Jump to content
Guest dj_mi6o

D15b2 Vs D15z1?

Recommended Posts

Guest dj_mi6o

Зна4и за да не осирам една 4ужда тема реших да си пусна нова за това което много ме интересува!

Значи въпросът ми е към всички и най-вече към собствениците на Д15Б2 и Д15З1.

Поне милион пъти ми е казвано че З1 е "КУЦО МАГАРЕ"

 

ВЪПРОСЪТ: На старт на 400м - кой-кого? Б2 срещу З1?????

Без каквито и да било екстри от рода на конусен филтър,генерация и т.н.

така как ги е майка родила в завода!!!!!

 

Отговорите на всички ще са ми много полезни,защото вече повече от 1 година нямам обеснения за някой неща!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Зна4и за да не осирам една 4ужда тема реших да си пусна нова за това което много ме интересува!

Значи въпросът ми е към всички и най-вече към собствениците на Д15Б2 и Д15З1.

Поне милион пъти ми е казвано че З1 е "КУЦО МАГАРЕ"

 

ВЪПРОСЪТ: На старт на 400м - кой-кого? Б2 срещу З1?????

Без каквито и да било екстри от рода на конусен филтър,генерация и т.н.

така как ги е майка родила в завода!!!!!

 

Отговорите на всички ще са ми много полезни,защото вече повече от 1 година нямам обеснения за някой неща!!!!!

D15B2-ката няма да смачка както се изразих в предишната тема з1-цата , нямах и това в буквалния смисъл :D но д15б2-ката ще бие 100% Д14а2-ка май беше / на майната сивик-а / се е дърпал с мене когато бях оригиналдъ под капака , без филтри - 1-ва съм половин кола пред него , втора цяла , трета кола и половина и май финиширахме :D д14-ката е 10,8 до сто , но 100 км/ч сме ги минали след превключване на 3-та , VTEC-E при мене е 10.1 до 100км/ч , спорно значи , щото след 100 не знам как ще е :P Хубаво е да се застане на чертата и да се пробва , спомням си и че с една англичанка с VTEC-E двигател , но той е седан и бяха 3-човека вътре , а аз сам и още на първа бях кола пред него , не знам , но според мен д15з1 пада и на 400 метра ;)

 

П.П. Да добавя , че куцо магаре не е з1-цата , а просто е скопена , защото целта й не е да бяга , а да не лапа ;) за това има една крушка дето ти напомня да отпуснеш педала на газта , а и ако не беше скопена , а просто такава 1.5 с пълна инжекция VTEC щеше да е поне 110 коня ;) щом д15б2-ката с моно инжекция без VTEC е 90 коня ;)

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

 

Зна4и за да не осирам една 4ужда тема реших да си пусна нова за това което много ме интересува!

Значи въпросът ми е към всички и най-вече към собствениците на Д15Б2 и Д15З1.

Поне милион пъти ми е казвано че З1 е "КУЦО МАГАРЕ"

 

ВЪПРОСЪТ: На старт на 400м - кой-кого? Б2 срещу З1?????

Без каквито и да било екстри от рода на конусен филтър,генерация и т.н.

така как ги е майка родила в завода!!!!!

 

Отговорите на всички ще са ми много полезни,защото вече повече от 1 година нямам обеснения за някой неща!!!!!

D15B2-ката няма да смачка както се изразих в предишната тема з1-цата , нямах и това в буквалния смисъл ;) но д15б2-ката ще бие 100% Д14а2-ка май беше / на майната сивик-а / се е дърпал с мене когато бях оригиналдъ под капака , без филтри - 1-ва съм половин кола пред него , втора цяла , трета кола и половина и май финиширахме ;) д14-ката е 10,8 до сто , но 100 км/ч сме ги минали след превключване на 3-та , VTEC-E при мене е 10.1 до 100км/ч , спорно значи , щото след 100 не знам как ще е ;) Хубаво е да се застане на чертата и да се пробва , спомням си и че с една англичанка с VTEC-E двигател , но той е седан и бяха 3-човека вътре , а аз сам и още на първа бях кола пред него , не знам , но според мен д15з1 пада и на 400 метра ;)

 

П.П. Да добавя , че куцо магаре не е з1-цата , а просто е скопена , защото целта й не е да бяга , а да не лапа ;) за това има една крушка дето ти напомня да отпуснеш педала на газта , а и ако не беше скопена , а просто такава 1.5 с пълна инжекция VTEC щеше да е поне 110 коня ;) щом д15б2-ката с моно инжекция без VTEC е 90 коня ;)

 

na mainata e D14A4.....moita e D14A2 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Очаквам още мнения!Има хора с З1-ци в клуба? Не са ли се пускали с Б2 да споделат впечатления?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Мишо, ами с Никотини не си ли се пробвал преди да литне за насам неговото Б2? То верно, че е седан ама ... пак де, все нещо ще се види. Аз съм навит, ама път към Видин нямам ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
Honda Civic hatch. 1.5 VEi (90 Hp) Honda Civic hatch. 1.5 i 16V (90 Hp)D15Z1 има ускорение: 10.1 сек.D15B2 ина ускорение: 9.7 сек.Става въпрос за 0.4 сек., какви мнения може да има повече по въпроса. Някой отвял другия, а пък някой си друг му се опрял (имам предвид всички стари теми по въпроса). Всички караме стари коли и на всички ни са в различни състояниe автомобилите. Когато цифрите говорят, споровете са излишни. Извод и сам можеш да си направиш ;) п.п. Аз лично никога не съм "плюл" този двигател. Напротив, много е добър, но зависи кой какво очаква от автомобила си. Ако не се пипне D15B2 не може да става въпрос за кой знае какви разлики. А предимството на D15Z1 е най-вече в ниския градски разход.Успех с избора на Хонда, ако за това питаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Мишо, ами с Никотини не си ли се пробвал преди да литне за насам неговото Б2? То верно, че е седан ама ... пак де, все нещо ще се види. Аз съм навит, ама път към Видин нямам ... ;)

Дали ти или някой твой познат взе този седан?пробвал съмс е разбира се с него и то неведнъж! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

като наминеш към софия ще го решим този спор най-накрая. Иначе, З1 си е готино двигателче, от една страна на високи обороти трябва да се развърта по-добре от Б2, но от друга трябва да не е така. Я не ни се връзвай. копай по З1-цата и ни докажи че и тя става за бегачка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

като наминеш към софия ще го решим този спор най-накрая. Иначе, З1 си е готино двигателче, от една страна на високи обороти трябва да се развърта по-добре от Б2, но от друга трябва да не е така. Я не ни се връзвай. копай по З1-цата и ни докажи че и тя става за бегачка ;)

Ставаше въпрос за "СТОК"П.С.Тестовете с мойта Z1-ца съм обещал 4е ще ги правиме в Сф. Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Дали ти или някой твой познат взе този седан?пробвал съмс е разбира се с него и то неведнъж! ;)

Е, не съм аз. Аз си карам EG4-то от аватара. Взе го фена с Дел Сол-а (не се познаваме лично, само на здравей-здрасти сме от срещите ;) ) . А иначе какви бяха резултатите, като сте ги пробвали? Щото аз съм се пробвал много пъти с белия седан от подписа ми (той е с Д15Б7 101к.с. пълна инжекция и го дърпам). Редактирано от Iceman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Няма ли други мнения по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

абе ти немали да мирнеш И ОМБРЕ ТИ ГО КАЗА И ПА ЧЕ ТИ ГО ПОВТОРИМ У .....ВИДИН СЕ КАРАТ ДОСТА СТРАННИ ХОНДИ ;):D:D:P:P КАДЕ НЕ СЕ ВМЕСТВАТ У НИКВИ ГРАФИКИ И ТАБЛИЦИ И СЕКИ КОИТО ВИДИ ЗА КВО ИДЕ РЕЧ ПОГЛЕДА Е :huh::(:dry::huh::dry::huh::(:dry::huh:;):(:huh::( караи си колата и те боли фара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

абе ти немали да мирнеш И ОМБРЕ ТИ ГО КАЗА И ПА ЧЕ ТИ ГО ПОВТОРИМ У .....ВИДИН СЕ КАРАТ ДОСТА СТРАННИ ХОНДИ :fun::P;):fun::fun: КАДЕ НЕ СЕ ВМЕСТВАТ У НИКВИ ГРАФИКИ И ТАБЛИЦИ И СЕКИ КОИТО ВИДИ ЗА КВО ИДЕ РЕЧ ПОГЛЕДА Е :huh::drunk::dry::huh::dry::huh::fun::dry::huh::fun::P:huh:;) караи си колата и те боли фара

Eй Гоши мани не ми разбивай ме4тите де :P При нас е обратното, малките мотори вървят пове4е от големите :P;):lol: Исках да 4уя мнението на хората, ли4ни впе4атленеия и т.н. и т.н.То тук се мота и кара и 1 CRX който разбрах 4е се се напикава на пистата, ма айде сега нема нищо :lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

И АЗ kaрaM z1 не сьm се Dьрпал Mнoгo,aMA BAЖHOTO E ЧЕ ЛAПA MAЛKOP.S.:HAСЕPBAЛ CЪM GOLF GTA( MAЛKИЯ ) , :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Няма ли други мнения по въпроса?

