-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Evgeni_UK
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 23.06.1988
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
sofia
-
Като цяло сериала е на супер високо ниво невиждано до сега в БГ.Интересен е много....само ,,продуктовото позициониране,,малко по не натрапчиво трябваше да го направят...
-
Ами щом гарантираш,че свещите кабелите и капачката са добре....провери дюзите....ама първо разбери кои цилиндър изчезва....за всеки случаи преди да разглобяваш каквото и да е смени свеща на проблемният цилиндър.
-
Гърнето да чука някъде?скъсани ластици?
-
А колата е?
-
Принципно колега,насочил си се към изключителено здрав СУВ.Цените за обслужване са горе долу следните.....ангренажен р-к 40-70,ролка 50-70,водна помпа ако се наложи..около 100лв.)филтри около 70-80 и масло за двигателя-10W40 около 50лв.Маслата за скоростите и деференцияла е силно препоръчително да се закупят ,,ОРГИНАЛНИ,, от бултрако.За тях цени немога да кажа.Слабите места на модела са:има вероятност да харчи масло-то това като си взимаш кола настаро винаги го има тоя риск но при хондите често се наблюдава.Иначе вози малко твърдо и прри по-високи скорости вътре е доста шумно.
-
колега,веднъж щом се е напило с масло феродото не става за нищо...не подлежи на измиване,ПЕЧЕНЕ,пране и тнт.Смени си феродовия диск,измии притискателя с пароструика и препарат,измий също и камбаната на кутията.обезмасли и маховика..Неприятно ама понякога и такива работи стават.Успех с ремонта.
-
Ако не намериш нови....обърни се към някои стругар.....не е сложно за правене....ако е в час човека за 30 мин. ги е извъртял......само му свали супорта да си мери луфта....100 % ще ти излезе по евтино от нови....
-
най-вероятно е горната амбреажна помпа.....погледни....на педала на съединителя има едно като цилиндър....като залегнеш долу при педалите се вижда.....та този цилиндър ти е горната помпа......погледни дали има някакво омасляване там(най-вероятно има) сваляй помпата занеси я да ти я направят монтираш,гониш въздуха и си готов.
-
амм....а замислял ли си се дали по скоро термостата не отваря късно?
-
Elring-a става....но иначе....Victor Reinz.....пообрата гарнитура
-
мойта е 95 и няма такова нещо.....и на -20 пак тръгва.....
-
...което пък може да се дължи на кофти работа на помпите... или бъркам?е да де....и аз това казвам.....то трудно включване може да има и от кофти масло или проблем в кутията или лостовата система за превключване.....ама сега нали за помпи говорим,,,,,
-
педала на с-теля отделя високо само когато е износен феродовия......ако има проблем в помпите или има въздух в системата педала ще отделя ниско долу......кофти превключване или трудно включване на предавките има когато няма пълно отделяне....