Jump to content

Fiyt

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Fiyt

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 4.02.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.desenvolan.com

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Стартера си върти ! Няма ток до бобината. След като не е релето, не е бобината и датчика на Ьол , единствено остава скапаният имобилаизер, но тъй като е ръчкано с червеният ключ и е натискан педала на спирачката... мисля, че проблема ще се реши с друг имобилайзер в целиат му комлект. Копчето го натиснах това до жабката и то цъкна което означава , че проблема може би е бил там, обаче след намесата на няколко "кадърни'' майстори сега сме в процес на търсене на имобилайзер.
  2. -Сигурно си прав Омбре, че се решава за 15 мин., но на мен ми отне повечко ! А , че не е спешно също е вярно, карам си ЦР-В-то .
  3. Сменени са релето, бобината, датчика на Хол, палец, дистрибуторна капачка, кабели. Днес мерихме всичко, изобщо не стига ток до дюзите, до бобината също. Прегледах всички бушони - няма изгорели , прочетох, че има някакв бутон, обаче щом е ръчкано с червеният ключ, всичко е свършило.... ще
  4. Благодаря ти колега, разбрах първата си грешка, че един майстор ми искаше червеният ключ и пред мен ръчка с него и каквото и да е било , той е вкарал имобилаизера в режи на обучение. Май най лесно , ще стане с друг имобилаизер, като от колегата с имобилайзера съм взел и екуто, така че дано стане, иначе и аз ги намествах кабелите ама не става, дори да е било нещо малко след червеният ключ всичко е приключило.
  5. Малко ъп на темата и зов за помощ ! Колеги дайте съвет, въпросното реле бе свалено и презапоено по описаният ред- резултат нямаше! Поръчах от един колега неговото реле и компютър ! Номерата бяха същите подмених ги - резултат нямаше ! Колегата беше така добър да ми продаде цялото си делко с кабелите на много сносна цена, подмених датчика на Хол и бобината - резултат нямаше !Сега един въпрос, защо и на двете клеми на бобината отиват плюсове ?За утре съм се уредил с ел. осцилоскоп на ДЕК , може би от там трябваше да започна, но ако на някой му хрумва нещо насочващо моля да пише!За мен остава под голямо съмнение имобилаизера, но пък ток до бобината стига, а след това нема точец на свещите. И още един въпрос, възможно ли е бензиновата помпа да е изгоряла и от там компютъра да има някаква роля и да прави мизерията ?Колата има и газ, ни на газ ни на бензинец пали.........
  6. И от мен една семпла 6-ца 1,4i
  7. Pitbul ток не стига до бобината изобщо, помпата също не върти. Не знам дали е ключа, аз се съмнявам в имобилаизера или компютъра...
  8. Всичко си свети нормално, токове си има... тя и на газ неще да пали, не е от бензина
  9. Здраейте, имам следният проблем:Колата (Civic 1,4 75 к. 97г. японка.)си вървеше без никакви проблеми, спрях на паркинга пред парламента и след 2 часа тръгнах, обаче нъц няма палене. Нито е прекъсвала нито е създавала някога проблеми.Придърпах я до сервиза на едно приятелче, и почнахме да гледаме. Не идва ток до свещите, не хвърля бензин на свещите, демек значи бензинец не стига изобщо до двигателя. За съжаление имам само един ключ с чип, и един червен сервизен , четохме за използването на този сервизен ключ, и пробвахме с натискането на спирачката в зависимост от номерата на ключовият код, обаче пак нищо!И тук идва големият въпрос, някой да се сеща какво може да е ?Лични предположения1. Изгоряло съпротивление [чип] на ключа2. Развален имобилаизер3. Изгорял компютърБлагодаря Ви предварително за отделеното време.
  10. "И там един мармод завиваше шоколадче " Егати капацитетите сте всички, аз пък съм да не регистрират коли в КАТ по нормата Евор 5 !Спрете да се заяждате с тези десни волани !Колега на мен ми изнася да карам с десен волан в България, а на който не му изнася да ме гледа, да се оправя Всичко добро ви желая !
  11. ето ви начин по който да карате по безопасно www.pravorul.ru
  12. Мале колко хора подскачат за тия десни волани, лошо ми става. Има два варианта или ги яд ,че комшото си е взел по евтина и по нова кола и къде по запазена от италианският кокошарник .Или не могат да преценяват реалността. Мили смехурковци, някои да му е стигало до мозъка, че "тия с десните волани" , когато карат си използват два пъти повече сивото вещество от колкото тези с левият волан. Ще оставя на вас да се сетите защо е така !Една елементарна интернет справка, може да ви покаже много реалности. В Русия примерно 10 - 15 % от автомобилите са с десен волан и никои не ги спира и не говори, че ще ги забранява. Карат си пичовете и не им пука. България има няма 8 млн. жители - около 2,5- 3 млн. автомобила примерно. по последните справки на КАТ в София има регистрирани 5 хил. автомобила с десен волан и още 3 хил. на пазара. В Русия около 120 мл. жители ..... от тука натам сте вие. Братята Руснаци даже са измислили и патентовали система за автомобили с десен волан - www.pravorul.ru - Нямат равни тези хора. И колегата е прав за фаровете, обаче не знае ,че се продава специална лепенка които се слага на левият фар, за да не заслепява другите водачи. Друг е въпроса, колко от хората притежаващи автомобили с десен волан, са солидарни и колегиални.
×
×
  • Създай нов...