Jump to content

Donald

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Donald

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Имам същия двигател, само че съм сменил гарнитурата с такава от Д14А8 (ефект има - малко по-добри средни и високи обороти). Зимно време при температури около и под нулата под 10/100 градско не пада (в София). Но 13/100 и то с трафик като ямболския (от Ямбол съм), ми се вижда прекалено. Със сигурност малкото разстояние и студения двигател оказват влияние, но ти казваш, че и лятото е било така, така че не може да е единствената причина. Не съм специалист, но неизправна ламбда сонда ми звучи като доста добър вариант.
  2. Потвърждавам. Моята англичанка има два механизма - намират се отляво на седалката. Задният е за облегалката, а предният за регулиране на седалката във височина. Успех!
  3. Donald

    Ударих се

    Днес сутринта, на една тясна улица в София си ударих колата В Младост 1А има една улица, която има стабилно пропаднъл участък от едната страна. Улицата е такава, че като има паркирали коли, други две се разминават едвам-едвам. Карам си аз напред и срещу мен в обратната посока профучава някаква малка стара кола - не успях да я огледам. Мина здраво през пропадналото и хвърли огромно количество вода на предното ми стъкло. За 2 секунди не виждах абсолютно нищо. За съжаление бяха достатъчни да стане беля...Добре, че карах бавно поради гадния участък. Шофьорът пред мен е решил да отбие и докато се е прибирал (или аз докато не съм виждал съм се отклонил съвсем леко вдясно) и го засякох, въпреки че бях натиснал спирачките след като ме заля водата. Чу се глухо "тряс". Резултатът за мен е: Снимка [*]Калник - огънат здраво, та чак вратата се отваря трудно [*]Фар - хлътнал, ожулен и със счупени захващащи елементи (но свети) [*]Мигач на калник - със счупена щипка [*]Броня - ожулена здраво вдясно Отгоре на всичкото като спрях, една малка кола ме заобиколи по невероятния начин така, че ми отнесе лявото странично огледало...Механизмът работи, но стъклото е счупено на няколко места... Заключение - загубено време, очакват ме разходки до майстори и очакване на пари от застрахователи... С другия шофьор подписахме двустранен протокол, донесен от представители на застрахователите ми и това беше. На него щетата е значително по-малка (неочаквано здраво VW Polo). Извод - Желанието ми беше да споделя с вас това, за да имате едно наум. Дори и да внимавате, има много шофьори, които карат безразсъдно и косвено или директно предизвикват ПТП. Докато чакахме групата от застрахователите, която прави огледите, станах свидетел поне на още 10 коли за 25 минути, които минаха с бърза скорост през пропадналия участък. Една даже буквално окъпа друг човек и даже не се спря...А за тая дето ми отнесе огледалото нямам думи... Пожелавам безаварийни километри на всички колеги!
  4. Миналата зима изкарах с 4 броя Nokian WR G2. Колата се държа повече от прилично с тях. В големите снегове и неизчистени улици в София си минавах като пич
  5. Да разбирам, че след качествено мини-ми колата ще върви повече отколкото суап на сток д16, така ли?
  6. Благодаря за коментарите, колеги. На Б16 не ми се иска да се засилвам, защото си мисля, че разходът на градско в София ще е голям (макар 160 кончета да звучат много примамливо). Може и да бъркам тук де. Естествено, газ няма да сложа, щото някак се губи смисъла Не подозирах, че ще се налага още веднъж да се сблъсквам с хубавата БГ бюрокрация за технотестове, само за пререгистрацията знаех, но мислех, че е като предният път. Смяната (дали мини-ми или пълен суап) няма да го правя аз, защото нямам знанията, нито инструментите да го направя. Иначе, кутията ми не знам кой модел е, но предполагам че си е оригиналната за модела. За д16 1400 лв много ли са? То зависи и от състоянието предполагам.Разликата във вървежа между мини-мито и суапа голяма ли ще е? Все пак не търся да ставам самолет Благодаря за вниманието.
  7. Казаха ми 1200 лв за мини-ми-то - труда + частите, а за д16з6 на едно място ми казаха 1400 лв - това без труда и евентуалното обслужване после
  8. Подозирах, че ще трябва смяна на спирачките, но не бях сигурен. Моторът ми си е в перфектно състояние и върви без проблем. От Омбре ми казаха обаче, че mini-me проекта ще докара 15-тина коня отгоре, не повече (Не знам дали са правили такъв мини-суап на д14). А това ми се струва далечко от д16з6 сток.
  9. Здравейте колеги,Карам вече година и половина Сивик англичанка с двигател Д14А7 (със сменена гарнитура за 90к.с.). Обаче искам още мощ, особено при изпреварвания на дълъг път. Все пак карам най-вече градско в София и предпочитам разхода да не е твърде голям. Колата няма АГУ. Колебая се между смяна на всмукателен колектор и глава от д16з6, изпускателен колектор 4-2-1, еку, настройки и така нататък и пълен суап на двигателя с Д16з6. Разликата между двете интервенции ще ми излезе около 400-500 лв. повече при суапа при проверени от мен цени. Предполагам, че ще ме посъветвате за пълна смяна на двигателя, но все пак ми се иска да чуя повече мнения. Благодаря за вниманието
  10. Здравейте на всички! Карам Хонда англичанка 98-ма година. Тази седмица сменях накладките на дисковите спирачки, и при прегледа майстора ми каза, че тампоните на задните носачи са за смяна. От темите във форума видях, че при хората, на които смяната е наложителна се чува скърцане, а при мен такова липсва. Та, въпроса ми е, да ги сменям ли сега или да чакам да се появи евентуално скърцане, или да я закарам и другаде да я погледнат?
  11. Благодаря за отговорите на всички!
  12. Благодаря, за бързият отговор !!! А някакво масло да ми препоръчате? Колата е внос от Италия и нямам представа с какво я е карал предишния собственик...
  13. Здравейте,Преди няколко дни закупих Хонда Сивик 1.4 англичанка. Искам да попитам дали като светят късите светлини има някаква индикация на таблото, защото при мен лампичката свети синьо само на дълги светлини, но на къси не свети. И още - колко литра масло отива при смяна на маслото.Благодаря предварително.Поздрави!
  14. Здравейте на всички и благодаря за отговорите ви!Още преди два дни си закупих първия си личен автомобил - Хонда Сивик !!! И съм много щастлив от покупката си. Относно колебанията с френска кола - баща ми кара Рено Лагуна и за 2 години и половина не е имал проблеми с нея. За съжаление, оказа се, че колата е 75 коня (двигател Д14А7), но четох из форума как може да се направи 90 !!!За сега колата е в родния ми град за регистрация, застраховки, прегледи и като си я взема ще постна снимки.Поздрави на всички!
  15. Здравейте на всички. Имам конкретен въпрос към всички които биха искали да отговорят, дано само съм уцелил правилния раздел. Става въпрос за закупуване на кола - двоумя се между Хонда Сивик англичанка 1.4 90 коня 98 година - не й работи едното предно стъкло (може би е прекъснат механизма), одраскана броня отпред вдясно с дължина около 30 сантиметра, напукана кора отзад на багажника, климатика работи от раз, без ръжда, напукани гумени уплътнения на страничните прозорци (може би от жегите в Италия, кой знае). Без стерео и без аларма. Двигателя е доста тих. Цената на която я намерих е 4600.Другата е Рено Меган 1.6 110 коня, с климатик, стерео, халогени - стандартното. Не съм я гледал още лично, по снимки не видях външни забележки - цена 5400лв.Колата ще бъде карана предимно градско в София. Знам, че това е форум на Хонда, но все пак ако може да ми кажете кое ви се струва по-добро по всички параметри, за които се сетите Благодаря предварително
×
×
  • Създай нов...