И аз да боцна мойто мнение:

 

При ускорение 0-100 за 10,1 твоето Z1 си е пак прилична колица

верно D15B2 няма да отвееш, но можеш да му се опънеш здраво

пък и от спестените пари за бензин 1,3 l. на 100 км. :P

 

Пример:

За година изминаваш 10 000 км. при средна цена 1,80 лв. за литър

D15Z1 ти спестява 234 лв. с които можеш да си сложиш изспускателни

колектори и да размажеш някоя B2, следващата година друго

и така докато не сразиш и D16-ките :P

 

И не забравяй че колите сами по себе си вървят на корем

ама най-важните стотни идват от DRIVER-чето

 

Туко що научих че Z1-та е пълна спинцовка и съм в :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ше се сетиш за спринцовката :hondarulez: не ебавай вълка ей, че на всичкото отгоре е с по-добра геометрия от невтек-овите мотори.... че и кобилиците са му по-готини :Pще дойде време когато само големия втек и разни франкита ще одържат фронта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PoweRG

Извинете ме за некомпетентността, но какво ще рече Франкита или Франкенщайнчовци и с какво са по-добри ? :hondarulez:;):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Извинете ме за некомпетентността, но какво ще рече Франкита или Франкенщайнчовци и с какво са по-добри ? :hondarulez:;):P

аз бих го побулгарил на изроди защото франкенщаиновци:P е световно прието като гледам по други форуми и саитове(но името няма зна4ение) -озна4ава присадка на 4асти ( примерно мотор Д15б с глава от Д16 - мотор без витек да му сложат витек общо зето е това и един вид о4акванията са екстремноо пока4ване на мощноста;) и показатели като на помощните си сабратя;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest -=airman=-

Хайде и аз да се включа:Z1-цата ми харчи малко, верно (4,95л/100 км при обиколка на България от 1500 км и 3-кратно пресичане на Стара планина), когато бензина беше 1.30лв ми харчеше 10лева/100 градско. Но... много ниско стои купето и с риск за имиджа й сложих 14'' гуми с нормална височина (сигурно 165/70, не знам) и на Божура..а... над 19 сек. дадох доста, не помня колко... Мотора ми глъхнеше като превключа на по-висока предавка, дори и да държа съединителя на приплъзване... това според мен се дължи както на гумите с по-голям диаметър, така и на "дългите скорости" на хондето. А и ми е жал да я юркам, пък и е още с катализатор (някъде бях написал, че имам основания да вярвам, че е на около 100 000км пробег колицата).Веднъж бях със зимни гуми и +2 човека в колата и изядох едно синьо БеЕмВе 3-ка, сигурно пак около 95г. нагласено като от "Бързи и яростни"- с крилцата по предната престилка, на 5 цм над земята бе купето..., после разбрах, че май някъде в "Зоната" живее или "Фондови"беше... абе само погледнах дали температурата ми е в работния диапазон и гледах да държа оборотите в лютеницата. на 2ра вече беше 1 кола зад мен. Онзи каза, че бил забравил ръчната включена :hondarulez:)) ДА, бе, ДА!И чак пича на следващия светофар дава газ и предните гуми седят на едно място, а задните - пилят ли, пилят и задницата леко се мести наляво-надясно.Ако може и малко оф-топик от друга тема - когато не е добре загряла (абе май все по-често и по-за дълго го прави) въобще не мърка двигателя, а напротив - работи като жигули (шумът е като от ангренажна верига + хлабини в клапаните + все едно някой с пила работи на обороти).В заключение: Върви си хондата, хепи съм, това е! :PАйде край на преразказа с елементи на разсъждение.

Редактирано от -=airman=-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Докато се драсне още някое мнение по въпроса ще вкарам малко инфо!

