Jump to content

Galin

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Galin

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.04.1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр. София
  1. LAMER благодаря за подробното обяснение. До края на седмицата ще се постарая на направя посочените от теб неща. Мисля си, че обяснението, което си дал плюс още малко инфо за отделните модели Хонда и препоръчваните акумулатори за тях, и може да стане перфектна тема за полезни технически. Мисля, че би било добра идея да се направи подобна тема. Тези дни търсих във форума и за акумулаторите нямаше много информация, а не е излишна за млади шофери като мен Нека всеки, който има книжката от свойта Хонда да провери какъв акумулатор се препоръчва и след месец да кажем всичката информация ще се систематизира. Ако някой знае някакви тънкости като тези описани от колегата LAMER моля да ги сподели Благодаря предварително на всички отзовали се Галин Георгиев
  2. AaaareS като се замисля си прав. Сервиза е на не повече от 2км, а аз карах на включени фарове и радио, няма как да се зареди за толкова време. Днес отново запалих без проблеми, което означава, че акумулатора си е ОК. Все си мисля, че се е появила отечка някъде вследствие на влагата.Иначе ако ми се наложи да го сменям мисля отново да сложа 62Аh на Бош.AaaareS ако минаваш през Студентски град пиши едно лично, че имам да те черпя !!!Благодаря на всички за помоща.Галин Георгиев
  3. Здравейте колеги,днес опитах да запаля след като не я бях докосвал 24 часа и запалих от раз, а акумулатора беше перфектен. Това ме води на мисълта, че може би се е появила отечка следствие на многото дъжд, който падна последните дни. Относно другия проблем с централното се оказа, че е следствие на слабия акумулатор. Ако има някакво развитие ще пиша отново.Благодаря на всички колеги, които ми помогнаха.Галин Георгиев
  4. Здравейте колеги,днес взех един акумулатор и запалих, докато колата работеше свалих този, с който запалих и сложих моя. Отидох в един сервиз и майстора с един уред на БОШ замери нещо и на дисплея излезе, че акумулатора бил на 46%, което значело, че е за подмяна. Помолих го да замери дали няма отечка, както ме посъветва колегата AaaareS и първоначално показваше 0,15, като играеше 0,02 нагоре и надолу, а след около 30 секунди показваше 0,10, като отново играеше 0,02 нагоре и надолу. Тогава майстора каза, че това било ок и прекъсна меренето. Странното е че след като свалих акумулатора централното се оправи и всички врати се отварят нормално. Смятам да изчакам до утре и ако отново не запали тогава ще си взема нов. Имам въпрос към Вас колеги. Сега съм с 62Ah, 12V, 600A(EN) на Бош Силвър, но ми казаха, че бил малко голям и ми препоръчаха 45Ah отново на Бош. Според вас кой е по добрия вариант за Д15Б2?Благодаря предварително Галин Георгиев
  5. Здравейте колеги,благодаря Ви за отговорите ;)AaaareS не съм от Велико Търново. В София съм, кв. Студентски град.chirenski акумулатора е Бош Силвър на около 3 години.kokodaf съмнявам се да е хлабава клема, защото съм сложил по една монета от 2ст на + и - и съм затегнал адски здраво иначе алармата не си знае годините със сигурност е на повече от 7-8 год. Преди 1-2 години имах проблем с главното реле и отидих на майстор и той се осъмни в алармата и като я свали каза, че не е виждал по първобитна Колеги обясненията са Ви изчерпателни, но за жалост нямам мултицет утре ще потърся евтин мултицет в Студентски ако не намеря ще ходя в някой сервиз.Някои може ли да ми препоръча добър специалист по ел. инсталацията в района на Студентски град?До модераторите: зная че последния въпрос не е за тук, но не исках да пускам нова в раздел "Сервизи, магазини, цени". Ако кажете и това ще стане де
