-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно impress
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 7.03.1983
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Казанлък
Последни посетители
1544 профилни разглеждания
-
Беше си идеална колега. Паркирах пред блока и при следващо палене се появи проблема. Не е от ключа или имобилайзера. И с другия ключ е същото положението. Акумулатора е на 100% заряд, предпазителите са здрави, на живи данни помпата подкачва, компютъра работи. Като дам на контакт не светва таблото и колкото и да върти стартера, не пали.
-
Махнах клемореда и го прегледах, няма проблем с него, като нов е.
-
Само той влиза трудно в контакта, но и с двата таблото не свети на контакт, а стартера върти без да пали.
-
Колеги имам проблем с 2,2 140 коня. Като дам на контакт, таблото не светва, върти стартера, но не пали. Няма грешки, на живи данни помпата си качва гориво. Акумулатора е на 100% зареден, всички предпазители са здрави в коша и в купето. Само лилавите рингове на таблото светват като сложа ключа в контакта, но нищо друго не светва по таблота, а стартера върти. Като включа отделно габатити, фарове, аварийни си светят на таблото. Скоро е правен резервен ключ и като е нарязана заготовката не е влизала в контакта до край, а само до средата. След нарязване на нова, вече влиза в контакта, но с наместване.
-
кога са срещите колеги, че нещо не мога да разбера кога се събирате
-
и аз съм ЗА, колега ... мисля че 8мм. е достатъчна дебелина и се включвам ако правите поръчка
-
Няма проблем, надявам се да съм бил полезен
-
Понеже страничните части трябва да се отрежат, защото иначе опират в гумите и използвам едното парче от тях. Режа самия лип точно по средата и там снаждам парчето. Малко трудно се лепи, защото има доста гума в тези липове от Лагуна, но с добро лепило и малко сръчни ръце всичко си идва на мястото, след интервенцията се минава с шкурка остатъка от лепило за да стане гладко, една боя и е като оригинален. След това го хващате за бронята с около 20-30 видиики и няма мърдане. Ще закача няколко снимки от процеса, но са снимани с телефон и качеството не е много добро. Това е на цял лип без дупките, другия не съм го снимал не е трудно трябва да имате малко ръчички и малко свободно време ... успех http://impress.snimka.bg/tuning/honda-lip.672120
-
Колега от Лагуна става, но трябва да се преправя. Вече два съм си правил за моята от тези с дупките и от целите, но ги удължавах с 10см. някъде.При мен издържат по около 2г. защото е доста ниска и зимата карам на сняг много и от леда му се разказва играта. Но за 20-30лв. за 2г. ги е добра инвестиция, а и си ги правиш различни както ти си искаш
-
Кога ще е следващата среща колеги ?
-
Благодаря за помоща колеги, тези дни мисля да го разглобя за да облепя панела с карбоново фолио. Имах предположение че е нещо побобно, но друго си е да почерпя инфо от други сблъсквали са с начинанието.
-
колеги искам малко помощ как се сваля пласмасата зад волана на която са бутоните на люка,управлението на огледалата както и управлението на парното.Колата е Civic 5gen.
-
Акумулатора се казва MOLL немско качество,спечелил е много награди както и одобрението за първоначално вграждане в Mercedes, Porsche, Lamborghini, Audi group. На цената на Bosch са, но са много по-добри и с 3г. гаранция, понеже ги продаваме в нашата верига магазини и сервизи имах възможността да тествам много от тях.Учудих се като се запознавах с тях, че има над 100ампера повече стартов ток от колкото го дават по принцип и това е гарантирано, а другите марки имат даже по-малко от упоменатото. След като смених Baner-а си с MOLL вече си мисля че мога да си карам бегачката само на стартер и да спестя от гориво ... хахахаха ... имам и 2 киловата музика закачена в колата която се слуша постоянно, а тя си харчи доста ток, но за този акумулатор не е проблем, без кондензатор не примигват фарове, крушки и т.н.
-
Аз преди 4 месеца си взех и си сложих на моята кола(мазда 323ф) струва 60лв. и се слага в лявата врата където е командването на ел.стъклата.За шибидаха ми искаха 80 и няколко си лв. но сметнах,че не си заслужава.Има го това в почти всеки магазин където се продават аларми и се слага много лесно,не ти трябва "специалист" да ти вземе парите.
-
Не съм много запознат с двигателите на хондите и специално сивиците с 4-5 врати.На който попадах по обяви все бяха 1,5-90к.с ,но явно има и с други двигатели.За това питам да знам кое е по-добре за последващ тунинг както по двигателя така и оптичен.Имам си представа колко добре вървят хондите и е доста повече от мазда същите коне(имам 2 мазди 90 и 140 коня),но са някак си мудни вече за мен.За това ще се радвам на помощ за избор на двигател от ваша страна.Благодаря предварително.