-
Мнения
87 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Tonchev
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 21.08.1990
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia Lulin
-
Джантите са в добро състояние, прави са. Гумите на тях са 2 бр 195/60/r14 firestone от 2001 година и 2 броя 185/60r14 Pirelli ot 2007 година, гумите са с ~60% граифер. ДЖАНТИТЕ СЕ ПРОДАВАТ ЗАЩОТО МИ ОТКРАДНАХА КОЛАТА С ЗИМНИТЕ ГУМИ. Цена 260 лева. София 0893388137 - Тодор
-
Налей диференциално масло в скоростите с (Толкова гъсто) И ще разбреш колко струва смяната на скоростна кутия след 10-20к В упътването на 5 ген пише MTF (Manual transmission fluid) Или 10W40 На мен така един многоооо голям специялист ми наля 75W80 и нещата станаха доста по трудни за вкарване, но за щастие само след 200 км разбрах, че не трябва да е такова и веднага го смених.
-
На първо място прегледай ВСИЧКИ бушони.
-
Това с стрелката попринци е яко, но дефакто ... Малгало can дикел колко тунджа има .. И ако е касметлия стрелаката сочи към сенника.Кърти капачката и се вози без пара с е36-цата
-
1. Нямам наблюдения.2. Зависи как е настроена и кой я кара.3. газадйията ще ти го каже.4.нищо и няма, само трябва да правиш реглаж на клапаните на 20к км и да сменяш въздушен филтър на 5к.5.По-добре е под каруратора.Мойта вървеше по-добре на газ от колкото на бензин и разхода беше 10 при нормално (мойто нормално не най-икономичното) и 12-14 на горе долу доволна ръчка. Най много съм и качвал 17 като 50км я скъсах от каране .. Под 6 оборотомера не падаше Тва само за градско говоря София .
-
под 4 щи падне според мен-....Едмундо... Остави хората да си възприемат разхода както искат.Видяло се е, че си вярват, за какво да им разваляме кефа ?То по каталог я дават 5.2 дето е невъзможно да го докараш.И тва е засичано на границата преди да се пусне втек-а.на тия ако не се лъжа даже беше 2200 или нещо от сорта ... А .. доста ръчка сигурно е 100-110 :cool:A по темата ... Примирете се. Просто повечето нямат. Моята също нямаше, но това съвсем не ми пречеше да разбирам кога бензина ми е малко Когато стигне червеното деление.Дали ще свети лампа, или няма ... чие успокоение е ?Нали пак трее да даваш пари за бензин И без тва е депресиращо да ти свети лампата. И някой приятел като ти се качи в колата да ти вика нямаш бензин се едно не знаеш :D
-
Така както го сервира... ". Прави го само на 4-ти цилиндър. Свещта е затегната добре. Сменям свещта с тази от 3 цилиндър и пак същото на 4ти." имаш ли какво друго да си мислиш
-
Човека си е написал, че слага свеща от 3-ти цилиндър.А за проблема, ако караш повече, може да ти избие кабела отново, но свеща да е на него не на главата ... Според мен има някаква пукнатина в главата и изкарава компресията през леглото на свеща.Ако толкова искаш да пробваш да се прибереш на ход на 4 цилиндъра.Можеш да си позволиш да съсипеш оплътняващата гума на кабела на 4-ти цилиндър, така, че компресията да не ти изкарва кабела. НО РИСКУВАШ
-
Еми като отвориш капака, от дясно закрепено на калника стой едно реле.И аз бях така, то дава верига и на още няква букса (тя се намира над дясната клема на акумулатора)но така и не разбрах за кво е тая букса, защото при мен липсваше това което се захранва с нея.Просто си вързах кабела да не минава през релето а директно да захранва клаксона. Зимаш мултицета и един приятел да натиска клаксона и почваш да мериш на кой кабел от релето идват 12 волта като се натисне бибитката и го връзваш кък клаксона.Той си зима нула от болта с който е хванат.
-
Когато захващането на гумата става с шпилки с коносовидни гайки няма нужда от втулки.
-
Може и да ти е от гумата, ако е стара и крива примерно.
-
Прегледай си бушоните по-добре, дори да ти е заминала диодната плочка на алтернатора трябва да имаш някви тоци, все пак алтернатора не е вързан последователно ..
-
Ти ще земеш само уредите (Оборотомер скоростомер и тем подобни стрелкосъдържащи кръгчета)Което не е много скъпо, но според мен първо (ако можеш сам) Провери кабела който подава сигнал от поплавака до уреда, може той да дава някъде на късо и да отчита винаги максимум.Ако не се лъжа в ауто дата трябва някъде да има стойностите в който трябва да варира сигнала от поплавака, замерваш го и виждаш. Ако е в норма значи е уреда на таблото, ако не е или кабел или поплавак.
-
Катализатора се намира малко след изпусквателните колектори и прилича на резонансно гърне, и служи за пречистване на изходните газове.Ако го свалиш, няма да има никакви грешки на ецу-то , а на мотора не му пука Лошото е , че ако го споменеш в бланката за данъка, ще ти се дигне много повече от колкото е в момента.Обикновенно се запушва на 200-250 хиляди.Ако е от него, ще усетиш разлика като го махнеш.Секи който оправя ауспуси, ще се навие да ти го замени с резонансно гърне или права тръба.Катализатора съдържа платина, за това обикновенно ти слагат права тръба без да плащаш, като катализатора остава за тях, а за резонатор ще трябва да платиш 20-30 лева.За кабели и свещи отиди на диагностика да ти ги проверят, може да не е нужно да се сменят. (Тоест да не се набиваш с излишни 100-120 лева.За спортния филтър не те саветвам. Според мен няма смисъл от него. Дърпа малко повече въздух, но в повечето слуай от място където въздуха е по топъл и ефекта е нулев.
-
Защо не пробваш с 195/40 R14Защо се спираш на толкова тясни гуми.Не ширината, а диаметъра на гумата е важен. 175/70/13 като диаметър се равнява на xxx/55 R14A xxx/40 R14 e даже по малък от този който ти предписват по каталог, и колата ще е малко по пъргава.А за теглото на джантата и гумата .. Защо се впускаш в толкова сложни изчисления ... Няма да я направиш кой знае колко по бърза Пляскай и 195/40 R14 Ако не ти харесват като цена, като риск за джантите при нашите пътища и 1,5-те сантиметра който се снижава сложи на 50...И постигаш яка визия, стабилност и пъргавина.