Jump to content
Guest c`K

Moje Li Niakoi Da Obiasni

Recommended Posts

Guest c`K

kakva e razlikata i koe po dobre zashtoto mi predstoi da si kupia avtomobil.ACORD 2.0 tdi 1997 ili CIVIC 2.0i td 1998

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Говориш за Акорд 5-а генерация - Английски (1993-1998) и СИВИК 6-а генерация 5 врати хечбек/ комби АЕРОДЕК (също Английска сглобка) (1995-2000) и двата автомобила са с РОВЪРОВИЯТ 2.0 TDi мотор 105 коня :beer::cool: Ако говорим за колите - МНОГО ЯСНО че Акорд-а е повече кола от Сивик и още повече - от Английските версий на СИВИК 6-а генерация (5 вратката и Комбито АЕРОДЕК) :P А за мотора - НЕ Е ХОНДОВ. НА Ровър е. Аз лично съм се возил в такъв Акорд с такъв Дизелов мотор - изключителна динамика за 2000 кубиков (Турбо) Дизелов мотор. Впечатлесън съм наистина.Нооооо - Аз лично предпочитам БЕНЗИНОВ мотор за тази кола (за Акорд 5-а генерация говоря) ;):P Първо - защото бензиновия мотор си е Made By HONDA - качеството, издръжличостта, кефа от експлоатирането на тоя мотор трудно би могъл да се сравни с мотор на друга марка. И второ - Бензина си е Бензин ! Вярно - впечатлен съм този Ровър-ов мотор каква тяга и ускорение имаше, за разхода който също е по-нисък от този на 2.0 131 коня Бензиновия мотор (F20Z1), НО...колко км ще изкара този мотор който е произведен от Ровър и колко км ще изкара примерно F20Z1 - 2.0 131 коня - Хондов, бензинов мотор - БЕЗ да се пипа нищо по тях ?! УБЕДЕН съм че ще е в полза на Бензина произведен от ХОНДА !Въпрос на вкус все пак :P:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

abe kak vika Bat Sasho Ombre .. "Koito nqma pari za benzin , izobshto da nesi zima Honda" ili neshto takova beshe .. Abe zdrave da e !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Който няма пари за бензин,да си купи хонда! (да ме прощава Омбрето), но това е точно колата с най-нисък разход на бензин,при най-добра динамика, а при нормално каране сивика гори градско, почти колкото аналогичен дизел,да не говорим,колко изпърдяни печки лапат градско по 9-10/100, разход "непостижим" за никоя модификация на хонда сивик :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

abe kolko i da e nisak razhoda na benzinovite Hondi .. edin disel e po ikonomi4en .. ama kolata e mnogo po smotana s Disel .. nekvi palq4ovci te minavat kato paten znak .. abe No Coment e Disela .. az kola disel nema da si zema nikoga .. predpo4itam da rabotq samo za Benzin .. ot kolkoto da se ma4a s nekav disel ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Дизела е рентабилен САМО при големите кубатури, тежки лимузини и товарни автомобили, а при малките и средни класове е глупав избор! Виж, друг е въпроса за новите дизели с директно впръскване-в тях явно е бъдещето,но картината в БГ е друга: дъртите печки с 5-метров пушек отзад, разход на масло,колкото моята хонда на бензин, мудни и повечето като ги загасят наесен,ги палят пак напролет :cool: А с тази скапана нафта,и новите дизели взеха да реват :thumbs1::beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KIKO_HONDA

много зависи от дизела ама много има такива дизели които няма да те мъчат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest w1zz4rd

Kav shte da e Diseloviq dvigatel .. nemoje da se sravnqva s ka4estven benzinov dvigatel.. prosto nqmat nishto obshto .. az naistina nikoga nqma da si pomislq za Dizelov avtomobil .. BENZIN RULZZZ!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rocco

Disela ne e chak tolkova losh, az lichno bih si vzel diselova kola, moi priateli imat bmw 330d ot novite i niama da ti kazvam kak vurvi tova, nemogesh da osetish che e diesel, nemoga da go bia s moiata Honda, sushto na skoro drug moi priatel si kupi, shkoda Fabia RS, tia pak e diesel, 1,9 130 konia niakade, i sum mhogo dovolen kak vurvi, a i dava razhod 5,5 ot 0-100 e za 9 sekundi, prosto novite diseli za drugo pokolenie, ne bih si vzel star disel, no za tia koli koito izbroih, bez da se zamisliam bih gi karal ako sa diesel. Predi i az kakto tebe biah na tova mnenie, che nikoga niama da karam dieselova kola, no sega ne e taka....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Като стана въпрос за модерни дизели - вече излезна на пазара ПЪРВИЯТ ДИЗЕЛОВ МОТОР, ИЗЦЯЛО СОБСТВЕНА РАЗРАБОТКА НА ХОНДА !!! Той е 2.2 литра, 4 цилиндров, 16 клапанов ТУРБО Дизел по системата Комън Реил ВТОРО ПОКОЛЕНИЕ. От тези 2200 куб. см изкарва мощност 140 коня и около 300Nm въртящ момент !Този мотор за сега се слагана на НОВИЯ Акорд, а за в бъдеше ще се слага и на CR-V.Вече успях да гледaм по телевизията тест на Акорд с такъв мотор ! Меко казано съм удивен - ускорение 0-100 за 9 секудни и максимална скорост към 215км/ч мисля беше някъде. А разхода беше някакъв смешен - непомня точно, но беше изключително нисък !!!Абе - по технически характеирстики са го догодили, въпроса е - дали ще е издръжлив и качествено направен. Това само времето ще покаже, но съм сигурен че ще е ОК :thumbs1::cool: Ето една снимка на този мотор:

post-9-1067945846_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GNK1

abe kolko i da e nisak razhoda na benzinovite Hondi .. edin disel e po ikonomi4en .. ama kolata e mnogo po smotana s Disel .. nekvi palq4ovci te minavat kato paten znak .. abe No Coment e Disela .. az kola disel nema da si zema nikoga .. predpo4itam da rabotq samo za Benzin .. ot kolkoto da se ma4a s nekav disel ..

samo GAZ i tva e !!! varvi kat na benzin!!! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Disela ne e chak tolkova losh, az lichno bih si vzel diselova kola, moi priateli imat bmw 330d ot novite i niama da ti kazvam kak vurvi tova, nemogesh da osetish che e diesel, nemoga da go bia s moiata Honda, sushto na skoro drug moi priatel si kupi, shkoda Fabia RS, tia pak e diesel, 1,9 130 konia niakade, i sum mhogo dovolen kak vurvi, a i dava razhod 5,5 ot 0-100 e za 9 sekundi, prosto novite diseli za drugo pokolenie, ne bih si vzel star disel, no za tia koli koito izbroih, bez da se zamisliam bih gi karal ako sa diesel. Predi i az kakto tebe biah na tova mnenie, che nikoga niama da karam dieselova kola, no sega ne e taka....

Роко... Тоя дизел е към 200 коня ако не се лъжа. Но върви по-малко от 330и!Карам печка...Харчи ми към 8,5 на 100 градско. Не бих казал, че има голяма файда от печките. Докато са нови можеби. Но парите които спестяваме от гориво отиват в по-скъпата подръжка. Като смяна на масло на 7500км (на бензинките е на 15 000 ама в БГ е хубаво да се прави по-рано), а то е към 5 литра за 1,7ТД сравнен с 1,6 2-валов втек е 3,5литра, смяна на ангренажен ремък ми е 400~450лв, въздушен и горивен филтър също се сменят 2 пъти по-често. Ако се развали нещо по помпата например цена за ремонт започва от 200лв само за труд и гарнитури без части за подмяна ако има. Също така и по-тежкия двигател разбива повече предницата, динамиката е по-слаба от аналогичен бензинов, турбото си има и турбо дупка, вибрациите са по-големи, поради по-малкия диапазон от обороти се налага по-честа смяна на предавки както и по-продължителното позлване на режима полусъединител по време на задръстванията. Двигателя е усложнен допълнително и от турбо и ако се наложи и да се прави нещо по турбото там цените са от 500лв нагоре за ремонт. Попринцип турбодизела съзава и едно измамно чувство за яко вървене при нормално каране. Тва е така заради въртящия момент който е бих казал по-скоро пиков в ниските обороти. Просто го има в много малка граница от обороти и извън нея пада докато мощноста расте по-високите обороти но без въртящ момент... Абе някво много особено е...Дядо ми е казвал, че от дизел файда има при по-голямите кобатури, защото при бензина запалването на сместа става неефективно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mind_Control

Напълно съм съгласен с това че дизела с турбо само създава чувство за вървеж. Аз карам едно такова и преди да засека си мислех че от 0-100 ги прави за отрицателно време, а то какво се оказа- 15 секунди :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Напълно съм съгласен с това че дизела с турбо само създава чувство за вървеж. Аз карам едно такова и преди да засека си мислех че от 0-100 ги прави за отрицателно време, а то какво се оказа- 15 секунди :(

Що то не си пробвал Пежо 306 1.9 TDI.Просто останах изненадан от ускорението на тази печка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Абе я елате да ви повозя на мойта печка или някой фен да ме пробва на отсечката София-Златица /че няма полицаи по трасето и е смесено/.След това пак ще си доразвием темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest POL-POL

abe kolko i da e nisak razhoda na benzinovite Hondi .. edin disel e po ikonomi4en .. ama kolata e mnogo po smotana s Disel .. nekvi palq4ovci te minavat kato paten znak .. abe No Coment e Disela .. az kola disel nema da si zema nikoga .. predpo4itam da rabotq samo za Benzin .. ot kolkoto da se ma4a s nekav disel ..

Опа...тука нещо дълбоко си се ЗАБЛУДИЛ! Такива коментари прави за колеги монтирали си ГАЗОВИ УРЕДБИ....А изказвания от типа ".. ama kolata e mnogo po smotana s Disel .. nekvi palq4ovci te minavat kato paten znak .. " са повече от смешни и НЕКОМПЕТЕНТНИ.....!!! Редактирано от POL-POL

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Моля ви, не изваждайте отново на бял свят срамни моменти от миналото на този форум... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest crx-fan

Ами аз печките ги лекувам с CRX-а. Досега трудничко им е било.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...