Здравей колеги.Преди известно време ми попадна този стенд.Стенда е руски има манометър до 15 атм.(налягане).Ако някой е ползвал такъв ,нека сподели малко опит.Тествах 3 комплекта свещи и включително свещите към момента който са на двигателя.Свещите са NGK-ZFR6F-11.Смятах,че ще си отговоря на много въпроси но уви.Свещите са ползвани и сменяни на около 20хил.километра. със нормален нагар и цвят по тях ,колата се кара предимно на газ.При поставяне на първата свещ на стенда и се започна едно чесане
Няколко свещи почистих-в пластмасова чашка сложих 4бр. и налях оцет до края на резбата за 8 часа след това сложих сода.Резултат променен цвят на метала,няма нагар и остатъци от масло.Видимо се вижда състоянието на плюсовия електрод(на CR-V особено)след почистването.Не съм сигурен, че това е най правилния начин за почистване (клипове от руснаци). Резултат след почистването и проба на всяка на стенд-устойчива работа до 10атм. за разлика от преди почистването,след това няма искра за разлика от нови