Здравейте колеги. Вчера ходих за реглаж на клапани при един майстор и при проверката, разтоянията бяха доста малки, но все пак ги регулира по тези параметри INTAKE 0.21 – 0.25 mm EXHAUST 0.28 – 0.32 mm .... Но след реглажа се чуват тези клапани и не знам къде точно е проблема, дали в маслото или той е объркал нещо в самата процедура. Двигателят ми е К20А4 и съм с масло 5w-30.
Значи:
1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт;
2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ;
3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри;
4. След слагане на газ е препоръчителе