Jump to content

swift

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно swift

  • Ранг

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич
  1. Нещо като пародия на "Бързи и яростни".За щастие сте били подготвени
  2. Ами да, с питане става.Не съм сигурен какво имат, защото бях при тях за замерване, но понеже се занимават с това едва ли ще те върнат без отговор.
  3. Има специализирано магазинче за акумулатори.Казва се "АКУМУЛАТОРИ" Там, можеш да ги разпиташ и те ще ти обяснят какво, защо и т.н. Разбират си от работата.Магазинчето се намира ..... като тръгнеш по булеварда от болницата към стара къща, гледаш в дясно и малко преди заведението "Лайф" (в градината), има 1-2 магазинчета за авточасти и третото е за акумулатори.
  4. Ще използвам темата да вмъкна едно въпросче.Каква е разликата между малки, обикновени и дигитални баласти на ксеноните ?
  5. Според приятели, актът ти вече е написан и когато отидеш ще ти бъде връчен.Ако не отидеш просто ще ти стои в досието (няма лихви) и ако се "видите" след време ще ти припомнят.
  6. При влага обикновените крушки биха изгорели по-бързо. Така ли е и с ксеноновите ?
  7. Според ... всички източници, фаровете се регулират и заслепяването не е проблем.Също така, с въпросната комбинация осветяването е по-добро отколкото с оригиналните фарове.И накрая визията е по-добра.Това ми е достатъчно, но остава проблема със запотяването.Няма смисъл да похарча 500 лева за нещо, което ще ми създава проблеми и съответно още разходи.Затова се интересувам откъде идва този проблем и как може да се реши предварително.
  8. Значи удачен вариант е Н1 на късите и обикновена крушка на дългите.В този случай изгасват ли късите при включване на дълги ?Проблема със запотяването, от лошо уплътнение ли се получава ?
  9. Здравейте.Изчетох почти всички постове по темата, но от толкова противоречиви мнения и премахнати линкове човек се обърква още повече.Решил съм да сменям фаровете с Angel Eyes в комбинация с ксенон.Honda Civic 6-та генерация (96-та).Ще задам конкретни въпроси, за да улесня желаещите да помогнат.1. Кои от посочените фарове са най-подходящи за ксенон ? (немога да преценя дали всички модели са различни) 1.1 http://www.bgtuning.com/catalog/product_in...products_id=746 1.2 http://bktuning.net/Photos/Honda/Civic%2096-00/swh02_98b.gif 1.3 http://jtvelocity.com/store/images/Import_...eadlight_00.JPG2. Запотява ли се кристален фар с ксенон ?3. Кой цокъл за какво е ?4. Мога ли да сложа Би-ксенон или трябват отделни системи за къси и дълги ?5. Какъв трябва да е размера на цокъла ?Благодаря.
  10. Във връзка с поръчката на масло:http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry361067Ако има и други желаещи да се включат ще бъде по-изгодно да изпратят поръчката на едно място, а ние да се срещнем и да я разпределим.
  11. С дискови е и когато сменях накладки казаха, че дисковете са поизносени. Не съм сигурен, след 150 километра в час забравям за това.Може би с тази скорост биенето зачестява прекалено много и не прави впечатление. Във волана не се усеща нищо.
  12. Железни са, но отдавна не са изправяни.И на мен ми се струва, че е от гуми/джанти, защото в противен случай щяха да установят от къде идва проблема.Разчекнаха колата, стендове, чупки, завои - няма.Вече ми е неудобно да ходя в сервизи, мислят ме за луд.Идва зима, предстои смяна на гуми, надявам се да се окажете прави.Благодаря.
  13. Дясната беше леко крива, изправиха я. Гумите също са проверени.На задните не обърнаха внимание, но мисля, че идва отпред.
  14. Здравейте.Обиколих 3 сервиза, във всичките прегледаха ходовата част и не установиха нищо.Проблемът е следния - при висока скорост 100++ започва да се усеща ... биене, все едно гумата ми е яйцевидна.С увеличаване на скоростта биенето зачестява.Усеща се най-силно в педалите и няма значение дали воланът е завъртян наляво, надясно или в изправено положение.Колата е стабилна.Моля за съдействие.
×
×
  • Създай нов...