Зна4и някъде в по-горните постове имаше сравнения между D15Z1 и D15B2 единствено и само в това коя за колко сек достига 100км, нека припомня:

D15B2 - 9.7s. ; D15Z1 - 10.1s. - това беше достаъ4ен фактор за мнения 4е Б2-ката ще бие!Но в същото време 4ета вси4ки данни наред и продължавайки каво виждам:

D15B2 = 90к.с-6000 оборота, а D15Z1 = 90к.с. - 5500 оборота - но сега идва и най интересното!

D15B2 - 119Nm/4700rpm ; D15Z1 - 129Nm/4500rpm - Оствям Ви да гадаете още дали сток D15B2 ще бие сток D15Z1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

........оствям Ви да гадаете още дали сток D15B2 ще бие сток D15Z1.......

Така както го казваш изглежда си се дърпал с няква В2 и сега летиш в облаците :P

 

Но ето ти още малко голи цифри за сравнение:

Ако В2-та беше пълна спринцовка както е Z1-та щеше да е 101 кс,

познатия ни двигател от купетата В7:

Мощность....................101 кс при 5900 об/м

Крутящий момент.........132 нм при 5000 об/м

 

В заключение бих допълнил че Z1-та не е race car a economic car

VTEC-E - тази система ви отнема около 11 кс,

но и ви дава разход който само SMART&TIKO го имат :D

 

 

П.С. Забелязъл съм че на яките коли яките коне идват на обороти около 7-8 хиляди

и си мисля, че двигателя при тези обороти се развърта много по бързо отколкото при

4-5 хиляди, може би до голяма степен зависи и от разхода на бензин който при

високите обороти е нечовешки, но за вдичко е виновен Г-н Адреналин :rolleyes:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мишо ако намериш страница с данни за еластичността на тези два двигателя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Докато се драсне още някое мнение по въпроса ще вкарам малко инфо!

Зна4и някъде в по-горните постове имаше сравнения между D15Z1 и D15B2 единствено и само в това коя за колко сек достига 100км, нека припомня:

D15B2 - 9.7s. ; D15Z1 - 10.1s. - това беше достаъ4ен фактор за мнения 4е Б2-ката ще бие!Но в същото време 4ета вси4ки данни наред и продължавайки каво виждам:

D15B2 = 90к.с-6000 оборота, а D15Z1 = 90к.с. - 5500 оборота - но сега идва и най интересното!

D15B2 - 119Nm/4700rpm ; D15Z1 - 129Nm/4500rpm - Оствям Ви да гадаете още дали сток D15B2 ще бие сток D15Z1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

незнам дали бъркам но нали имаше разлика в дължината на предавките (и може би на това се далжи тази разлика) 1.5 двигател4е с дълги предавки;)(ще му е по трудно да се ускорява за разлика от тая с по късите скорости) :rolleyes::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Мишо ако намериш страница с данни за еластичността на тези два двигателя :D

Ми аре дай жокер де,не ме мъ4и.П.С. Цялата олелия и целта на тази тема беше следната:Откакто съм с тази кола имам съмнения 4е си е пристигнала от Австрия малко странна, защотооще когато дори не знаех къв е З1 веднага на третият ден откакто я купих се пускахме с други хонди и др коли и все ги дърпах :rolleyes: Зна4и няма Б2-ка тук с която да не съм се пробвал.(поне тези с които с епознаваме,4е ще скокне некой и ще каже с мен не си), т.е. има нещо което е барано по тази кола от предишни собственици. Какво ли не сме сравнявали, скорости-нормални, ход на бутало-нормално, отворих екуто-нищо, колектори сток, филтър сток и все вървеше една кола пред Б2! Из4ел съм вси4ко за параметрите на тези два модела, допитвах се и досаждах на 1 нет милиони пъти и не само на него................................говора за времето когато нищо не бях пипнал по нея, ама нищи4ко. Аз нямам абсолютни никакви претенции 4е мойта Хонда е "бега4ка", но иам претенции 4е става за "race car", не съм 4овек който с ебие в гърдите - просто търся отговор "ЗАЩО"Сега съм с много дребни подобрения, които едва ли са допринесли кой знае колко, но тя просто си върви много добре за "икономик". Не мога да се преборя с Д16З6 но доста упорито му дишам във вратъ. Не искам да коментирам другимарки с които на абсолютно приятелска основа сме се пускали и крайните резултати! ЕЕеееее и мног пъти съм ял бойта здраво и са ме отвявали като парцал - това е друга тема.Сравнявам си колата с други хонди щото са на едно ниво по отношение на на4ина на впрягана на катърите :P И до ден днешен загадката за мен е нерешена, но може би последните надежди за отговор ще пристигнат с отварянето на двигатела - друго обеснение нямам освен сгъстена камера (която всъщност сега се сещам 4е мога бързо и лесно да иамеря без да свалям главата) ,бутала...? живот и здраве цяла зима няма кво друго да правя. ;)Е и не на полседно място благодарности към вси4ки които дадоха своето мнение по въпроса и за това 4е изтърпяха да из4етат вси4ки мои досадни постове Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Така както го казваш изглежда си се дърпал с няква В2 и сега летиш в облаците :D В заключение бих допълнил че Z1-та не е race car economic carVTEC-E- тази система ви отнема около 11 кс, но и ви дава разход който само SMART&TIKO го имат :P

Мхмхм - не летя в облаците а по улиците благодарение на това 4е живея в малък и спокоен град!И благодаря за подигравателното сравнение на Хонда с Тико....... :rolleyes: Но в крайна сметка пък затова е форум - всеки да сподели мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

И благодаря за подигравателното сравнение на Хонда с Тико....... ехоооооо я по спокоино е хора :rolleyes:) защо не ги пробвате и да прецените :D сами на старт линията на 400м ако искате и на 1км за по интересно?тая тема ми се вижда ве4е безполезна:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мишо нямам жокери , просто тогава ще се види как стоят нещата :D защото ускорение до 100 км/ч според мен отдавна не е мерна единица , защото примерно Хонда Акорд 2.0 155 коня май беше / последна генерация / има много добро ускорение до 100 км/ч , но след това по-слабия с 5 коня и 4 н/м Пасат от 80-120 км/ч ускорява с цяла секунда по-малко :rolleyes: За това говоря , тогава ще се види как стоят нещата :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

да де ама то и еластичността не е адекватна мерна единица , понеже там се гледа 80-120 на 4-та или 5-та а аз ако почна да го прав това на 5-та мога да сляза да пия едно кафе докато стане , но ако сложа 3-та надали ще е така ... проблема е че еластичност имат коли с голям момент в ниските обороти , а с малките хонди не е баш така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Такааааааааа, ще се отклониме малко от основната тема, но пък си е моя и аз съм съгласен да коментираме и малко страни4ни неща,които са около въпрос4ето ми :cool: Наистина Тино, трудно се открива техни4еска литература, а Lookcho е много прав за вътящият момент!Имаше коментарти 4е яките коне когато са в най-високите обороти колата била яка. Е да ама не, Неведнъж сме коментирали кое е по-важното HP или Torque? Е - затова и допълних данните и засегнах то4но въпроса за въртящият момент, като оба4е в никакъв слу4ай не игнорирам и hp!!! Ако щеш вземи кви щех коли на 1-ва вси4ки вървят еднакво, на 2-ра горе долу пак така, е оттук нататък е интересното, при колко оборота определеният двигател достига максималният въртящ момент и кога кривата запо4ва да пада, а в 4астност в моя слу4ай max въrтящ момент е с 500 оборота по-рано от този на Б2 и е само с 10Nm пове4е. :lol: Ето това исках да дискутираме. Спомням си как някои бяха у4удени от въртящият момент при около 3000 или 3500 оборота беше? на Demona Д15Б2-ката(когато беше постнал графики от диното)В момента след малкото глезотии съм паднал на 8.4 сек. от 0-100, но ето тук се потвърждават и на Тино думите 4е това не е мерило отдавна, защото това не ми помогна много да си подобря времето на 400м с пове4е от 0.3-0.5сек :lol: Много добре ще е и да накарам двигателя ми да се развърта по-бързо - но това е зимната ми дипломна работа по Хондата :tooth: Айде със здраве и много се радвам 4е тази сутрин открих две истински мнения и о4аквам и още такива , а не като някои предишни (да не споменавам 4е пак ще се ядосам)!

