Jump to content

shestia

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно shestia

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 16.07.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    София
  1. Ако толкова се притесняваш може да я закараш на едно дино и да видиш какви показатели ти дава със сегашните настройки. По принцип по-голмите джанти и гуми играят не само роля за километража но също и за ускорнието, може и от там да си качил половин секунда.
  2. Ми ако те спрат се разбираш на място. Или те пускат и ти казват да го платиш по-скоро или черпиш по кафенце. Иначе споко, аз съм с изтекъл акт от близо 4месеца, ходих два пъти до КАТ но по новата система няма шанс да си го платиш ако не отидеш към 8-9 сутринта. Като намериш време отиди по рано и си вземи книга или вестник!
  3. Абсолютно си прав, и аз като се качих отдясно имах 1месец пробно и плюс още един два за да набереш бързина при скоростите , но после просто няма такава тръпка... Много по-яко е отдясно, поне за мене, скоро съм решил да скачам на нещо ново пак с десен.ПС: Колкото за невероятно широката тема с изпреварването , това е малко повече във въображението на някои хора, то си зависи и от шофьора де. Аз не съм имал никога проблем, просто такъв ми е и начина на каране. Единствения недостатък който срещнах е че при включване отдясно на движение не виждаш добре дали идва някой по твойта лента защото като погледнеш по диагонал при мене се пада по-широка задна лява греда. За месец свикваш и после и това не ти прави впечетление , просто не се изнасяш прекалено по диагонал, за мене това беше единствения проблем. Бях питал разни приятели и един пич който е карал микробус 5години с десен ми сподели че и при него е било така и ако може да се говори изобщо за недостатъци това е по-кофти от легендите за изпреварването.ППС: Иначе е ясно че няма нищо сложно, но пък ако някой започне прекалено да се чуди и да пита, най-добре да не се качва.
  4. Еми нещо явно е станало объркване, говорих с разни хора дето са много напред и ми казаха че нищо такова няма, а човека си е жив и здрав дори и с 220 на задна!
  5. Сложи си и едни 5кинта в документите и си карай спокойно, като те спрат ще се сетиш защо!
  6. Хаахах колега върви ти в последно време все с интересни теми!
  7. Вървят 20-25к$ за 93-96г. , ако искаш точно такава трябва да си я вкараш , тука за бг са малко и май в момента не се продават!
  8. shestia

    Driver Test

    Тия са яки наистина много!
  9. Супер красива е , браво, да си я ръчкаш много!
  10. shestia

    губи вода

    И аз залагам 99% на термостат! Особено ако не е сменян скоро(а щом казваш че досега си нямал грам проблеми значи е така) го сменяй за 30-тина лева и след това мисли за всичко останало!
  11. Тия фарове на последната се чудя светят ли изобщо или ги има само за да всяват ужас и респект в огледалата на обикновените шофьори... страхотно изчистен дизайн, големи решетки за въздух, огромен двигател , красота!
  12. Що греда, пише уърлдуайд, свържи се с търговеца и го питай колко ще иска до България!
  13. Здравейте колеги, искам да прехвърля един климатик от една кола на друга но нямам подходящ човек. Дайте някакви препоръки и координати ако се сещате , става въпрос за 5ген сивик и също за София, Мерси!
  14. Е щом всичко е наред или пробвай и го сменяй маркуча или пак разгледай за налягане и тн. Отвърти капачката на разширителния и го извади маркуча навънка, запали и после гледай кога точно ще започне да хвърля вода, ако започне веднага щом загрее(пусне вентилатора) натисни отгоре капачката да видиш дали изобщо има налягане защото може наистина да не е уплатнено добре и оттам да идва... ако ти издува двигателя знам че се чува странно като работи, но не ми се е случвало и не съм виждал!
  15. Не, завърташ на една страна колелата за да може да гледаш накрайниците и рейката, после движиш(клатиш) гумата и следиш какво ще стане - има два накрайника вътрешен и външен захванати един за друг като посредата има контра гайка. Вътрешния накрайник е с ябълковиден болт който би трябвало да е скрит под маншонче и е вързан за рейката, а външния е с едно като шарнирче и е възан за колелото. Като мърдаш гумата ако има луфт при маншончето значи е вътрешен накрайник, ако има луфт при шарнирчето значи е външен. Ако няма луфт на нито едно от двете тогава мислиш за рейка, кутия или пък може и каре от кормилната щанга към кутията и т.н. Като видиш при едната гума , завърташ колелата в обратна посока и тичаш от другата страна като повтаряш упражнението! Сори че толкова подробно, но като го видиш ще се сетиш!
×
×
  • Създай нов...