Jump to content

tish

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно tish

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Благодаря ти за бързия отговор! Хлабината я видях 50 микрометра и на двата клапана. За гарнитурата мерси също. Остава ми само тая проклета шпилка! Дано от хондабг ми помогнат.
  2. tish

    Honda Cm 125

    Здравейте. Преди около месец си взех моторчето и още тогава ми направи впечатление, че се дави при рязко подаване на газ. Това беше причина и за компромис в цената. След това го карах около има няма 300км и ме посъветваха да си измия резервоара хубаво с верига и мозайка, тъй като давенето би могло да е от мръсен карбуратор. След изчистването им проблема си остана, а по-лошото беше появата на черен пушек в изгорелите газове. Отидох на сервиз, тъй като ми се изчерпаха идеите и там майстора ме попита мотора да не е двутактов, и го форсира така зверски, в следствие на което се появи ужасно тракане откъм картера. Оставих мотора и днес ме уведомиха, че след разглабяне на всичко се е установила липсата на шпилка на кобилицата на разпределителния вал, която в горния си край е квадратна с габарити 4 на 20мм. В следствие на това клапаните са така омазани, че пред мен стоят няколко въпроса:1. Дали може да се намери/поръча тази част, тъй като ми казаха, че се е "изпарила". Също така ми трябва и гарнитура за капака откъм съединителя с 10 дупки.2.Какъв трябва да е просвета на пълнителния и изпускателния клапан, тъй като всичко е "мазало".Малко информация - мотора е Хонда СМ 125 1986 на 14200км. Двигателят му не е отварян досега и мистериозното изчезване на шпилката наред с другите проблеми е тъмна индия за мен. Ще съм ви благодарен, ако ми дадете някакъв съвет. Лично мисля утре да звънна на сервиза - дано разберат какво искам.
×
×
  • Създай нов...