Jump to content
Guest Dominic

Звук от REMUS

Recommended Posts

Guest Dominic

Жалко, че беше изтрита темата, защото адски ме мързи да пиша пак в какви обороти как се чува звукът от гърнето, но с две думи:Катализатора го махнах, сложих права тръба, а задното гърне го смених с Ремус - универсален - 307лв. от Хр. Ботев.Доволен съм :hondarulez: ако трябва на някой повече информация да пише, защото иначе ме мързи :worthy:Демон, ако не се бъркам, искаше да види снимки - аз пък се научих да ги слагам :thumbs1:Затова:http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus1.JPGhttp://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus2.JPGhttp://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus3.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Жалко, че беше изтрита темата, защото адски ме мързи да пиша пак в какви обороти как се чува звукът от гърнето, но с две думи:

 

Катализатора го махнах, сложих права тръба, а задното гърне го смених с Ремус - универсален - 307лв. от Хр. Ботев.

 

Доволен съм :thumbs1: ако трябва на някой повече информация да пише, защото иначе ме мързи :worthy:

 

Демон, ако не се бъркам, искаше да види снимки - аз пък се научих да ги слагам :ph34r:

 

Затова:

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus1.JPG

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus2.JPG

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus3.JPG

<{POST_SNAPBACK}>

а някой да ти е казал ,че след като махнеш катализатора се слага резонаторно гърне а ?

това дето си го направил не е едно от най-умните неща който правиш :hondarulez:

ще си прецакаш автомобила бре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

а някой да ти е казал ,че след като махнеш катализатора се слага резонаторно гърне а ?

това дето си го направил не е едно от най-умните неща който правиш  :thumbs1:

ще си прецакаш автомобила бре!

<{POST_SNAPBACK}>

По принцип имаше много спорове по тази тема, и аз доста четох докато предприема това решение, но....

Теоретично катализатора прави обратно налягане, защото има вътре ситна решетка, но за сметка на това е доста по-широк от диаметъра на тръбата = следователно, ширината му компенсира възпирането на излизането на газовете. Т.е. ако сложиш права тръба, но без решетка вътре мисля, че се доближава до широка тръба, но с решетка (такава каквато представлява на практика катализатора). :worthy:

Пък и доста хора са махнали катализатора без да слагат резонаторно гърне (което също представлява уголемена тръба с вата :ph34r:) и досега не са се оплакали.

Дано и при мен да няма странични ефекти, ако има - ще пиша, за да се предпази някой от моята грешка :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Жалко, че беше изтрита темата, защото адски ме мързи да пиша пак в какви обороти как се чува звукът от гърнето, но с две думи:

 

Катализатора го махнах, сложих права тръба, а задното гърне го смених с Ремус - универсален - 307лв. от Хр. Ботев.

 

Доволен съм :worthy: ако трябва на някой повече информация да пише, защото иначе ме мързи :hondarulez:

 

Демон, ако не се бъркам, искаше да види снимки - аз пък се научих да ги слагам :ph34r:

 

Затова:

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus1.JPG

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus2.JPG

http://store2.data.bg/emilmarin/Remus/Remus3.JPG

<{POST_SNAPBACK}>

а някой да ти е казал ,че след като махнеш катализатора се слага резонаторно гърне а ?

това дето си го направил не е едно от най-умните неща който правиш ;)

ще си прецакаш автомобила бре!

<{POST_SNAPBACK}>

Имам доста приятели с прави тръби на местото на катализатора,никой не се е оплакъл :thumbs1: Какво толкова може да се прецака?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

и аз съм съм си махнал катализатора и нищо и няма на колицата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Бях обещал също, че ще кажа дали има промяна в разхода на колата.Ако не се лъжа падна с 0.5л. на 100км. - поне такива са данните според първото зареждане, ако при второто се окаже различно ще отразя тука, за да има информация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

доколото аз знам повечето състезателни автомобили са със права тръба.освен ако не трябва да отговарят на някакви еко норми де.аз съм за права тръба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vodkin

И аз съм със права тръба от няколко месеца и със "илиенски ремус" :unsure: Засега нямам проблеми дано и така да си остане.Иначе хондито ръмжи като танк, ама адски ме кефи :angry: и винаги си го ръчкам и се радвам като малко дете.Ей велики са тия Хонди !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

и винаги си го ръчкам и се радвам като малко дете.

Ще ти мине. Кат ти напукат един акт и те спрат от движение.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vodkin

и винаги си го ръчкам и се радвам като малко дете.

Ще ти мине. Кат ти напукат един акт и те спрат от движение.......

<{POST_SNAPBACK}>

Е сега да не мислим за най-лошото, важното е машините да ни правят кефа пък стигне ли се до там ще му мисля :unsure:

 

Пък и видя ли полицията не правя щуротии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Малко смешно ми звуче да си прецакаш колата от махане на катализатора ама както и да е... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest paRADOx
и винаги си го ръчкам и се радвам като малко дете.
Ще ти мине. Кат ти напукат един акт и те спрат от движение.......

 

 

 

Досега не съм чул някой да са го спрели катаджии, за силен СПОРТЕН звук?!

 

Иначе за мен перфектният вариант е: резонансно гърне вместо катализатор, и крайно спортно МАРКОВО гърне!На моята Хонда не съм изпълнил само втората част от перфектният звук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и аз съм с резонаторно гърне и задно марково спортно ;);) и съм много доволен от звукът :D:D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Аз съм с Stock до средата оттам се разклоняват на 2 тръбите и отзад съм с 2 спортни гърнета звука е много гот и ще стане още по гот като изправя тръбата и отпред :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

и аз съм с резонаторно гърне и задно марково спортно  :P  :P и съм много доволен от звукът ;)  :hondarulez:  :P

<{POST_SNAPBACK}>

:P Интересно звучи. Аз също много мислих над варианта с резонаторното гърне,... но за сега съм без.

