Колеги, днес сменях пистов ремък и лагер на ролката на обтегача. При огледа майстора ми каза, че и демпферната шайба на коляновия вал е за смяна, като ми демонстрира, че като я напъне, външната ѝ част мръдва с няколко милиметра по посоката на въртене (не мога да разбера дали превърта или просто гумата поддава леко). По гумата няма напукано или скъсано и нямам някакви оплаквания. Дали наистина е за смяна и как се разбира? Колата е на гарантирани 165К.
В една варненска фирма Соларей продават
Колеги, днес направих поредната (надявам се и последна) стъпка към решаване на проблема, като смених ролката на алтернатора. Трудна и скъпа операция, която отнема около половин ден на опитен майстор. Времето ще покаже дали този път съм уцелил, но междувременно намерих един клип, със същия шум като моя, като авторът казва, че се е оправил след смяна на тази ролка: