-
Мнения
85 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно nch
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 1.01.1985
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив-София
-
Това е фанатизъм Нямаш обосновка.
-
Аз съм със същите Гудрич, доволен съм на сняг се държат според мен задоволително, пробвал съм на магистрала Тракия когато беше цялата в сняг, да пробвам дали ще занесе леко колата с 90 км/ч, но остана стабилна. На мокро до 120 км/ч също не съм имал проблеми. На сняг с лед вече е трагично.От приятели знам, че с Ханкук миналата зима не са имали никакви проблеми. Лично аз бих избрал Нокиан. Все пак направена от хора, които нон-стоп си имат работа със зимни условия.Yokohama с асиметричен профил...мисля че имаше специално указание за поставяне за тези гуми, имам предвид коя страна на гумата на къде да стои. Винаги съм се чудил как става размяната на гумите по оказаната схема предните отиват отзад с разменени места, а задните отиват отпред без размяна (ляво, дясно)...така се нарушава указанието за поставяне (лично според мен).
-
Само газовите инжекциони ли имат такива филтри?И на мен ми прави впечатление, че с газта на OMV, колата върви по-добре и вече 25000 км и проби от ОМВ, Лукоил, ЕКО и Петрол, до сега не съм имал подобен на вашия проблем. Да не би всичко да се лепи директно на дюзите при обикновените газови?
-
Това което ми идва веднага на ум е не добра работа на запалителната система, конкретно кабели и свещи.При мен оборотите не мърдаха надолу когато връщах газта, но откакто разбрах че имам проблеми с кабелите, при пускане на климатика се появяваше същия проблем като при теб. След смяната сега вече го няма.P.S. Не сменяй нищо преди да си го проверил!
-
Днес една жена ме скастри по телефона, да съм му намерил аз истинския телефон на Иво Йотов, че от 2 години се скъсвали да го търсят, ама като си е сменил номера? Та има ли някой, който знае новите координати на човека?
-
Колеги, в други форуми относно диагностика четох, че въпросният Иво Йотов вече не е в сервиза до Крафт. Някой знае ли къде се намира в момента, че ми се иска някой който разбира да ми погледне колата. А и щом е добър, хубаво е да го има във важните теми.
-
Относно частите, мисля че оригиналните са си доста скъпи, а тези които купуваме от магазините са корейски от които доста със съмнително качество, за това пък са и евтини. Втора употреба си заслужава за части които не се износват или са статични: Интериор, екстериор...Онзи ден имах проблеми с алтернатор....за една бройка да се окаже за брак....а нов оригинален е около 300 паунда...изпускателен колектор с катализатор...цената е немислима за даване...лагер главина на задна дясна гума, дадох 150 лв...иначе, ролки ремъци филтри са на съвсем нормални цени.За кола 94-та година която сигурно ще е на над 220 000 км може да се очакват всякакви откази. Вече си избрал, все пак няма да съжаляваш, защото да караш Хонда е удоволствие, но като всяка кола си иска средства за поддръжка.
-
Да има и друго...маркуча към резервоарчето с течността, а вътре в купето буталото на помпата е съединено с един щифт с шплент към педала на съединителя.
-
На новата със сигурност не е износено цилиндърчето, най вероятно от "качествени" уплътнения си е заминала.Моята старата оригинална помпа беше с износено цилиндърче, виждаше се навсякъде едно и също, освен в една зона където ясно личаха следи от износване и от там течността би преминала според мен.
-
Голяма част от помпите които продават уж за японски или поне с японски надписи са корейски помпи.Омбре е прав за ремонтния комплект, но той няма да свърши работа ако има износване по цилиндърчето....течността си пробива лесно път.
-
За да не пускам нова тема, предпочитам да засегна моя проблем в тази.Аз мисля че нямам никакъв проблем с акумулатора, а по-скоро с някаква отечка свързана с фаровете. За втори път колата ми остава абсолютно без никакъв ток, дори и часовника в купето не работеше. Причината първия път е че бях оставил късите да светят за 5-10 мин докато бях в колата. След това премина на габарити и край, не можех да запаля. Втория път стана като нормално си карам на къси, спирам гася двигателя слизам си от колата, но явно не съм чул зумера за включени фарове и си заключих колата...връщам се след 30 мин...никакъв ток, нито аларма, нишо.Все си мисля, че не е възможно акумулатор който винаги е работил добре да пада толкова бързо. случвало ми се е да забравям цяла нощ лампата в купето да свети и на следващия ден съм си палил нормално. Оставял съм колата 9 дена на аларма без да я карам и пак съм палил нормално.Но така да оставя късите за 5-30 мин и да умре толкова бързо? Къде може да е проблема и къде трябва да се търси. На какво се дължи отечката, влага... или нещо друго?
-
За моята кола след махнат катализатор, не отчитам никаква разлика в промяна на разхода на бензин. За газ не знам защото я сложих след махането на катализатора. Като ходих на преглед ми казаха да сменя на газ и така ми измериха газовете. При махане на катализатора, не влияе на ламбда сондата.За англичанка 1,5 V-tec D15Z8, нов катализатор е уникално скъп, от 250 до 600 евро защото върви заедно с колекторите.Пример: тук и тук
-
Погледни си някое от малките маркучи за вакуум около очертаната на снимката зона, обикновено ако е изваден маркуча, вдига обороти и светва чек-а. Маркучи се късат или се изваждат ако ти е гърмяла на скоро газовата. Това което ти казвам е само като вариант де. Успех! Ето и примерна снимка:
-
Alexandro, можеш ли да обясниш какво означава ABS-а да сработва, започва да спира колата ли? И какво означава че на практика оставаш без спирачки? Докато си караш с 10-12 км/ч се чува ABS-a, но не сработват спирачките? ARTU, iма една точка в service manual-a за Aerodeck, а и нали аз имам подобна Хонда, а на мен не ми се е случвало това, та ми стана интересно да прочета. Та точката гласи: The ABS control unit operates the solenoid valve when the brake pedal is released after the initial diagnosys (става въпрос за нормална работа на ABS). You can hear the faint solenoid valve operation sound this time, but it is normal. Този цитат ме кара да си мисля, че това което се случва при вас е съвсем нормално, и може би се е случвало и при мен но не съм обръщал внимание.
-
На мен ми гърмя веднъж и то от пълна глупост, бях на втора скорост, напълно спрял и натиснах педала на газта все едно че ускорявам на първа ама яко... е тогава изгърмя, но не загасна. Продължих да си карам нормално и след месец започна да вдига високи обороти, светна ми engine check-a, бях се ошашкал тотално. Отидох при Омбре, погледнаха я и казаха: Тичай при газаджиите, те ще я оправят. Отивам аз и едно момче само погледна на едно-две места и веднага намери проблема. Бяха се сцепили два малки маркуча които са за вакуум. Като ги махнеш колата вдига високи обороти, като ги сложиш се нормализират. Та общо взето това е с гърменето. Май не може да поеме толкова гориво колкото и се подава и в резултат на което изгаря отвън или поне аз така си го обяснявам. Преди колектора имам клапан който изпуска газовете от гърмежа. Гърмежа може евентоално да повлияе на кутията на въздушния филтър. Имам предвид да я пукне.Разхода на газ зависи много от настройките, и от настъпването.Моята харчи 8,8 смесенКато рекорда ми извънградско е 7,6 на 100, ама вече отдавна не го мисля, просто си карам със скорост не по-голяма от 140 и така ги докарвам 8,5-8,8 смесено.