Jump to content

EMOBG

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно EMOBG

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Можеби точно там е бил проблема. Самата сонда беше като заварена с колектора и използвах препарат за премахване на ръжда. Да се надяваме утре като сложа новата да изчезне проблема.
  2. Аз не съм много наясно с термините, какво представлява грешка 41 ?
  3. Дава ми грешка 5 или по-малко вероятно 41
  4. След като видях, че изходящия колектор е с много пукнатини си взех втора употреба. Смених го и сложих моята ламбда сонда, защото на другия колектор нямаше и се появи проблем. Светна ми жълтата лампа. След като свалих минуса на акумулатора лампата изгасна за малко и пак си светна. Забелязвам, че се появиха и проблеми с ниските обороти на колата. Когато не е на скорост ниските обороти падат до 300-400 и отново към 750 и така няколко пъти докато се успокоят на 750. Какъв може да е проблема в цялата тази ситуация ? Ако при смяната се е развалила ламба сондата може ли само тя да е проблема ? ПС: Колата е Хонда Сивик Д14А8 англичанка.
×
×
  • Създай нов...