Колеги,забелязах,че зад помпата и под нея е омаслено и май има и върху алтернатора , който е точно под нея.Какво следва сега?Може ли да се кара така,какво да гледам за да следя състоянието и-нивото на хидравличната течност в казанчето ли?Ремонтират ли ги тия помпи и за какви пари или трябва нова?Нова на каква цена е? Казаха ми,че ги ремонтират и се сменя О пръстен,затова е почнала да тече .
Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби