Jump to content

hunterat

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hunterat

  • Ранг
    HunteraT
  • Рожден ден 24.06.1974

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BULGARIA,SOFIA
  • Интереси
    Много неща включително и HONDA ;)
  1. Ето я и мойта красавица http://bp1.blogger.com/__2UMa7YqXUc/RwYAgh...d-44-773414.jpe
  2. Разлика има но на различните предавки се усеща на различни обороти. На 2 от 5000 rpm, на 3 -та не мога да усетя, на 4 точно 3500 ако я пуснеш на междинна гас се усеща най много и на 5 на 2500 .... Иначе моя разход със същият двигател е чисто градско със задръстванията и си я карам без да я жаля 8.2, смесено ми е давала от 6.2 до 7.2 в зависимост от карането. Извън градско без да я юркам много е падала под 5, с 20 литра 440 км.
  3. Ами не мисля че е от накладките,а датчика за температура на таблото показва нормално, стрелката е наполовина. Интересно е че и звука на мотора се променя малко. Като натиснеш газта, дигането на оборотите е някак си по лениво и насила все едно. Ако я изгася и пак я запаля не се оправя. Трябва да я оставя поне 2 часа да истине и тогава няма проблеми. Все си мисля че може да е катализатор-а, той принципно работи на висока темп., възможно ли е като загрее повече ако е стар и запушен може да спира притока на газове. Но пък едва ли температурата на изгорелите газове варира в зависимост от външната темп.
  4. пиши на кирилица,че трудно ти разчитам не,не е нормално!много се извинявам за кирливицата пиши на кирилица,че трудно ти разчитам не,не е нормално!А какво е нормално ???? Твойта как е, да не би да дигаш 230 на 5-та ?Много се радвам, когато ми се трият постовете
  5. Abe hora , normalno li e, karam civic 1.5 v-tec 114 sporten filter. Onq den za pryv pyt q pyrga na magistrala. Gaz do dypka na 4 195 i kato vkl na 5-ta skorosta pada. Za cheknahme se na magistralata s edin ford focus, naravno, ama az sym s 6500 na 4-ta i si vikam ne e mnogo dobre da gi podyrgam tiq visoki oboroti. Kato vkl 5-ta padnah na 170
  6. Понеже имам и един Нисан и дълго време имах проблем с рейката. Ходех при един майстор в Обеля, олеле три пъти я прави и три пъти направо изхвърляше течноста като бремена Накрая я закрепи, но волана почна да се върти като на стара мивка кранчето. Та рейката я оправиха във Мотоексперт на 'Симеоновско шосе', сваляне и качване 80 лв и я носиха в МИ-то за ремонт 120 лв. От тогава никакви проблеми. Този вариант е удобен защото повечето сервизи за хидравлика не извършват демонтаж и монтаж, трябва да ходиш да ти я свалят, да я носиш сам и пак да я връщаш, което си е разправия. Но, първо трябва да се убедиш че проблема е в рейката, щото може и да е накрайник. А много страно ако е разбита да не тече
  7. Принципно съм съгласен с това че трябва да има ограничения и че трябва да се прилага строг контрол върху спаюзването на правилата. Но също така съм и съгласен с колегата по горе, че огрниченията на скороста трябва да се преразгледат, защото действително на места има уникално безполезни знаци които само създават предпоставки за корупция. А и понякога тези съществуващи ограничения действително са създадени за каруци с конски впряг. За мен лично основното удоволствие от шофирането идва от високата скорост, е разбира се с добре премерен риск, когато има възможност и пътя го позволява.
  8. Ами действително за светенето на лампата съвсем скоро го забелязах, все пак тя изобщо не светеше преди да сложа такава . Пък и имам колата от 2 седмици BTW Явно не е ламбда сонда защото ECU-то дава грешка на VTEC solenoid valve, е тва не е гаранция ама мойта сонда е с една жица и едва ли има подгряване. Но както и да е, защото туко що ми се обадиха от Бултрако и ми съобщиха че проблема с VTEC-a са го решили (за днес си бях записал час за диагностика). Естествено довечера ще ги разпитам подробно за проблема, засега не знам подробности.Знам само че ще ми струва 80 лв. което изключва по сериозен проблем. Като разбера, ще напиша какъв е бил проблема, защото действително е странен. Благодаря ви за съветите...
