Panayot Karadjov
Фен-
Мнения
33 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Panayot Karadjov
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 15.11.1975
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Здр.аз имам като твоята кола скоро купувах маншон от евро07 размерът е Ф81/23,L97 МАНШОН ВЪНШНО КАРЕ К-Т Ф81/23,L97 [*]Каталожен № - 72-429 [*]Код - 72-429 [*]Марка - ITN-1/283
-
Според мене всичко си е наред и моя е така на различни интервали,според оборотите на двигателя и различната температура в купето.слагъл съм ел.термометър на един от отворите където духа в купето на 7-8 градуса изключва на около 9 включва .
-
Здр.колега добре ли стана рециклираната рейка и къде във Варна ги ремонтират,или ако някой друг колега знае моля да ми каже
-
Знае ли някой дали може да се долее малко 10w40 VALVOLINE полу синтетика в ръчна скоростна кутия коята в момемна е с MTF
-
Обща болка от вън не се чува тракането а се чува зад волана при затворени врати на купето някъде около педалите.И аз като купих моята се чудех какво е това тракане.това е от маркуча на хидравликата който отива към педалите нещо с годините ставал по твърд и за това се получавало така но не било никакъв проблем.Това ми го каза най добрия монтьор на хонда във Варна ,ако имате този същият проблем откачете ремъка на хидравликата и ще се уверите.Аз вече свикнах и не му обрръщам внимание
-
Благодаря ти много наистина много умен и хитър метод когато му дойде времето да ремонтирам помпата ще го пробвам, купил съм ремонтния комплект но няма да бързам за сега да е ремонтирам защото забърсах помпата с парцалче от вътре до педала и за сега 3-ден не капе и не цапа със спирачна течност,но ще наблюдавам често нивото в казанчето на течноста.и ако видя че има проблем веднага ще я ремонтирам
-
като гледам тази снимка която намерих из форума ми се струва че на моята помпа до педала липсва някакво маншонче от външната страна на помпата от страната на купето към педалите където влиза оста която натиска буталото,в ремонтният комплект има ли го това маншонче или продава ли се въобще отделно
-
а знае ли някой дали има ефект от отремонтирана помпа в смисъл издържа ли или се скапва бързо пак
-
Можеш Но по-добре е да сте двама човека. Единия да помпа и да задържа педала на съединителя в долно положение, а другия да отвива и завива обезвъздушителя. Лично за мен така е по лесно и сигурно Здр.колеги само не ми стана съвсем ясно къде се намира този обезвъздушител на долната помпа ли защото и мене скоро ще ми се наложи да правя ремонт на горната помпа
-
Има още един начин да излезе. Имах един случей преди 8 години един калпав майстор като ми сменя маншона на карето на старата ми хонда ми счупи зегера който е на върха на полуоската и я държи да не излиза от карето и мълчешком ми сглобил карето със счупеният зегер
-
Съгласен съм колегата е прав 1.4IS вдигат 210-220 на 4-та а на 5-Та 180 гледал съм много клипове в YouTube но не бих пробвал лично защото си пазя колата, ето и един от тях-http://www.youtube.com/watch?v=i0oTDI_uWds&NR=1
-
За майстора е ясно и не е толкова за парите но по принцип по някога ако можеш нещо да си ремонтираш сам става най добре. 1 такъв маншон на карето съм сменял на място без да свалям цялата полуоска но карето много трудно излезе с внимателни удари с чук заради зегерката която е на върха на полуоската.знае ли някой по лесен начин за вадене на карето