  6. Здравейте колеги,имам малък проблем с хондичката и за това Ви моля за помощ. Проблемите започнаха в понеделник сутринта, като събота и неделя не съм я карал. Пробвам да я отключа с централното, но се отключва само мойта врата, а от другите се чува някакъв звук, но не се отключват. Пробвах като се качих да бутна палчето за залючване, но другите врати не се отключват, а само се чува някакъв звук от тях. Вчера(сряда) стартера едвам превъртя, но запали от раз. Днес(четвъртък) нямаше ток даже да се задейства централното, да не гооврим да запали.1.Въпроса ми е в какво е проблема според Вас? 2.Свързани ли са двата проблема по някакъв начин?3.Възможно ли е акумулатора да си замине така от раз? Досега никога не съм имал проблеми с него.Приемам всякъкви мнения и съвети Благодаря предварително на всички отзовали се Галин Георгиев
  7. Само да добавя, че TCS- Tandem valve control solenoid(позиция В2 на ОБД0 ЕЦУто) се изолира, както и каза колегата lookcho т.е. не се връзва към ОБД1 ЕЦУто, което управлява пълен инжекцион.войводата/cls мисля, че е готова. Сега прегледах отново нещата и не открих пропуски
  8. Само да обясня, че С9 липсва при мен, а й на схемата, която съм дал е в скоби С9->PA - Atmosferic pressure някой ако знае защо е така нека да обясни sand0 пинове може да вземеш от твоето ЕЦУ (и без това струва не повече от 20лв, а един колега в форума преди време го разменяше и за една кора яйца ), а букси един приятел ми е обещал. Но ако не успеете да си намерите букса може да импровизирате. AMD чул те господ(модератор )
  9. Това за куплунга го разбрах, защото днес свалях ЕЦУто, за да сравнявам кабелите и празните места на куплонзите дали са като на схемите. Всичко си беше като на схемата с изключение на цветовете на няколко кабела. Благодаря за забележката все пак Кой са дребните разминавания, за който говориш?Какво имаш впредвид, че бъркам 4ти инжектор?
  10. lookcho благодаря ти за бързия отговор Таблицата вече е пълна :worthy:AMD първо да благодаря и на теб, че се отзова толкова бързо От този линк( http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/view.p.../KurtsOBD0-OBD1 ) видях ето това:A plug (1992-1995 plug)A1 (A1) ----> A1 (A1) Injector 1brn --------> brnA2 (A3) ----> A2 (A3) Injector 2red --------> redA3 (A5) ----> A3 (A5) Injector 3lt. blu ----> lt. bluA4 (A7) ----> A14 (A12) Main Relaygrn/yel ----> grn/blkA5 (A9) ----> A5 (A11) EACVgrn/wht ----> blu/yelA7 (A13) ---> B13 (B6) Check Engine Lightgrn/org ----> grn/orgA8 (A15) ---> B2 (B3) A/C Clutch Relayblk/red ----> yelA11 (A21) --> B8 (B15) Ignition Unit Signalred/grn ----> whtA12 (A23) --> A9 (A2) Main Relayblk --------> blkA13 (A25) --> A6 (A13) Main Relayyel/blk ----> yel/blkA14 (A2) ---> A4 (A7) Injector 4yel --------> yelA15 (A4) ---> (VTEC) grn/yel on the engine harness, your choice elsewhereorg/wht ----> (your choice)A16 (A6) ---> (O2S heater) to org/blk on engine harness, your choice elsewhereorg/blk ----> (your choice)A17 (A8) ---> A15 (A14) Main Relaygrn/yel ----> grn/blkA19 (A12) --> B12 (B4) Radiator Fan Relayyel/grn ----> yel/grnA21 (A16) --> B3 (B5) Alternatorwht/yel ----> wht/yelA23 (A20) --> A11 (A6) Purge Control Solenoidred --------> grnA24 (A22) --> B9 (B17) Ignitor Unitred/grn --------> whtA25 (A24) --> A10 (A4) Groundblk --------> blkA26 (A26) --> A17 (A18) “Multiground”blk/red ----> blk/redB Plug (1992-1995 plug)B1 (B1) ----> A7 (A15) Main Relayyel/blk ----> yel/blkB3 (B5) ----> B14 (B8) A/C Switchblu/red ----> blu/redB5 (B9) ----> B7 (B13) Main Relayblu/wht ----> blu/whtB6 (B11) ---> B15 (B10) *org --------> orgB7 (B13) ---> C2 (C3) *org/blu ----> org/bluB8 (B15) ---> C1 (C1) *blu/grn ----> blu/grnB9 (B2) ----> A16 (A16) Multigroundbrn/blk ----> brn/blkB13 (B10) --> B18 (B16) Vehicle Speed Sensoryel/blu ----> yel/redB14 (B12) --> B16 (B12) *wht --------> whtB15 (B14) --> C10 (C4) *wht/blu ----> wht/bluB16 (B16) --> C9 (C2) *blu/yel ----> blu/yelD Plug (1992-1995 Plug - No C plug on 1992-1995 Plugs)D1 (D1) ----> B1 (B1) Hazardwht/blu ----> wht/grnD2 (D3) ----> (Knock Sensor) B-series engines only!red/blu ----> (your choice shielded wire)D5 (D9) ----> B17 (B14) Alternatorpnk --------> bluD6 (D11) ---> C4 (C7) Throttle Position Sensorred/blu(or pastel green) ----> red/bluD7 (D13) ---> C11 (C6) Coolant Temperature Sensorred/wht ----> red/whtD8 (D15) ---> C3 (C5) Intake temperaturered/yel ----> red/yelD9 (D17) ---> C6 (C11) Map Sensorwht --------> whtD10 (D19) --> C8 (C15) Map Sensoryel/grn ----> yel/redD11 (D21) --> C15 (C14) Map Sensorgrn/blu ----> grn/whtD12 (D2) ---> C13 (C10) Brake Switchgrn/wht ----> grn/whtD13 (D4) ---> B20 (B20) Service Connectorbrn --------> brnD14 (D6) ---> (VTEC Pressure Switch) Blue/blk wire in engine harnessorg/blu ----> (your choice)D16 (D10) --> B10 (B19) Electronic Load Sensorgrn/red ----> grn/redD18 (D14) --> C16 (C16) O2 Sensorwht --------> whtD21 (D20) --> C7 (C13) Throttle Position Sensoryel/wht ----> yel/whtD22 (D22) --> C14 (C12) Coolant temp/TPS/O2/etc…ground kind of thinggrn/wht ----> grn/whtи се стряскам понеже пиновете не са като при мен и проблема ми е че не мога да разбера защо? Къде да съм объръл?
  11. Колега това съм го прочел поне 1000000000 пъти. То показва как се преправя инсталацията от ОБД0 моноинжекцион към ОБД0 пълен инжекцион. Идеята обаче е да взема ЕЦУ от Д15Б7, което е ОБД1 и чрез този преходник директно да го боцна без рязане на кабели и други подобни. Благодаря все пак за помоща
  12. Здравейте колеги, трябва ми малко помощ, за да си направя преходник OBD0->OBD1. Днес се поразрових и открих това: ОБД0 Nomenclature DPFi: ACC - A/C relay ACS - A/C switch ALTF - Alternator switch CKP - Crankshaft position, (P)ulse or (M)ass, gives several pulses (~20?) during each cam shaft rotation ECT - Engine coolant temperature FLR - Fuel relay IACV - Idle air control valve, controls the 2 wire type IACV valve IAT - Intake air temperature ICM - Ignition pulses IGP - Battery feed, only active when key is turned INJ - Injector, AUX for auxilry and MAIN for MAIN injectors, the wires go from 4 to 2 about 30 cm from the ECU ITAC - Ignition timing connector, same timing functionality as SCS, but no error code reading (read from LED instead) LG - Ground for battery circuit MAP - Manifold absolute pressure MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal PA - Atmosferic pressure PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM PG - Ground for battery circuit PO2S - Primary oxygen sensor signal SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes) SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors STS - Starter switch TCS - Tandem valve control solenoid TDC - Top dead centre, (P)ulse or (M)ass, gives four pulses during each cam shaft rotation TPS - Throttle position signal VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors VSS - Vehicle speed sensor Това е инсталацията на моето ЕЦУ всъщност. Забравих да спомена, че съм с Сивик седан 94г. Д15Б2 и ЕЦУто е P04. А това пък е ОБД1: Nomenclature: ACC - A/C relay ACS - A/C switch ALTC - Alternator relay, for control purposes, not present on all ECU’s ALTF - Alternator switch BKSW- Brake switch, for control purposes, not present on all ECU’s CKP - Crankshaft position, (P)ulse or (M)ass, gives several pulses (~20?) during each cam shaft rotation CYP - Cylinder position, (P)ulse or (M)ass, gives one pulse during each cam shaft rotation DLC - Diagnostic connector, communication signal to the 3 wire connector next to the SCS connector ECO - Unknown function (is there an ECO light on D15Z3?) ECT - Engine coolant temperature EGR - Exhaust gas recirculation EGRL - Unknown function (probably related to EGR) FANC - Fan relay, for control purposes, not present on all ECU’s FLR - Fuel relay, 1 is always present, 2 can be ignored IACV - Idle air control valve, controls the 2 wire type IACV valve IAT - Intake air temperature ICM - Ignition pulses, 1 is always present, 2 can be ignored IGP - Battery feed, only active when key is turned INJ - Injector, the number refers to the cylinder used (1 is on the side with the belts) LG - Ground for battery circuit MAP - Manifold absolute pressure MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM PG - Ground for battery circuit PO2H - Primary oxygen sensor heater, connects with the ground of the car to activate the heater PO2S - Primary oxygen sensor signal SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes) SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors STS - Starter switch TDC - Top dead centre, (P)ulse or (M)ass, gives four pulses during each cam shaft rotation TPS - Throttle position signal VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors VREF - Unknown function (probably related to wideband oxygen) VSS - Vehicle speed sensor VTM - Oil pressure switch, only -but not always- present on VTEC equiped vehicles VTS - VTEC solenoid, only present on VTEC equiped vehicles След известно усилие стигнах до тук: В таблицата съм показал, къде жиците от ОБД0 ЕЦУто трябва да отидат в ОБД1 ЕЦУто. Позицийте, които са свободни са отбелязани с Х. Не успях да резбера, къде се свързват инжекторите(позиции на ОБД0 А1, А3, А5, А7) и TCS(позиция B2) Моля ако някой разбира да провери и позициите, които съм попълнил аз, понеже не съм особено компетентен и до тази схема стигнах след няколко часа ровене в google Крайния резултат трябва да е като този: Благодаря предварително на всички отзовали се
  13. Колеги днес бях на гумаджия, за да ми прегледа положението с гумите и найстина проблема е бил в тях. Предишния гумаджия буквално си е оставил ръцете Балансираха ми ги и сега няма никакво дърпане, предницата е стабилна при спиране и поне до към 100-110км/ч не тресе(нямаше, къде да вдигна повече просто) Относно пръските, забелязвам, че не са се появили нови, което ме води на мисълта, че просто след смяната на кутията е имало поразлято масълце и като сък потеглил то се е разпиляло. Друго обяснение нямам. Въпреки това ще продължавам да я наблюдавам през следващите дни и ако има някакъв проблем ще пиша отново.Благодаря на всички колеги, които помогнаха с мнения
  14. honda symphony: колега на теория ми направиха баланс, но си мисля, че може и да са претупали нещата(имаше много хора и гумаджията бързаше та...). Виждам, че си от Видин и аз принципно съм от там, но сега живея в София. Интервенцията с гумите я извърши тоя гумаджия, които се намира на площадчето до второто, срещу него продават гуми, а той ги поставя. А ти къде постави твойте, за да знам следващия път, къде да отида?
×
×
  • Създай нов...