  9. Това с 12 вола го пробвах, много си прав, чува се само цъкане на клапана но работата на двигателя не се променя. Ще направя и втория експеримент с кръгчето. Клапана според мен работи, вчера му свалих соленоида и му проверих клапата, както и филтъра. Всичко изглежда перфектно. Има и нещо друго което открих. Като вкл. на контакт чека ми светва, изгасва за една стотна и пак светва. Като запаля и тръгна пак свети, като покарам и колата загрее особено ако я покарам на по високи обороти, като спра и изгася колата и дам отново на контакт чека светва и изгасва. Другото е че и дори пак да запаля и да потегля, чека не светва дори почва да ми свети Econo лампата, когато съм във необходимите обороти (това го бях засегнал в една друга тема ама не знаех че имат връзка двата проблема). Интересно е също че ако карам бавно на ниски обороти се е случвало както си карам чек лампата пак да ми светне и докато не изкл. от контакт и вкл. отново не изгасва, този номер става дори и в движение. Явно като изкл. и вкл. от контакт си прави самотест и ако в този момент грешка няма чека си изгасва, до следвасщият път когато получи грешка.На мен ми прилича на дефектен сензор. При условие че няма проблеми на заграял двигател кодато се кара на малко по-високи обороти си мисля че може би има някакъв сензор за налягане в маслената магистрала, но това са само догадки. Но ако е това малко ме озадъчава защо когато колата е карана и топла като я изгася и вкл. на контакт чека изгасва и защо сутрин на студен двигател винаги си връща грешка.
  10. Много благодарско Така и ще направя, събота и неделя ще дерзая. Можеш ли да ми кажеш ориентировъчно къде се намира клапана. По принцип мисля че се води VTEC Solenoid valve, ще погледна в manual-a ......
  11. Хора, то се оказа една одисея .... днес свалям таблото с уредите, да видя защо проклетата лампа на 'check engine' не работи. Оказа се че лампа изобщо няма, барабар с цокъла някой я е свалил. Гадните араби 'да ме извинява някой' за да ми продадат колата без светещи лампи за грешки, са решили проблема радикално..... Btw проблема не е никак малък, да не си помислите че драматизирам'. Днес засякох разхода градско. Вярно, пътувам главно по околовръстното, но това е прекалено, резултата е 13.11 л. на 100 км Еба му мамата , А CHECK ENGINE си свети. Колата на ниски и средни си върви прекрасно, динамична, без да пркъсва, но настъпя ли я тя все едно почва да се дави и не поема напротив дори забива ... Явно има някакъв проблем. Четох тук за диагностициране рещих че ще мога сам да се оправя да намеря грешката. Да ама не, не знам дали греша, но се оказа че Д15З6 не може да се диагностицира със мигане на лампата, а трябва да се закачи на комп. И сега явно трябва да търся къде да ми прочетат компа. Ако можете да ме насочите някъде ще съм благодарен ....
  12. Здравейте на всички, радвам се че отново се завърнах в редиците на Хонда след четири годишно търкаляне на един нисан примера дето ми побеле косата от него /никога няма да си простя че смених кончертото за него / Та сега си имам нова любов Honda Civic 6-gen, 2 door, d15z6 и направо не мога да и се нарадвам Ще пусна и снимка ама след малко
  13. Здравейте, надявам се да не досаждам със въпроса си. Двигателя ми е D15Z6 и искам да питам конкретно за лампата на таблото Econo. Като дам на контакт въпросната лампа светва за 1-2 сек. и изгасва . Четох тема във която колега обясни че трябва да свети при загрят двигател и до 2500 оборота на 3 и 4-та предавка и на 5-та до 120 км. Незнам дали е проблем, но при мен лампата изобщо не свети освен при контакта. Малко се притеснавам дали не е някакъв проблем с vtec. Ако можете да ме посъветвате дали да ходя на диагностика или това е нещо нормално.
×
×
  • Създай нов...