Колеги, скъсах шпилка на капака на клапаните като си регулирах клапаните и сменях свещите. Така се получава без динамометричен ключ и напъване на око с дълга 1/2 тресчотка
На фигурата е номер 6 - откъм изпускателните клапани. Да бях скъсал номер 1 деба
Сложил съм силикон на обозначените места в 4-те ъгъла но се притеснявам, че може да църка масло откъм лабавата страна, че друго не държи там. Засега съм оставил гуменото уплътнение и шайбата отгоре, има и 1-2 резби видими като ги махна.
Колеги, скъсах шпилка на капака на клапаните като си регулирах клапаните и сменях свещите. Така се получава без динамометричен ключ и напъване на око с дълга 1/2 тресчотка
На фигурата е номер 6 - откъм изпускателните клапани. Да бях скъсал номер 1 деба
Сложил съм силикон на обозначените места в 4-те ъгъла но се притеснявам, че може да църка масло откъм лабавата страна, че друго не държи там. Засега съм оставил гуменото уплътнение и шайбата отгоре, има и 1-2 резби видими като ги махна.