kristian_nk
Фен-
Мнения
56 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно kristian_nk
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 25.05.1979
Profile Information
-
Кара
Accord 2.2ictdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Тъй като темата е за друго,пиша за последен път за нашата тема Колега недей така отговорно,че примерно автосервиз Васи,ще ти го свалят съвсем отговорно,без изобщо да ударят с чука диска.А не както във Юбико удряха с чука по диска,ама чукане да видиш.А ударната отверка просто при удар отзад,прави лек оборот и повечето сервизи разполагат с такива и определено върши работа.За инфо Google.
-
Всъщност точно с чука става отвиването на 2-та винта, ако са били затегнати прекалено преди това. Добре че не си прибързал с пистолета!Да колега,с чук и ударна отверка,а не с чука да блъскаш по диска.Защото като удряш диска,ти биеш и по лагера.Ако за теб,това е гот,за мен не е!
-
Ами аз също мисля,че Юбико е по добрия избор,но там като ми сменяха задни дискове,ми идваше да се застрелям,като взеха да блъскат с чука и ..... явно не знаят какво е ударна отверка.Иначе за обслужване съм доволен,по евтино е от Бултрако.А и в Бултрако има един приемчик,едно слабо момченце,което все много знае,а е гола вода.Абе май нещата са си на късмет
-
И така с помоща на колегата Founder,вече си имам нкаладки и филтри на доста по ниска цена от Бултрако Това е от сайта на Coxmotor group,на мен така и не ми отговориха на мейла,но колегата успя да се свърже с тях и излезнаха точни.Който си е харесал нещо да поръчва смело
-
Ами не мога да се съглася с горното,тъй като когато маслото е в двигателя годността му е една година или две за по новите масла,тъй че няма как,ако стои във вече отваряна бутилка да е 6 месеца.Защото ако е така,значи и в двигателя е 6мес.
-
За сайта на Lings ,знам че като добавиш към картата покупката и ти излизат истинските парт номера.Те поне ми отговориха още на другия ден на мейла и ми обясниха,точно това,че Хонда не им давали да си обявят истинските номера и те за това ползвали техни,които като стигнеш до плащането и ги променяло с на Хонда номерата,както колегата user е показал Те определено изглеждат ок,но аз искам да пробвам с Coxmotor group
-
Знам го сайта и той ми е втория вариант,а доставката и 100 лири да е,пак ще е по евтино от Бултрако,там комплект дискове предни-800лв.Както и да смятам и само за дискове да е поръчката,пак ще е по евтино След пробата със сайта,ще пиша да се знае Поздрави
-
Благодаря на всички за отговорите Изясниха ми се доста неща,които не знаех.А се подведох,защото на предните накладки номера на снимката е същият ,който си е за мен и съответно така процедирах и за другите артикули А предните накладките са едно към едно с тези които си взех преди две години от Бултрако,пак си пище Хонда и Ате и за това мисля сега от този сайт да взема,че в Бултрако са 300лв.Дисковете са Испански,а задните накладки са Английски.А ако имат правилните артикули,защо не ми отговарят на мейла,не знам,но май ще поръчам само накладките за проба дали всичко,ще е ок пък после ще видим.Благодаря още веднъж на всички за помоща
-
Мерси за бързите отговори Мисля,че малко ми се изясниха нещата.Сайта е http://www.coxmotorgrouppartsdirect.co.uk/index.php?main_page=index&cPath=14_35_570а VIN : JHMCN15204C207566
-
Здравейте,харесах си някои неща от един сайт и като се стигна до part number и стана странно.Ето и конкретен пример,става въпрос за Акорд 2.2ctdi N22A1:задни наклдаки:43022-SEA-E01 това е и от Бултрако номера,а от сайта ми излиза: 43022-SMG-E01.При предните,няма разлика,но при спир. дискове пак така вместо SEA е това SMG за предни,а за задни дискове е:42510-SEA-E00 а на сайта:42510-SMG-E20,т.е. тук има даже две разлики.Писах им и на тях,но отговор няма,а ми е интересно и ако някой знае,ще съм благодарен за инфото.Поздрави
-
6-8 минути си е ок за да почне да топли,все пак е дизеларка А колегите които продължават да твърдят,че климатика топли,не могат ли да го пробват и тогва да подвеждат други колеги?А че автоклиматика е като битовия,беше много добро Лично за мен най-доборото решение е печка,нагласяш таймера и като слезнеш сутринта до колата,тя е размразена и топла Но доста скъпо удоволствие.Друга опция е дистанционното палене,също е много удобно и евтино за направа,но не върши работа на всеки(поне за мен).
-
Май разводняваме темата,но за последно Колегата fenabg е абсолютно прав,нагревателите за въздух,обаче май не са с много добро кпд и за това не са така наложени.Печки има и за бензинови и даже от време на време карам един Дефендър с такава и си е гот На нея можеш да и настройваш кога да се пали за колко време или температура и т.н.Може би за афтърмаркет решение е най-доброто(мое мнение).Но за заводско решение е най разпространено това със свещи за антифриза и сигурно има защо,все пак доста глави мислят за екстрите в един автомобил Не знам как е при най високия клас,обикновено там нещата са различни,ако някой знае примерно в една S-класа или Legend как е,нека сподели.
-
Ами във VAG групата правят опити Самият зимен пакет е в повечето случаи ,3 подгревни свещи за антифриза и управлението им от бордовия комп,примерно под 5 градуса пали едната,под 0 гр. пали втората и т.н. Знам,че има и опция,май в e-bay има външни устройства,като трябва да добавиш тръбен път,антифриза да мине през това устройство,но не знам,колко ще е прецизно температурното управление Иначе е готина опция,хем двигателя работи по-малко студен,хем на теб по-бързо ти става топло
-
А масло за нафтовите печки?