kick 46 #1 Публикувано 10 Март, 2007 значи на смукач работи на 2-3000 оборота след като исключи смукача всичко си е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MYA 0 #2 Отговорено 10 Март, 2007 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7516&st=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #3 Отговорено 10 Март, 2007 (Редактирано) Най-вероятно е EACV клапана,типично при Д13Б2.Сваля се промива се и има вероятност да се повлияе.Освен това на карба от ляво има една врътка,която регулира оборотите при смукач.Една метална джага до основата на жилото,където се хваща.Поиграй си малко може да стане работата.П.С.Колата му е с Д13Б2(видях като я беше пуснал за продажба).Това уточнение за Гоши Редактирах след като видях поста му. Редактирано 10 Март, 2007 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #4 Отговорено 10 Март, 2007 s с какъв двигател си ориентираи ни малко за да може да ти помогне някои ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 11 Март, 2007 (Редактирано) ами знам я тази врътка ама сигурен ли си че няма да стане някой проблем защото онзи ден бях при Омбре и питах точно за тази врътка и ми казаха да не я пипам и преди съм си свалял оборотите на смукача от нея но като ходих за реглаж пак се вдигнаха Ами няма да стане проблем според мен.То не ти бута състава на горивната смес,че да стане проблем.Тя се регулира от друго място. Дефакто тя е вързана за вакумчето и в зависимост от него отваря дроселовата клапа. Като натегнеш винтчето отваря повече=повече обороти и обратно. А за EACV клапана ти казвам,защото при мен имаше един момент преди да оправя EACV-то когато дори при напълно развита врътка(т.е. не опира в лостчето) пак ми държеше високи обороти и като го промих клапана с WD40 и влязохме в релси. Ето за това става въпрос: Редактирано 11 Март, 2007 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #6 Отговорено 11 Март, 2007 връткаи смело с CLS-a сме го пробвали това нещо . това ти е за регулиране колко оборота да ти прави само когато е студена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #7 Отговорено 11 Март, 2007 ОК метам се тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #8 Отговорено 11 Март, 2007 ами знам я тази врътка ама сигурен ли си че няма да стане някой проблем защото онзи ден бях при Омбре и питах точно за тази врътка и ми казаха да не я пипам и преди съм си свалял оборотите на смукача от нея но като ходих за реглаж пак се вдигнаха Ами няма да стане проблем според мен.То не ти бута състава на горивната смес,че да стане проблем.Тя се регулира от друго място. Дефакто тя е вързана за вакумчето и в зависимост от него отваря дроселовата клапа. Като натегнеш винтчето отваря повече=повече обороти и обратно. А за EACV клапана ти казвам,защото при мен имаше един момент преди да оправя EACV-то когато дори при напълно развита врътка(т.е. не опира в лостчето) пак ми държеше високи обороти и като го промих клапана с WD40 и влязохме в релси. Ето за това става въпрос: На д15б2 това каде се намира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 11 Март, 2007 братле,моита на смука4 ка4ва 2-2100 об,но взех книга за хонда,там пи6е 4е е нормално,дори и малко пове4е,а за паленето,и моита пале6е трудно,но откакто и смених све6тите пали от 4етварт.не знам дали е от това ,но друго не сам бутал.моя савет е не рови не6то ,което работи?поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cls #10 Отговорено 11 Март, 2007 На д15б2 това каде се намира.На Д15 няма такива джаджи.Там компютъра се грижи за тези неща.П.С.Е не съм абсолютно сигурен ама като всеки инжекцион би трябвало да няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове