Jump to content

Vmax

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Vmax

  • Ранг
    Pilot
  • Рожден ден 13.06.1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Коли,коли и пак мощнички коли,хубави завои,добър път :)Абе кво дрънкам глупости коли-коли...........Хонди Хонди и пак Хонди
  1. Не мога да го намеря,засега,ама продължавам да търся,все пак благодаря,дано да го намеря и да видя полезно инфо.Предполагам знаете като ви влезе нещо в главата като идея какво се случва,поне при мен е така
  2. Здравейте колеги имах тема за моя сивик и неговото развитие с принудителното пълнене,обаче реших да питам в отделна тема.Интересуваме,ако взема от сивик 4ген 4WD или от Шатъл 4WD скоростите,кардани,виско,заден диференциал,полуоски и главини дали ще станат на моя сивик,защото гледам в мануала на моя сивик че ТТ даните на седана и хетча са еднакви,обаче нямам идея дали ще стане,ако някой го е правил или знае нека да сподели,защото много ми се ще да я направя така,защото иначе неможе да си предаде целия потенциял колата на асвалта само на 2 задвижващи колела в интернет неможах да намеря много инфо освен няколко клипчета,с такъв хетчбек като моя с real time.И някой ако знае коя система е по-добра real time-a или първата монтирана на хонда full-time,макарче не съм сигурен за 2-та защото за нея прочетох само на едно място.Малко е кофти за четене с това едно дълго изречение ,ама така ми идват мислите и съм заинтригуван много,та затова така ги редя :(l
  3. По молба на колегата assfull http://i.data.bg/08/11/02/1224980_orig.jpg http://i.data.bg/08/11/02/1224979_orig.jpg
  4. Колега знам какво ти е и аз със мойта имах проблем от това естество,само че при мен се спука маркуча за обратното масло към двигателя,тогава оцеля колата,посел пък се запуши там нали няма нялгане и се беше прегънал.Аиде всичко в аспуха и в смукателната част ,ама кво да правя...... е в момета пак е в бокса,слагам съединителя,меткам скоростите и каквото сабя покаже.Обаче най-лошото е че всичко опира до скапаните финикийци.За да стане един проект като хората трябват много пари,а не с трици маймуни да ловим.Чуството да вдъхваш живот на колата си,разбирасе под формата на тунинг е неописуемо с мои приятели се шегува ме че е неизлечима болест.Точно като ми се случи на мен това имах щастието да имам и друга кола,вкарах хондата в гаража и не я пипнах 3 месеца може и повече бях много разочарован.....но дойде момента в който пак вдигнах капака и всичко започна по старому.Наливане на пари,не много защото ги няма,а толкова колкото да няма по някога какво да ядеш и толкова че да стигна в един прекрасен ден,пак до там където си ти в момента и много други колеги колкото и да ми е неприятно да го кажа,дръзнали да се докоснат до магията наречена Boost
  5. Честит рожден ден и от мен на патерица ама от сърце :)
  6. Макар че 6-та е по тежка,с мойта 4-та ген. 110 коня беше сток и is-и и 20-ки са ревали ,такаче ако няма некои жокери силни си пръв и след 400 метра
  7. Или по-скоро само заяждане... аз нито съм бил на драга нито колата ми е готова,но да се надяваме скоро да е и обещавам че с кеф ще падна от някоя атмосферка
  8. ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ Сливен не е ли малко далече,до там ще я сготва Ондата ,но ако няма друга алтернатива и до там ще се ходи
  9. Е какви заключения да си вадиме хората са го казали "The Power is nothing without control" или в случея GRIP ,по завоите,но направо или ако можеш да владееш тази сила си 1-ви ,признаите
  10. И така колата е минала към 300 километра след разреждането,в маслото има бензин,надявам се да след смяна и настроика на ЕКУ-то да спре,да не се стига до сигменти .Още не съм притегнал главата 2-ри път,както ми препоръчаха,за съжаление леко сълзи гарнитурата на главата на едно място,дано не е голям проблем и след притягане да изчезне
  11. Браво колега,радвам се,че се множиме и не се отказва ме все повече и повече макра че е много тегаво и от към пари и от към влагане на желание,време и т.н.Аз с моита пак,проблеми сега имам бензин в маслото сложих такова да измие останките от вода и други работи в мотора,надявам се че се дължи на богатата смес или на неправилно изгаряне или гадно масло (мотул 15W50 4100 ) пак ще слагам хубавао но чакаме настроики и съединител,ма треа пара ;(
  12. Мисля че ако Д15-ката е сток,няма никакъв шанс,сори за песимизма,ма това бая върви
  13. Аз пък днес се бегах с една С8-ца Ауди и спирам на следващия светофар и кво да видя Пияницата Дани Боримиров ,чак ми се кара нещо щот ми гледаше задния номер
  14. Аз бих го пробвал,ма сега ми е рано ,да покажем японската сила с малко БГ намеса Не те съветвам освен ако го правиш само да си свериш часовника. М-ката върви яко и с този шпер тръгва много по-добре от хонда и особено турбо като тебе. А и турбо лагът в началото е много гаден за старта при драг.Пробвали сме М3 с турбо хондата на Матео и с турбо Пунто, което си е доста кончета и пак М-ката бие.Значи говоря само за истинско М Power, а не за разни мърши с М- пакет лепенки и емблеми.Не съм казал че ще го бия или нещо от сорта,знам че съм с предно,знам че има лаг,а камоли да смятам кг/кс БМВ-то бая по-напред от мен в това отношение ,но за спорта...............като я настроя и сложа съединител,ще се пробвам тъкмо да се видим с някой познат от Ел Пел
×
×
  • Създай нов...