delano 113 #1 Публикувано 4 Януари, 2008 Тъй като имам съмнение, че бензиновата ми помпа / колата е Акорд'93г - 4ген. / нещо не е в ред, се интересувам дали някой е ползвал такава WALBRO FUEL PUMP 255 LPH. Ако някой има опит с тази или някоя друга марка моля да сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #2 Отговорено 5 Януари, 2008 Кое те притеснява при твоята помпа?Каква е целта просто да си подмениш развалената помпа,ако е такава или някакъвo подобрение във вървежа на колата с тази Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 5 Януари, 2008 аз карам с такава,понеже смених двигателя и се застраховах че мойта старата не си знае годините.сега като карам колата без седалките отзад и пластмасите ми вие като бормашина и я чувам,което е неприятната част но помпата си е бомба.друг е въпроса дали ти трябва или не?проверил ли си какво налягане ти държи системата с твойта си помпа?ако е в нормите хич не си давай парите на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 5 Януари, 2008 (Редактирано) Ето какво се случва:- 1во завъртане на стартера за деня - върти, не пали- 2ро ...............веднага................... - пали веднага, вдига 1500об, след което се дави и гасне- 3то ...............пали безпроблемно от раз и така до края на деня е всяко паленеИ на следващия ден се повтаря цялото упражнение. Смених бензинов филтър, делкото също е ОК, главно реле презапоено и освен за помпа друго не се сещам. регулатора на налягането на бензина може да се ебава.нали знаеш че имам такъв от разглобения Акорд?само диагностицирай проблемакато измериш налягането в системата.ако помпата е ОК няма какво друго да е освен FPR(fuel pressure regulator)а какво ти е състоянието на бензиновия филтър?кога е сменяван и с какъв?да си сипвал скоро бензин на съмнително място и от тогава да ти прави магарии?твоя бензинов филтър май беше с различен вход и изход,но ако не са различни виж дали посоките са спазени щото си има път на филтрация.отделно резисторната ти кутия на инжекторите може да се ебава.провери на кои изводи се мереше с мултицет и колко ома трябва да е съпротивлението.говоря за онази оребрена алуминиева кутийка около двигателя в която се включва една букса.това вътре са резистори и ако някой от тях се ебава може да окаже влияние на работата на двигателя.за друго май не се сещам,но и това ти стига да си имаш работа Редактирано 5 Януари, 2008 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nuddy #5 Отговорено 5 Януари, 2008 .........Благодаря за съветите, ще се възползвам от тях, когато успея да изкарам колата, че пред гаража е планина от сняг...Бензиновия филтър, който смених е от последната US поръчка и е с посока - и да искам не мога да сбъркам при монтажа. А за останалите операции нямам инструменти и ще прескоча до сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове