Jump to content

Stewie Griffin

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Stewie Griffin

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 24.12.1984

Profile Information

  • Кара
    CR-V B20Z
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Виж и бушоните които се под капачето до акумулатора,трябва на едното да пише "20A RD LOCK UNIT. ROOF" или нещо подобно
  2. Браво колега, и аз се поизмъчих с тия метални щипки, едната така хубаво изхвръкна зад таблото, че ми се наложи цял ден да се гъзурча и зяпам с едно фенерче докато я намеря. Но здраве да е, важното е, че си го ремонтирал. Айде да са ни живи и здрави хондичките!
  3. Тук е описан проблема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50216
  4. Здравей, явно маслото на дифа е за смяна. Заведи го на сервиз да го сменят, и ако няма други проблеми(в което съм 99% сигурен) всичко трябва да утихне.Ако не се лъжа, маслото задължително трябва да е "Honda DPF".
  5. Ясно, включих го, всичко си бачка нормално Мерси за помощта!
  6. Само да уточня, че горната снимка не е от мойта кола, мойта си е ръчна Ето снимка правена от мен. Значи този който си е закачен е 2-пинов (явно той е за ABS дагностиката), а този за който се съмнявам е 3-пинов. Той си влиза в същия голям син куплунг където е и 2-пиновия.
  7. Реших да си проверя поленовия филтър, но едното болтче от гредата падна зад централната конзола. След 2 часа ровене успях да го намеря, но забелязах, че долу в ъгъла на конзолата има един син куплунг в който влизат 2 кабела, от които единия беше откачен. Не си спомням дали и преди си е бил така или аз при ровичкането съм го откачил. Моля някой който знае за какво са тези кабели и дали и двата трябва да са включени да помага
  8. Някой знае ли, как се сваля страничната лява кора в багажника на CR-V 99г. ?Оня ден ми се наложи да сваля едната колонка, че нещо прекъсваше, и останах ужасен от яката ръжда която видях от страни! Като натиснах леко и пръста ми излезе под кората която пази тръбите към резервоара!Явно ще трябва да търся тенекеджия да я кърпи, но искам предварително да сваля цялата кора в багажника и да огледам за още поразии.П.С. - А, и ако ми препоръчате някой печен тенекеджия в София, ще съм още по-благодарен
  9. Наистина се оказа разпоен 510 омовия резистор! Леко го побутнах с клечка за зъби и той се наддигна от едната страна. И за да ми е гадно се беше разпоил от страната която се пада под дисплея Та, трябваше да направя следното: 1. Разпоих двете дебели крачета които държат дисплея, след което мнооого внимателно го повдигнах назад, (внимавайки не изкривя прекалено задния ред с многото пинове). 2. После запоих на ново резистора. 3. Запоих крачетата на дисплея както си бяха. 4. Часовничето оживя 5. Последваха радостни викове и малоумно пляскане с ръчички от моя страна Благодаря на broker- за акъла
  10. И аз го имам тоя проблем Лошото е, че не видях никъде да има нещо разпоено Ама и нямах много време да се занимавам по обстойно. Другата седмица пак ше го огледам хубаво, ако открия проблема ще пиша.А за свалянето на часовника - в тази тема има писано по въпроса http://forums.hondabg.com/index.php?showto...48700&st=15
  11. Мерси другари, и аз изчислих някъде около 225 лв. Вече съм окончателно убеден, че това ще бъде новата ми кола
  12. Наточил съм се да си взимам CR-V, интересува ме колко данък ще ми искат ?
  13. Разгледай това http://www.psytronix.org/honda/manuals/CRV.pdf. Мисля, че в него беше описано
×
×
  • Създай нов...