Днес се навършват 7 години, откакто регистрирах акорда в КАТ-София. Добър повод да разкажа моята история.
Още през 2003-та или 2002-ра беше, когато видях този модел за първи път във вестника и реших, че един ден ще си го купя. Още повече, че малко по-късно го пуснаха и с дизелов двигател - първият такъв на Хонда и последният досега на марката, удостоен с наградата "Двигател на годината" (през 2005г).
Търсих го около 2 години. Исках дизел, седан, екзекютив - по възможност с бежовия сало
2011-та.
Още преди да я боядисам бях поръчал тънък "лип" спойлер за багажника (1), както и парктроник (2). Ако беше днес, нямаше да си надупча бронята, а по-скоро щях да взема черни датчици и да ги сложа на лентата отдолу, но вече е свирено. В последствие половината му датчици изгоряха и ги сменях наскоро. Има и предни, които така и не свързах. Понеже тогава акорди на части нямаше никакви, взех десен вътрешен стоп (3) от акорд с десен волан, където има фар за мъгла вместо бяла светлин