След като почистих клемите кьм приборите и клемите снадки по инсталацията проверих релета, бушони ,клеми и презапоих някой ел. врьзки - това е само вьтре в купето, по двигателя още не сам работил. Доведох до положение на таблото да светят : масло .зареждане ,бензиномер check engine, abc , srs airbag , отворена врата ,непоставен колан, мигачи,лампа за дьлги, според мен каквото е необходимо на една кола като я дадеш на контакт да има индикация на таблото , даже и радиото заработи, след като му вкарах кода . Стьклата се движат ,централното работи , имобилайзера като сложич ключа ,чете кода и лампата на таблото гасне, демек го разпознава.Завартам на стартер, помпата се чува че работи и качва гориво, на инжекторите идва 12 волта, но не пали .На еку-то обаче намирам само един кабел по който има 12 в ток , а си мисля че трябВа да са поне още 2 или 3 - 12 волтови захранвания ,а и дали компа требва да е качен на стойката си ,че там има добра маса от шасито .Като я гледам от вьтре ,колата е била наводнена ,но само от дясна половина, сигурно е стояла на някакьв наклон.