Jump to content

dido0o

Фен
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dido0o

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 26.12.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. да се включа в нерешимия проблем и да дам жокер ... някой хонди работят на леко нестандартен принцип ... когато подадеш газ , в ниски обороти към инжекторите отива двоен импулс ... който има проблема ако иска да мери .... поради тая причина има проблеми с газовите инжекциони , защото газовите дюзи се програмират да следват бензиновите .... варианта за отстраняване на проблема или поне притъпяване е : промяна позицията на ТПС ... той е статичен на дроселовата клапа , но му се правят каналчета там където са дупките за болтовете( на самия ТПС, имайте в предвит че има втулки за болтовете така че е малко играчка с пиличката ) и се завърта леко ... при моята кола това начинание измести придърпването от : до 2500 на до 1800 оборота , утре може да пробвам да го завъртя още малко .... и другото което днес ми сподели колега е по-малки дюзи , утре ще пробвам без да ги сменям просто да задам на системата да подава по малко газ в ниските обороти , ако не стане ще ги сменя с по-малки .... идеята е горивото и идва повечко в ниските когато дюзите цъкат повече .... а това с 90% на колегата по-горе и вярно така че първо си проверете всичко по запалителната система и след това правете тея упражнения които ви давам това е при моя акорд 1.6
  2. не мога да намеря мануал за моя мотор да пише вътре ... дръпнал съм някакви които дават други хлабини ... ти къде ги гледаш тея стойности , извинявай че пак питам ама винаги гледам да се застраховам преди да почна да правя нещо
  3. въпрос , за тея допълнения след 0.20 и 0.25 , какво означават ???
  4. рових с търсачката ама не намерих ... извинявам се ако не съм до видял нещо ама ,,, няма ..... двигателя ми е D16B6 трябва да почета някой работи ,че съм пресен с акорд а има какво да му се пипне ... и ако някой знае хлабините на клапаните какви са , да му направя един реглаж ще съм благодарен за инфото
  5. здравейте .... карах цр-в допреди година и ми се наложи да го махна ... сега имам идея за едно с дясна дирекция , че ми идва много без пари .. някой обръщал ли е дирекция на цр-в има ли идея какво му се сменя освен табло и предполагам рейката не може да се върти , ще трябва нова .... сноповете с кабелите под таблото трябва ли да се удължават или са достатъчно дълги да ги преместя просто . Идеята ми е да си го правя сам ,затова питам занимавал ли се е някой а дори и някой да знае цени за смяна може да сподели .
  6. чистил съм го не се получава ... какво има да му развали , явно има кво ... мерси все пак за идеята ... въпроса си остава
  7. My linkпонеже писах в други теми но явно или няма компетентни по тоя въпрос или ги болят пръстите да пишат или не са видели отварям нова тема , като по този начин надявам се ще помогна и на други колеги в форума , защото на цр-в разбрах че им е болно мястостава дума за клапана за контрол на входящия въздух, или както му казват "компетентните" служители по моргите - стъпков мотор. за тези които не са наясно той регулира оборотите на свободна скорост . Та да минем на въпроса . когато рових в е-баи да го търся видях че по обявите пише за акорд сивик интегра(има визуална прилика с този на цр-в)и го има на 2.2 2.7 и нз кои други мотори ... Дали ще върши същата работа при цр-в ако го взема от акорд примерно , защото по моргите немога да го намеря никъде на мотор от цр-в понеже всички са продадени веднага след като са влезли в моргата .Взаимно заменяем ли е този клапан?а пък и се сещате че ако кажеш от сивик примерно цената няма да е като да кажеш цр-в
  8. ами мисля че тея клапани за контрол на входящия въздух са редовен проблем ... по моргите в варна няма една клапа останала .... но видях че ги има и на хонда акорд прелюд интегра ... има ги при мотори 2.2 2.7 и нз кои други ... сега се надявам да успея да разбера дали стават ... щото по принцип са няколко вида .... става дума че има съвпадения визуално с тая на цр-вто ..... инъче го има колега от форума който има морга и го предлага за 80лв ... ново е 180лв ... но повечето морги не знаят за какво става дума като ги путаш просто има значение дали им казваш цр-в акорд или сивик примерно .... така че мисля и за по малко пари може да се намери ... стига евентуално да стават на цр-вто от другите хонди
  9. такааа , понеже не съм писал отдавна а и никой не се включва .... четох за тоя TDC че става въпрос за запалването ... и наистина колата пали трудно , досат върти стартера преди да запали , а когато изгасне чека запалва бързо но това мис е е случвало има няма 5 пъти откакто я имам ... идеи къде да го търся тоя датчик ... знам че е някъде в дистрибуторна капачка ама коя точно букса .....
  10. така ... и аз имам проблеми от много време с тоя клапан и при самодиагностиката ми го вади като грешка и реших да го сменям и понеже виждам че е пресно обсъждан се включвам .... видях че го има същия при сивик , акорд и интегра .... поне на външен вид ... виждам че го дават за мотори 2.2 2.7 и некви такива ... дали ще е същия и при цр-в като показатели , щото по моргите за сивик като кажеш излиза по евтин отколкото за цр-в ... включвам се в тая тема щото некой път смао с почистване не се оправя , както в моя случай
  11. от известно време се заинтересувах от тея водородни генератори и където и да гледам клипове дават 30-50% икономия на гориво и мисля да пробвам да сглобя няколко буркана в колата си някой тук интересувал и се и знае ли точно за какво напрежение става дума ... може ли да се ползва директно акмулатора , трябва ли да се променя ампераж ... че не съм точно човека електроника ... трябва ли да се намаля количеството входящо гориво да речем газ или бензин когато работи генератора ...My linkслагам нагледно тоя линк за хората които не знаят какво е браунов генератор темата е интересна надявам се е в правилния раздел и скоро започнем всички да караме на вода вместо бензин
  12. днес реших да направа тая процедура с самодиагностиката ... с двупиновата букса под централната конзола грешките са 8 и 14 14 - IAC Valve (Idle Air Control) defective circuit or unplugged / defective sensor8 - TDC Sensor (Top Dead Center) defective circuit or unplugged / defective sensor14 е ясно ама това 8 немога да го разбера .. някой ако има идея да помага , какво е TDC , кой е тоя датчик
  13. тея процедури реглаж на клапани и смяна на на IACvalve колко пари са ??и аз имам проблем с оборотите ... постоянно играят ... на бензин 1200-1500 като е откачен IAC-a като го закача играят от 1000 до 3000 ...също така като колата е студена ги държи горе долу като загрее тогава почва промяната в оборотите ... немога да намеря кой да я види в Варна ,събота обиколих насам натам всички искаха да си ходят у тях си ... препоръчайте Елкон .....на газ ми държи 2000 и то даже съм затворил клапана като е студена неиска да върви добре ... дава ми разход 16 газ градско а доста я жаля128кс 97г б20б3 е мотора ако на някой му трябва инфо за да ме насочи
×
×
  • Създай нов...