_HAKERA_
Фен-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Да де, ясно че ще има малка разлика, която не ми е е проблем. Въпроса е да е добре за двигателя Та ме интересуваше ако не му е проблем да го държа продължително на 4000 Въпреки, че вече доста почва да бръмчи и ако е из града хората сигурно си мислят, че не съмчувал за по-горните предавки )))))
-
т.е да я държа в сравнително ниски обороти?
-
четох избраната тема за минимален разход, но и там е противоречиво, та ако може някойда ми каже конкретно за CR-V-то как би било добре?Карал съм го на дълъг път 30-40км като съм карал на 4-та с 100-110, което го държи около 4000-4500 оборота (максималният въртящ го дават на 4200).Не забелязах да гори повеч. Карал съм и като на около 2500 сменям на горен зъб , при лек наклон на 3000, пак си е същият разход (+- 1л/100км). Подходящ ли е обаче този режим за двигателя (да го държиш продължително време на около 4200 оборота)???Не ме интересува ако това ще ми свали или качи с не повече от литър на 100км разхода.Ако на колата не и пречи това, ще си я карам така, че тъкмо и при нужда си дърпа без да свалямзъб надолу Не знам дали може да е от това но в 1 прекрасен момент (бил съм поглеждал 2-3 седмици по-рано) се оказа, че ми липсва 1л масло в двигателя . А до скоро съм бил минал около 2000км и не го е пипнало, та се чудя дали може малко като съм я карал така на мъгел (даже беше тръгнала доста да загрява) да ми е заминало маслото?!?!?
-
кое е толкова смешното?
-
софтуера го имам, интерфейса лесно ще го направя, ама не знам как да го закача
-
Dragi4 би ли ми обяснил как се ползва търсачката?!?!?!ето аз какво напраих и не стана.Горе вляво цъкнах на searchтам написах думата диагностика и излезе само 1 пост (нещо от сорта на нарушителите задрешетките..............)а в мой пост (търся хим, сега даже е напред поста, че тъкмо писах там) споменавам думата"диагностика", а търсачката не го намира?!?!?!
-
Под сервизна книжка предполагам разбираш тази голямата (дебелата)?Никъде в нея не видях такова нещо. А в аутодатата даже пише, че по тази букса (с 2 и с 3 пина) се прави една диагностика, а някъде около предпазителите вече има 16 пинова (която така и не видях) по която се диагностицират други неща
-
А какви чипове/процесори сте ползвали досега и с какви ще ги замените?И по какъв начин става ъпдейта, когато се появят нови екстри?
-
ами изобще няма да се обади диференциала не знам обаче дали е добър избора ми, и дали би могло да окаже някакво влияние на включеанетона задният мост........другото, което се чудя е дали да налея и такова същото масло за предния диференциал и скоростите!?!?!за скоростите май е по-добре да е по-рядко, ама са на 1 с диференциала......
-
Здравейте, на ЦР-В-то при пълен ляв или десен мн стържеше(жулеше) задният диференциал, чак леко ми убиваше скоростта и тресеше огледало, волан и тн. Четох тука, че със смяна на маслото това се оправя Източих старото (рядко почти като вода и мн тъмно черено на цвят, може би нормално като Англия, понеже нямат големи студове или жеги). В аутодатата дават само SAE DEXRON II. В 1 магазин имаше 75W-90 на Q8, обаче отзад пишеше DEXTRON II ( с 1 буква "Т" повече), та взех Q8 T 55, и още пише SAE 80W-90 API GL-5 Сравнително гъсто е, диференциала сега няма да се обади обаче подходящо ли е това масло? може ли да навреди нещо на семерини или нещо да окаже влияние на блокажите?!?!? П.П: ако на някой му се занимава би ли обясни действието на автоматичните блокажи или там както се води системата на CR-V примерно. Води се, че са зацепени предните и когато пребуксуват се вкл и задните, но как става това? И какви колела как зацепва? Мисля за AUDI беше казваха, че е зацепено 1 предно, ако забуксува вкл и другото предно, ако пак продължава вкл и 1 от задните, и пак при нужда вкл реално и 4-те. Ако някъде го има обяснено това, може просто и линк
-
А от къде мога да прочета (като човека, който ми прави преди диагностика), че се изважда един от предпазителите, че 2-пиновата букса се окъсява, а по друга се извършвадиагностика???
-
Паролата не работи не се занимавайте да го теглите това.....
-
Мерси за постовете.Първото не виждам от къде да го сваля. Има само инфо.От торентс.ру може би ще стане, но при коментарите има постнато това:http://rapidshare.com/files/233960862/HDS_...6.011.part1.rarhttp://rapidshare.com/files/233938704/HDS_...6.011.part2.rarс парола Alex789987 ако някой се интересува Обаче това е около 250мб, а от торента е около 900....Не знам къде е разликата
-
Здравейте,от къде мога да си изтегля honda interface module?Търсих в дата.бг, замунда, торентс.ру, но няма и няма Иначе си намерих буксата т.е те са 2 букси, едната с 2 кабелчета, а друга с 3.и някъде из нея ли ще е описано, че буксата с 2-те жички се дава на късо, изважда сенякой от предпазителите и вече по някакъв начин по 3-те жички се прави диагностикаили това от някъде другаде трябва да го прочета?