 

Разкажи малко: за колко сложи резонаторното, къде, какво е задното, какви пари....?

 

Може би ще се видим на някоя сбирка, че ми е интересно, варианта с резонаторното гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda bassmbass

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

а имали някав вариант да се чува повече от нормално ама на дълго да не бучи много ....щото 1500 км ще полудея....имаше някви гарнета сас заглушител или нещо такова някои имали да каже как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Аз 6ти кажа в други ден след 1000 км как ми е тиквата.За сефте 6е пробвам със заглу6ител :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

а имали някав вариант да се чува повече от нормално ама на дълго да не бучи много ....щото 1500 км ще полудея....имаше някви гарнета сас заглушител или нещо такова някои имали  да каже как е?

<{POST_SNAPBACK}>

Не знам за заглушител, но миналата неделя ходих до Пловдив. По магистралата докато вдигнеш 120-130 се чува повечко, но запелиш ли 120 и нагоре шумът се изравнява с вятъра и настилката. Ако си на баир обаче, тогава ще го чуваш повече (говоря конкретно за моя случай).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

като е над 3500 оборота тогава се чува малко повечко иначе си е нормално поне за мене.това става дума за сменено само крайно гърне, катализатора все още си стои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

аз катализатора го махнах одавно ама ся искам да сменя и задното ама незнам кво да сложа........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

<{POST_SNAPBACK}>

да сигурно караш с шлемофон :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

<{POST_SNAPBACK}>

да сигурно караш с шлемофон :P

<{POST_SNAPBACK}>

е неможе всички да имаме звук като твоя :D;);) бззззззз :lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

и аз съм с резонаторно гърне и задно марково спортно  :D  :P и съм много доволен от звукът :D  ;)  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

:fun: Интересно звучи. Аз също много мислих над варианта с резонаторното гърне,... но за сега съм без.

 

Разкажи малко: за колко сложи резонаторното, къде, какво е задното, какви пари....?

 

Може би ще се видим на някоя сбирка, че ми е интересно, варианта с резонаторното гърне.

<{POST_SNAPBACK}>

извиняваи ,че ти отговариям с зъкаснение :D

задното го купих от Любо(с поставянето за 120лв)а резонаторното в М-комплект в Дружба -2 за 35лв с поставянето :lol: ако доидеш на някоя от седмичните збирки ще ти покожа къкъв звук вади :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ludemir

имам един авер с прелюд 1.8 само с резонаторно гърне от ауди 2.0 и след него тръба около 60 см. - не съм 4увал ни6то по наървяшто.жестоко е.само да не минава6 покрай полицай. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ludemir

а имали някав вариант да се чува повече от нормално ама на дълго да не бучи много ....щото 1500 км ще полудея....имаше някви гарнета сас заглушител или нещо такова някои имали  да каже как е?

<{POST_SNAPBACK}>

музиката на мах. по вазможност не6то по хард, и нема никви грижи със звука на моторяткатъ. :D:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

а имали някав вариант да се чува повече от нормално ама на дълго да не бучи много ....щото 1500 км ще полудея....имаше някви гарнета сас заглушител или нещо такова някои имали  да каже как е?

<{POST_SNAPBACK}>

моито си има и заглушител :lol: слага се много лесно :D и се маха лесно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Отидах до Сф със заглу6ител колата стана съвсем без6умна(което на мен не ми допадна).На връ6тане бе6е свален и кефа максимален :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
Отговорено (Редактирано)

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

<{POST_SNAPBACK}>

да сигурно караш с шлемофон :P

<{POST_SNAPBACK}>

е неможе всички да имаме звук като твоя ;);):fun: бззззззз :lol::D

<{POST_SNAPBACK}>

Мачо бате молим те само ти не ми говори за шумове защото аз си залагам главата ,че ако продължаваш да караш без резонатор на стари години ще си със СЛУХОВ АПАРАТ . :D:D:D:D

идеята на всеки спортен автомобил е да върви а не да бръмчи аз поне се мъча да я накарам да върви :D

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

<{POST_SNAPBACK}>

да сигурно караш с шлемофон :D

<{POST_SNAPBACK}>

е неможе всички да имаме звук като твоя :D:D:D бззззззз :P;)

<{POST_SNAPBACK}>

Мачо бате молим те само ти не ми говори за шумове защото аз си залагам главата ,че ако продължаваш да караш без резонатор на стари години ще си със СЛУХОВ АПАРАТ . :D:D:P;)

идеята на всеки спортен автомобил е да върви а не да бръмчи аз поне се мъча да я накарам да върви ;)

<{POST_SNAPBACK}>

една бърза кола :lol: без качествен звук от гарнето :fun: просто си губи блясъка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

моя катализатор също го няма и сам с ремус който сам го отварял и махнах малко вата от ватре и има страшен звук

<{POST_SNAPBACK}>

да сигурно караш с шлемофон :D

<{POST_SNAPBACK}>

е неможе всички да имаме звук като твоя :D:D:D бззззззз :P;)

<{POST_SNAPBACK}>

Мачо бате молим те само ти не ми говори за шумове защото аз си залагам главата ,че ако продължаваш да караш без резонатор на стари години ще си със СЛУХОВ АПАРАТ . :D:D:P;)

идеята на всеки спортен автомобил е да върви а не да бръмчи аз поне се мъча да я накарам да върви ;)

<{POST_SNAPBACK}>

една бърза кола :lol: без качествен звук от гарнето :fun: просто си губи блясъка :P

<{POST_SNAPBACK}>

тук се изрази много правилно КАЧЕСТВЕН и аз мисля да го постигна .

но не такъв ,че да оглушея .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...