Jump to content
Guest alekangg

prelude

Recommended Posts

Guest alekangg

здравейте, търся си кола, набелязал съм няколко в това число и prelude след 96 година 2,2Л 185 коня. интересува ме как са тези модели, като здравина, слаби места, какво най вече трябва да се гледа при купуването й. изобщо кои каквото се сети. мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Аз се сещам само за един член на този форум с такъв prelude така че ние кой знае какви впечатления нямаме(или поне аз),но като всяка Хонда е мноооо красив,сигурно здрав и доста бърз тва е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

добре, ако може някой да каже кой е този член на клуба, че да го попитам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

никой ли не знае каде са слабите места на хондите? окачване, мотор, всяка кола има нещо, колкото и да е хубава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lary

никой ли не знае каде са слабите места на хондите? окачване, мотор, всяка кола има нещо, колкото и да е хубава

<{POST_SNAPBACK}>

Колега това е хонда и за слаби места трудно може да се говори!!!! Аз карам prelude 92г. от близо 3 години и да ти кажа единственото нещо което е сменено по колата са едни тампони на реактивната щанга и водна помпа, на която просто си и беше дошло времето. При хондите единственото което трябва да правиш е да сипваш бензин и да караш!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vessy_PRELUDE

suglasna sum s lary! az sum goliama fenka na PRELUDE! no edinstvenoto koeto e lo6o e 4e 4astite sa malko skupi4ki no ina4e HONDITE NIAMAT RAVNI!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

suglasna sum s lary! az sum goliama fenka na PRELUDE! no edinstvenoto koeto e lo6o e 4e 4astite sa malko skupi4ki no ina4e HONDITE NIAMAT RAVNI!!!!!!!!!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Кирилицата също :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho
Отговорено (Редактирано)

аз май съм от доста скоро с хонда ,но доколкото съм забелязал слабото място на всяка хонда е задната броня .... тия спирачки са много корави и много хора не успяват да спрат зад хонда ... моята е ударена отзад и и е лепена бронята ,а оня ден при Омбре и маше 3 с ударени задни брони :huh: ... много се чупят мамаимстара

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

добре, ако може някой да каже кой е този член на клуба, че да го попитам.

<{POST_SNAPBACK}>

Обърни се към колегата Hronos ;) ,той е с такъв Прелюд :angry:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

значи пич колата е много готина единствения между нас който кара такава кола е Hronos 2,2vtec обаче в българия е трудно с частите за този двигател защото не е много разпространен. ако имаш пари обаче моя съвет е Купувай. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

човека пита за последната 5-та генерация прелюд, който се произвежда след 96г, но такъв с 2.2 втек във форума не зная да има!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

човека пита за последната 5-та генерация прелюд, който се произвежда след 96г, но такъв с 2.2 втек във форума не зная да има!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Май всички за 4 ген. си помислиха ааааа :D Колега щом ти е по джоба не се замисляй за такъв автомобил :( Аз отсега съм сигурен че следващият ми двигател ще е такъв :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

здравейте отново, все още не съм купил въпросния прелюд, но не съм се отказал. набелязъл съм няколко от европата. в мобилето се предлагат само от слабите мотори, явно са много редки в бг.проблема който ме смути е че по разни сайтове й дават 13 градско, което реално ще е 15, ако е вярно. знам че все пак хонда не са горящи коли. има ли нещо вярно в този разход според вас. иначе мотора преди и след 96год е еднакъв, този с 185 коня. знаете ли какво значи 2.2 VTI VTEC 4WS SSS, става дума за последните букви 4ws sss. гледам че скоростите са последователни, явно че от кормилото се сменят също. тази е с нови амортисьори и гуми, чак фактурата е снимал!тазисега видях че се предлагат същото купе и мотор, но с 200коня. че като е гарга да е рошава..тазив главата ми се върти и още една идея, която е доста по зле все пак. става дума за сивик vti 1.8 170 коня. добър мотор, но няма нищо общо с прелюда на вид. честно прилича ми на ескорт..тази

