veno 0 #1 Публикувано 6 Март, 2007 Здравейте, при скорост над 120 км/ч като натисна спирачките ми тресе волана. Възможно ли е причината да са криви дискове, и без това накладките са скоро за смяна, та ако е това причината да сменям и дисковете заедно с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #2 Отговорено 6 Март, 2007 По принцип нормално е да е от криви дискове ...би трябвало да го прави най-ве4е когато са загрели ...или ако са много криви вибрира и при студени , твойте се свалят лесно ако имат хляб дай ги на стругар ...и веднага ще си проли4и дали са криви като после задължително трябва да смениш и накладките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #3 Отговорено 6 Март, 2007 има доста изписано по въпроса . провери с търсачката , но накратко .... криви са ти дисковете - моя съвет - не си пристъргвай дисковете временно решение е идето ще се занимаваш с майстори и простотии и като цена същатата работа, не си взимай делфи .. аз съм с някякви на ниппартс - доволен съм горе долу ... и задължително меки накладки. това е , успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #4 Отговорено 7 Март, 2007 Провери също така и спирачните апарати дали работят хубаво(буталото дали се движи свободно ) Погледни и втулките на долният носач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #5 Отговорено 7 Март, 2007 преди да купуваш и монтираш нови накладки и дискове-провери дали буталата се движад добри и дали имаш луфт във водачите им.също така и дали въобще се движат свободно тези водачи.кривенето на дискове обикновенно е причинено от нещо неизправно по спирачната система.след като си оправиш евентуалния проблем си смени и накладките и дисковете с нови.някой каза че Делфи били кофти.....ми аз съм с такива и се справят доста добре пък и експлоатацията им е сериозна.ако спирачната ти система е наред,квито и дискове да сложиш трябва да работят добре и евентуално при много големи натоварвания да усещаш някакви недостатъци в конкретни марки дискове.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gandalf 0 #6 Отговорено 7 Март, 2007 Да!Но при мен имаше и луфт във кормилния накрайник, и във вътрешната кормилна рейка.Като оправих и тях и всичко заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #7 Отговорено 7 Март, 2007 Иди при Омбре.Аз съм доволен от накладите ми KASHIYAMA, и NISSIN-мисля че нисин се слагат заводско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #8 Отговорено 7 Март, 2007 а кога му е работното време ? Че аз нещо през деня съм цял ден на работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buzy 3 #9 Отговорено 7 Март, 2007 преди да купуваш и монтираш нови накладки и дискове-провери дали буталата се движад добри и дали имаш луфт във водачите им.също така и дали въобще се движат свободно тези водачи.кривенето на дискове обикновенно е причинено от нещо неизправно по спирачната система.след като си оправиш евентуалния проблем си смени и накладките и дисковете с нови.някой каза че Делфи били кофти.....ми аз съм с такива и се справят доста добре пък и експлоатацията им е сериозна.ако спирачната ти система е наред,квито и дискове да сложиш трябва да работят добре и евентуално при много големи натоварвания да усещаш някакви недостатъци в конкретни марки дискове....Смених старите дискове с нови(мисля че бендикс беше марката) естествено и нови накладки . След 2 месеца точно усетих леки вибрации при спиране , а вече на 3 -ия месец над 60 км/ч като натисна и имам чуството че ще се разглоби колата от вибрации ! Много бързо се изкривиха и все едно дадох 300 лв на вятъра.Сега съм малко объркан да ги стъргам ли нови ли пак да търся ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #10 Отговорено 7 Март, 2007 Казах , че делфи са кофти защото и аз като теб ( въпреки, че ти си с бендикс ) ги хвърих след 2000 км , а започна да ми се тресе волана още на 500 км -факт. След като пристъргах и Лукас( старите ми дискове с който купих колата и тресяха) , който се славят с добро име и това упражнение изобщо не даде какъвто и да е резултат си купих ниппартс с накдладки кашияма (похвалени тук във форума) .Разбрах , че те са марка, която опаковат (ниппартс) затова не знам какви са дисковете .До сега съм минал над 30 000 км с тях, не че не тресе, но е много много минимално и то при загрети спирачки и то при висока скорост .А иначе за автора на темата: провери спирачните апарати както те посъветваха колегите . КолкотА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest veno #11 Отговорено 7 Март, 2007 какво ще кажете за Brembo дискове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rust #12 Отговорено 7 Март, 2007 какво ще кажете за Brembo дискове ?Най-добрите са , но не и тези които се внасят в БГ. Тук във форума не веднъж се е коментирало ,че са ментаци .... лично мнение нямам иначе , но май няма и да пробвам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetlio 0 #13 Отговорено 7 Март, 2007 Смених старите дискове с нови(мисля че бендикс беше марката) естествено и нови накладки . След 2 месеца точно усетих леки вибрации при спиране , а вече на 3 -ия месец над 60 км/ч като натисна и имам чуството че ще се разглоби колата от вибрации ! Много бързо се изкривиха и все едно дадох 300 лв на вятъра.Сега съм малко объркан да ги стъргам ли нови ли пак да търся ?Абсолютно същото положение и при мен. Над 60 км/ч започва лудницата! Едни дискове вече изхвърлих(Делфи, един път шлайфано). Тогава мислех, че е от дисковете, но сега не съм вече толкова убеден... Сегашните отново са на едно шлайфане и отново са за боклука! С меки накладки съм. Мисълта ми е да не се занимаваш със шлайфане, защото това е временно решение - в най-добрия случай няколко хиляди километра(3 до 5 хиляди). Зависи от начина ти на каране. Търси проблема другаде, отстрани го и тогава спокойно си смени дисковете. Аз поне така мисля да направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veno 0 #14 Отговорено 7 Март, 2007 някой ще ми даде ли телефон и адрес на Омбре ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetlio 0 #15 Отговорено 7 Март, 2007 някой ще ми даде ли телефон и адрес на Омбре ? Погледни тук! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
F20A4 2 #16 Отговорено 31 Юли, 2007 Sorry, че изкарвам пак темата, ама на crx-a ми спирах само на спирачки, много често остро и от високи скорости и никога не ми е притрепервало, ама изобщо. Сега на prelude-a си трепереше от около 120. Луфтовете и разбитите шарнири ги изключвам, защото колата е 2001год, нов внос и поддържана в сервиз. А на рекса предницата му тропаше накрая. А сега де?! Освен това имо много голямо значение как се струговат дисковете, защото мойте ми ги струговаха накриво! И то в Радиал, където уж имали специална машина и т.н.- МЪРЛЯЧИ! А при тези дето оправят тресенето без дори да свалят дисковете и то за 40 кинта не ми се ходи. Единсвеното ми обяснение е че колата е ръчкана с още неулегнали дискове и накладки. Накладките са NISSIN, предполагам и дисковете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #17 Отговорено 31 Юли, 2007 това е присъщо за по-големите и тежки коли, затова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове