Jump to content

Павел

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Павел

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Банско

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И аз сложих усилени пружини от колегата Markony. Много съм доволен от резултата. Колата изглежда супер и значително се подобри поведението при шофиране. Нямам снимка “преди”, но калника почти скриваше горната част на задната гума. Благодаря!
  2. В крайна сметка, има ли начин да се провери откъде е дошла грешката? Вече 2 дни карам колата без проблем, няма и следа от този проблем, но все пак би било добре да знам каква е била причината и евентуално да я отстраня.
  3. Здравейте колеги,Карам Сивик, англичанка, 95та година, 1.4. Вчера ми се случи нещо странно - докато карах, светна жълтата лампа на таблото, която има изобразен двигател на нея, оборотомера падна на 0 и колата спря да работи - успях само да отбия встрани с набраната инерция. Като изключа от контакт и опитам да запаля отново, жълтата лампа продължава да свети постоянно (по принцип изгасва 2-3 секунди след като дам на контакт) и не може да запали. Стоях на пътя около 10-15 минути, опитах пак и в един момент лампата изгасна и колата запали. Тръгнах, минах още 500 метра и пак се получи същото. Стигнах до извода, че когато изстине двигателя пали, а като достигне горе долу нормална работна температура нещо щраква и блокира. Така с 4-5 спирания успях да си я прибера вкъщи. Днес сутинта я запалих, карах я 8-9 километра и няма никакъв проблем.Има ли някой представа какво може да е причинило проблема и евентуално да ме посъветва какво да направя?Само да вметна, вчера валя дъжд, възможно ли е някоя жичка някъде да се е намокрила и това да е причинило проблема?Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...