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Аз имах d15b2,а сега покарвам по малко d15z1 на един приятел,от моята гледна точка б2 е по-бърза до около 120,след това нещата се изравняват,като се качат още 2-3-ма и при з1 си казва думата въртящия момент.Искам да отбележа,че моята б2 имаше цяла спортна генерация,газова уредба без прекъсвач и на 5-та отиваше на 220км/ч мерено с друга кола.Естествено и малко авансче и отворено кранче на газта.З1 е и малко по-икономична

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

DJ mi6o или каквото си там внимаваи как ми говориш наи ве4е тона ти ! не ми харесва ! Ми аре дай жокер де,не ме мъ4и.П.С. Цялата олелия и целта на тази тема беше следната:Откакто съм с тази кола имам съмнения 4е си е пристигнала от Австрия малко странна, защотооще когато дори не знаех къв е З1 веднага на третият ден откакто я купих се пускахме с други хонди и др коли и все ги дърпах Зна4и няма Б2-ка тук с която да не съм се пробвал.(поне тези с които с епознаваме,4е ще скокне некой и ще каже с мен не си), т.е. има нещо което е барано по тази кола от предишни собственици. Какво ли не сме сравнявали, скорости-нормални, ход на бутало-нормално, отворих екуто-нищо, колектори сток, филтър сток и все вървеше една кола пред Б2! Из4ел съм вси4ко за параметрите на тези два модела, допитвах се и досаждах на 1 нет милиони пъти и не само на него................................говора за времето когато нищо не бях пипнал по нея, ама нищи4ко. Аз нямам абсолютни никакви претенции 4е мойта Хонда е "бега4ка", но иам претенции 4е става за "race car", не съм 4овек който с ебие в гърдите - просто търся отговор "ЗАЩО"Сега съм с много дребни подобрения, които едва ли са допринесли кой знае колко, но тя просто си върви много добре за "икономик". Не мога да се преборя с Д16З6 но доста упорито му дишам във вратъ. Не искам да коментирам другимарки с които на абсолютно приятелска основа сме се пускали и крайните резултати! ЕЕеееее и мног пъти съм ял бойта здраво и са ме отвявали като парцал - това е друга тема.Сравнявам си колата с други хонди щото са на едно ниво по отношение на на4ина на впрягана на катърите И до ден днешен загадката за мен е нерешена, но може би последните надежди за отговор ще пристигнат с отварянето на двигатела - друго обеснение нямам освен сгъстена камера (която всъщност сега се сещам 4е мога бързо и лесно да иамеря без да свалям главата) ,бутала...? живот и здраве цяла зима няма кво друго да правя. Е и не на полседно място благодарности към вси4ки които дадоха своето мнение по въпроса и за това 4е изтърпяха да из4етат вси4ки мои досадни постовеСега съм с много дребни подобрения, които едва ли са допринесли кой знае колко, но тя просто си върви много добре за "икономик". Не мога да се преборя с Д16З6 но доста упорито му дишам във вратъ. това дали е вярно ?На мен не ми пре4и да застана на линията още пове4е ако и ти с Д15Б2 сток та белкем ти затвора устата и спреш да ги ядеш меките в мойта тема --->ела аз сам с z6 и искам ми дишаш в врата(поне)4е аз да ти затворя устата 4е си доста устата ли4ност,и вси4ки ако по4нем като тебще настапи голяма еуфория хаос и др такива за това 4е си мери тона... ! а казах 4е темата ве4е е безполезна защотот това може да не се обсажда толкова много време а да се проБВА нищо др-го сам нямал в предвид (нз дали доиде в ямбол на сбирката ако си бил там тогава е бил момента да го тестваш това има6е д15б2-ки:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

А защо дават d15b2 до 91год. 100к.с.,а след това заедно с з1 ги дават по 89к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

грешно ги дават, по 90 коня са и 2тено на диното дадоха различни резултати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Бе не ми се вярва AUTODATA 2005 да не е верен,работя доста с тоя каталог и не ме е лъгал,отделно че имах б2 и поне на малките предавки върви повече от з1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

на autodata-та силата и е другадене е първата грешка, която хващам там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

грешно ги дават, по 90 коня са и 2тено на диното дадоха различни резултати

ехехех хора дайте малко резултати от диното ,това ще ми обесни доста неща.всъщност наистина иам огромна молба ако е имало Д15З1 за замерване на диното да видя резултатите. хайде недейте да скромни4ите де!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

на autodata-та силата и е другадене е първата грешка, която хващам там

Аха,ще го имам впредвид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

По-бързото развъртане на двигателя можеш да го постигнеш с по-висока компресия иска ми се неделя времето да е хубаво и да те повозя :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

На право ми спадна :ph34r::ph34r: , ако наистина това са сток резултати.не искам да обиждам собствениците на З1(щото и аз съм един от тях :ph34r: ) , ама не е нормално от 90к.с на Дино да изкара 77.4 :ph34r: Поне въртящият момент гледам го докарва некво!!!!! Аре сеа некой с Б2 да пусне графика - може и да ме комплексира ,ма кво ти е зор давай народе!

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...