Jump to content

impress

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно impress

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 7.03.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

1544 профилни разглеждания
  1. Беше си идеална колега. Паркирах пред блока и при следващо палене се появи проблема. Не е от ключа или имобилайзера. И с другия ключ е същото положението. Акумулатора е на 100% заряд, предпазителите са здрави, на живи данни помпата подкачва, компютъра работи. Като дам на контакт не светва таблото и колкото и да върти стартера, не пали.
  2. Махнах клемореда и го прегледах, няма проблем с него, като нов е.
  3. Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали.
  4. Колеги имам проблем с 2,2 140 коня. Като дам на контакт, таблото не светва, върти стартера, но не пали. Няма грешки, на живи данни помпата си качва гориво. Акумулатора е на 100% зареден, всички предпазители са здрави в коша и в купето. Само лилавите рингове на таблото светват като сложа ключа в контакта, но нищо друго не светва по таблота, а стартера върти. Като включа отделно габатити, фарове, аварийни си светят на таблото. Скоро е правен резервен ключ и като е нарязана заготовката не е влизала в контакта до край, а само до средата. След нарязване на нова, вече влиза в контакта, но с наместване.
  5. кога са срещите колеги, че нещо не мога да разбера кога се събирате
  6. и аз съм ЗА, колега ... мисля че 8мм. е достатъчна дебелина и се включвам ако правите поръчка
  7. Няма проблем, надявам се да съм бил полезен
  8. Понеже страничните части трябва да се отрежат, защото иначе опират в гумите и използвам едното парче от тях. Режа самия лип точно по средата и там снаждам парчето. Малко трудно се лепи, защото има доста гума в тези липове от Лагуна, но с добро лепило и малко сръчни ръце всичко си идва на мястото, след интервенцията се минава с шкурка остатъка от лепило за да стане гладко, една боя и е като оригинален. След това го хващате за бронята с около 20-30 видиики и няма мърдане. Ще закача няколко снимки от процеса, но са снимани с телефон и качеството не е много добро. Това е на цял лип без дупките, другия не съм го снимал не е трудно трябва да имате малко ръчички и малко свободно време ... успех http://impress.snimka.bg/tuning/honda-lip.672120
  9. Колега от Лагуна става, но трябва да се преправя. Вече два съм си правил за моята от тези с дупките и от целите, но ги удължавах с 10см. някъде.При мен издържат по около 2г. защото е доста ниска и зимата карам на сняг много и от леда му се разказва играта. Но за 20-30лв. за 2г. ги е добра инвестиция, а и си ги правиш различни както ти си искаш
  10. Кога ще е следващата среща колеги ?
  11. Благодаря за помоща колеги, тези дни мисля да го разглобя за да облепя панела с карбоново фолио. Имах предположение че е нещо побобно, но друго си е да почерпя инфо от други сблъсквали са с начинанието.
  12. колеги искам малко помощ как се сваля пласмасата зад волана на която са бутоните на люка,управлението на огледалата както и управлението на парното.Колата е Civic 5gen.
  13. Акумулатора се казва MOLL немско качество,спечелил е много награди както и одобрението за първоначално вграждане в Mercedes, Porsche, Lamborghini, Audi group. На цената на Bosch са, но са много по-добри и с 3г. гаранция, понеже ги продаваме в нашата верига магазини и сервизи имах възможността да тествам много от тях.Учудих се като се запознавах с тях, че има над 100ампера повече стартов ток от колкото го дават по принцип и това е гарантирано, а другите марки имат даже по-малко от упоменатото. След като смених Baner-а си с MOLL вече си мисля че мога да си карам бегачката само на стартер и да спестя от гориво ... хахахаха ... имам и 2 киловата музика закачена в колата която се слуша постоянно, а тя си харчи доста ток, но за този акумулатор не е проблем, без кондензатор не примигват фарове, крушки и т.н.
  14. Аз преди 4 месеца си взех и си сложих на моята кола(мазда 323ф) струва 60лв. и се слага в лявата врата където е командването на ел.стъклата.За шибидаха ми искаха 80 и няколко си лв. но сметнах,че не си заслужава.Има го това в почти всеки магазин където се продават аларми и се слага много лесно,не ти трябва "специалист" да ти вземе парите.
  15. Не съм много запознат с двигателите на хондите и специално сивиците с 4-5 врати.На който попадах по обяви все бяха 1,5-90к.с ,но явно има и с други двигатели.За това питам да знам кое е по-добре за последващ тунинг както по двигателя така и оптичен.Имам си представа колко добре вървят хондите и е доста повече от мазда същите коне(имам 2 мазди 90 и 140 коня),но са някак си мудни вече за мен.За това ще се радвам на помощ за избор на двигател от ваша страна.Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...