Jump to content
Guest Dobromirski

Какво по дяволите е ?

Recommended Posts

Guest Dobromirski

Здравейте,Още откакто купих каручката се долавяше един много характерен шум наподобяващ резонас, при студен мотор,който се появява единствено при 3000-4000 оборота при условие,че колата е на скорост и се движи "като по инерция" , тоест нито с подадена много газ, нито с отнета докрай газ.След около 2-3 минути работа изчезва напълно.При много студен мотор се долавя и при форсиране на място и то само ако връщаш педала на газта "много внимателно" така, че да падат оборотите малко по бавно от нормалното.Дрънченето (защото го определям като нещо средно между дрънчене и тракане), като че ли се чува от двигателя в областа на генерацията. Вче 3000км несе променя нищо :blink: (да беше поне се скапало нещо та барем да знам какво е )Държа да отбележа,че на място при постоянни обороти независимо колко са, не се долавя, и двигателят работи перфектно!!!!Всички свещи са перфектни, така че поне счупено бутало нема, за сегмент незнам дали може да се хване с манометър( не съм пробвал)Който може да помага PLEASE , че се побърквам вече. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Може да ти тракат повдигачите на клапаните. Защото като е студена колата и докато качи масло се получава понякога така. Ако е това не е голям проблем и може и така да си я караш извесно време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Може да ти тракат повдигачите на клапаните. Защото като е студена колата и докато качи масло се получава понякога така. Ако е това не е голям проблем и може и така да си я караш извесно време...

Тия коли са без повдигачи!Евентуално може да е нещо от генерацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Пич, по принцип за студен двигател са много 4000 rpm :blink: Не е фатално, здрави мотори са, но аз не ти препоръчвам да я ръчкаш студена. Аз лично докато не загрее си я карам много леко, не вдигам даже 3000 оборота. До 2500 - 2800 са достатъчни за автомобила докато загрее. Освен това мяй дрънченето за което говориш изчезва при загрял мотор или не?Ако изчезва при загрял мотор е възможно и да е от мотора. Учудвам се, че както каза колегата Парадокс, тоя мотор не е с хидравлични повдигачи, ако беше е възможно да е от там шума. Дай още малко инфо и да се опитаме да потърсим вероятна причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Пичове, какво друго инфо да ви дам ? :blink: Да колата не е с хидравлични повдигачи.Като загрее изчезва напълно,чува се в областа на генерацията, но според мен е твърде силно и остро за резонанс или за някакви вибрации по генерацията.При топъл мотор също се усеща, но трябва бая да се постараеш за да се появи и е савсем едва долувимо.Както вече казах най-добре се усеща при студен мотор около 3000-4000 оборота когато си на предавка а газта се подава до толкова доколкото да върви все едно по инерция ! Ако се промени положението на газта( подаде повече или отнеме ) изчезва НАПЪЛНО.Аз се чудя за ботален болт, счупен сегмент, разбито легло на клапан(ако е с набити легла де), каквото и да е то определено се променя в зависимост от натоварването на двигателя.Държа да отбележа че на място при постоянни обороти двигателят работи напулно нормално без никакви странични шумове!Пробвах да карам и без генерация ама сами се сещате че въобще и не може да се чуе дори и с топ да те стрелят ! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Хайде Омбре изтрезнявай и се включи в твмата, че ти си ми надеждата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Малко е трудно така да се локализира проблема.Ще ми се да чуя за кво става въпрос.По обясненията на шума не ми харесват нещата.Съмнявам се да е бутален болт,но може да е биелен лагер :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

Омреее за биелен лагер банкет ще давам ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromirski

4e 6to?

Извинявам се за офтопика но поне така темата ще е в топ 10 и някой може да помогне :D:D Ами ще ти обесня защо! Ако е биелен лагер ще ми коства едно сваляне на картера 1 комплект биелни,1 комплект основни & затваряне.Общо взето полвин ден.(разбира се ако не са заминали шийките на вала).А я да сметнем сега какво ще е при ботален болт-----Тъй като буталата трябва да са от една серия по грамаж. смятай 4 бр+ сегменти, гарнитура на главата, болтове за главата, пък като ще се копуват бутала познай как ще оставя мотора без шлайф...абеее като прибавиш и гореописаната процедура....стана си основен ремонт за който ще е нужно бая повече от полвин ден:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...