Редактирано от alekangg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

4WS SSS - първото значи "four wheel stearing" демек - 4 завиващи колела , но това отзад нямам идея какво е .а иначе все към акцизни се литкаш :( успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

аха ясно, аз си помислих да не е 4х4 нещо. колата няма да се внася в бг най вероятно. това с тия завиващи колела.. да не е нещо дето да е капризно и чупливо..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

аха ясно, аз си помислих да не е 4х4 нещо. колата няма да се внася в бг най вероятно. това с тия завиващи колела.. да не е нещо дето да е капризно и чупливо..

Не само че нее чупливо,а е доста надеждно :( Маневреността е в пъти++++ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

освен за маневреност има ли други плюсове? като стабилност например. иначе на други модели на хонда слага ли се това чудо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

освен за маневреност има ли други плюсове? като стабилност например. иначе на други модели на хонда слага ли се това чудо?

аз не разбирам много, но миналата седмица на autoreview.ru (или беше drive.ru ?) четох един от последните им достъпни онлайн броеве драйв-тест на някакво ново БМВ (сори не помня модела, нещо което е съвсем ново, голяма кола беше), та руснаците се кефеха че наистина това бил първия модел БМВ в който и задните колела завиват (май до 3-4 градуса) и колко се подобрявала маневреността и стабилността в завои на висока скорост... де да знам може руснаците да са се шегували :( Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Kikko

А намират ли се части за тая Хонда,защото чух частите освен,че са скъпи и много трудно се намират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bat_gogo

за 4WS съм чел че е доста надежна, практически вечна система и подобрява доста маневреността и стабилността на автомобила в завоите, аз помня когато прелюд 4 ген излезе в България, бях доста невръстен но помня, че бащата беше много полудял по тая кола, проблема беше че струваше точно колкото един двустаен апартамент в Бургас ;) . Иначе за мен лично 4 ген. са много по красиви от 5-та., но щом ти харесва и имаш парата взимай я, няма да съжаляваш нито за миг!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

навън не са мн скъпи, горе долу са еднакви. не като в бг, като чуят японска и х2 и х3 веднага. мерси много за мненията. преди 1 и 2 год бяха доста по скъпи, сега вече се ядват. ще поогледам още малко и ще помисля, че от доста време се двуомя, между най вече тоя прелюд и една друга марка пак японска, ама няма да казвам коя е, понеже тук е хонда форум все пак. ;)

Редактирано от alekangg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Бе японска, да е ;)! Тук сме либерални ;) ! И Сивика, не е лош, но по стабилност в завои, Прелюдията печели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Аз само бих добавил че ако имаш възможност и желание взимай Прелюда.Дълго е за обяснение.Практически части почти не ти трябват,но все пак има всичко стига да не си търсиш карета в Аптеката/там ги няма/5-та генерация не и завиват задните гуми а прехвърля въртящия момент в завой в голям процент към вътрешното за завоя двигателно колело.По тоя начин подпомага завиването на автомобила.Принципа на лодка с гребло от едната страна само.Как и са буквите на тая система не знам обаче не е 4WS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Аз съм от 5 дена с Прелюд 3-ка с 4WS и мога да кажа, че джаджата е супер тарикатска, особедно за паркиране на тясно. Примерно сега мога да захождам направо в "дупката" за паркиране и после с две маневри да прибера задницата - при стандартния начин чупенето е много по-голямо от нормалната кола и захода е много по прецизен. Един вид Мотокар. Попроучих, че наистина е много надежно и е напълно механична.малко извън темата:Много ми е интересно дали подобна система ще се справи на писта Дракон, където добри времана се правят с коли с къса база, заради многото коси завой и шикани. Ако ме хванат лудите това лято може и да пробвам. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Колеги,аз не разбрах коя генерация точно иска да взима момчето и дали тя има 4 завиващи колела или не,но има голяма разлика в тази система през годините.на 3-тото поколение на Прелюд тя е с кардан и е единствено механична.именно заради това не създава никакви грижи.докато на 4-то поколение вече не е така.там има много електроника с отделен компютър зад задната седалка и нещата отиват към усложняване.онзи ден си говорих със собственик на прелюд 2,3 с тази система и той ми каза кога се бъгва системата.когато спрете близо до бордюр и завъртите волана компютъра на системата вкарва грешки и се изключва.случвало му се е даже по този начин да си развали настройката на сходимост на задните колела ,което говори че тази система изисква внимание и опитно боравене с нея по време на реглаж на заден "мост" например.при предния модел с кардана това няма как да се случи,защото няма да имате сили да завъртите волана просто....:rolleyes:хубаво беше едно време когато нещата бяха прости.....:rolleyes:иначе аз познавам човек който не членува в клуба,но има 5-та генерация Прелюд с Н22 185 конски сили.колата е в абсолютно оригинален вид и е на 70 000-80 000км:rolleyes:интересното при този прелюд е че на живо е много по-красив отколкото на снимки.и на мен на снимки не ми допадаше много ,но на живо е невеоятен автомобил.както каза колегата Хронос,онова в обявата "ссс" май е за диференциала в ск. кутия.наподобява нещо като ЛСД ама по електронен път.не го харесват много хората ама май върши някаква работа.успех от мен с покупката на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alekangg

благодаря ви за обясненията. прелюда който го искам се вижда от връзките, които съм дал. не знам дали е 4 или 5 генерация...знам че имат ATTS система, колега е обяснил какво значи по горе. вече за 2ри път се засилвам на хонда. ако взема нещо ще пиша и ще се прехвърля в клуба ви за постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Системата се казва ATTS (Active Torque Transfer System) и е различна от 4WS (4 wheel steering)последния прелюд се предлага и с 2те системи, но не знам дали има версия и с 2те - по-скоро не, едната или другата.При ATTS задните гуми не завиват в завой, но ако подадеш газ в завоя, в зависимост от натоварването, въртящият момент се прехвърля в по-голямата си част към външната за завоя гума. Тя е по-натоварена, и съответно може да понесе повече въртящ момент, без да пробуксува. Докато вътрешната гума е олекнала, и превърта лесно.Такава кола не съм карал, но според мен това е СИСТЕМАТА! Този диференциал е в пъти по-добър дори и от шперовете, точно както Hronos каза става като ефекта на лодката, когато се гребе само от едната страна - помага при завиването, премахва недозавиването и пилежа на гумите в завоя!Може Хонда да спряха прелюда :) но системата живее, и се развива, в новия Леджънд в SH-AWD системата, която е 4х4 но с динамично прехвърляне на въртящия момент назад и навън, в завой.Сега очакваме новата спортна кола от хонда, която вероятно ще има V10 двигател, и почти сигурно и тази система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
да тази статия е добра, от Autoreview.ru но вече я няма тамза съжаление са махнали и интересната част, където сравняват 2те системи на пътя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Съгласен съм с колегата "prelude" ,че на живо 5-та генерация е по хубава от на снимките. А пък и може да се предположи ,че е и технически по-надеждна и макар да не е гениален дизайн /като 4-та/- ще си доволен ми се струва. Аз бих карал 5-та :):) ,ако мога да си я позволя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 4efo822

аха ясно, аз си помислих да не е 4х4 нещо. колата няма да се внася в бг най вероятно. това с тия завиващи колела.. да не е нещо дето да е капризно и чупливо..

... ми в една статия от едно българско списание прочетох че дефектирал един датчик който разпределял там нещо си и струвал 2000$ :) ...иначе съм виждал такава Хонда но предното поколение във Варна с добър тунинг и изглежда доста любопитнокато я видиш как чупи задното краче по завоите :) а като избор за колата - това поколение е супер яко!И като дизайн и като двигатели!Абе Хонда ли е няма грешка !!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...