Jump to content
Ников

Проблем с автоматична скоростна кутия

Recommended Posts

Както и на @jimi, така и на теб ще кажа да си смениш кутията.  Отварянето на твоята е филм с неизвестен финал.С опресняване на масло няма да се оправи.  Ако искаш кутия,  която не усещаш кога сменя,  то Акорд 7-ма генерация не е за теб. Типа на кутията е такъв,  че няма как да не разбереш за смяната,  особено 1-2.

Колега @jimi е сменил купчина ненужни неща, но той си знае.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е смених кутията с втора ръка, както ми даде съвет, не за друго а просто защото не намерих човек който да направи моята, щото тая може да я последва същата съдба.

Кофти е да вземеш кола на 20г за 10 000 + лв с идеята,че е безпроблемна и евтина подръжка но накрая почваш мега ремонти , кутии, двигатели... истината е, че въобще не е евтина подръжката понеже повечето части трябва да са ОЕМ ( оригинални от Хонда ) за да работи без проблем. 

Кутия без да усещаш как сменя и с много предавки май хонда не слагат такива. От към кутия си е дърво голямо. Годините не са оправдание понеже помня 2004г излезе Голф5 GTI със DSG ск.кутия и беше революция в скоростните кутии.

Цялата работа е 10к+ лв за един хубав двигател аз така ги виждам нещата.

Иначе тия дни покарах доста 3000км за 2 дена магистрали само колата се държи добре със скорост 150-200 подържа без проблем, и ск. Кутия в извън градско с дългите предавки не е толкова лоша.

Колегата с проблема-свали компютъра на колата и го дай на някой където разбира да види дали всичко работи както трябва може от там да идва проблема ти със ск.кутия 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за компютъра ми мина през главата, но в сервиз, на който имам доверие, ме убеждават, че проблема е в кутията. Не знам дали  има някой компетентен, да може да провери дали всичко е наред със свален компютър. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да най вероятно е кутията но идеята е да се проверят първо дали всичко е ок с управлението й. 

При мене беше така тряскане от 1ва на 2ра за да превключи по добре трябваше да отпусна газта, и накрая вече на 4та като подам газ все едно превърта съединителя и послушах колегата Jijane и я смених със втора ръка, просто щото нема майстори или поне аз не открих.

Много е важно при кой майстор ходиш, защото могат да те вкарат във страшни филми с тяхната некомпетентност, аз се вдъхнових от колегата Jijane ЗА сервиза Full trothlle Motorsports във Пловдив първо за тунинга от който много разбират и второ за обслужването което правят. Тва са специалисти със съвест и с кеф им карам колата от Бургас до Пловдив да я правят разбират много от електроника и механика. Ако си от София знам, че Боби HPP е също много компетентен за хондите специално.

Другия вариант е да обиколиш няколко сервиза за ск.кутии за да видиш кво ще кажат и да си направиш изводите кво да предприемеш. Щото втора ръка ти е най евтиния вариант ще дойде около 1500лв но дали ще е добре .... божа работа. 

Скоро един приятел прави кутия ZF на Ауди във МидАвто Варна и остана доволен направиха я срещу 3500лв, но с хондовите кутии не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 1/31/2023 at 11:21 PM, jimi said:

Кутия без да усещаш как сменя и с много предавки май хонда не слагат такива.

 

Аз нещо не съм привърженик на многото предавки, това ми е малко като война на цифри, а и в града представяш ли си какво цъкане ще падне? Докато кутията не се свари.... (то нищо чудно и това да им е точно целта) Иначе за ръжда, съм сигурен че не е това проблема, защото колата е от Испания, а и преди буксуването си работеше перфектно, с някакви малки изключения, когато качи предавка точно когато вече съм отпуснал газта и оборотите са под 1000, тогава пак леко биеше, но това смятам е нормално, и с ръчните кутии се случва.

 

@jijane  Ще я дам да изчистят соленоидите за сега. На място, с натисната спирачка, бие при поставяне на лоста на 2-ра, на 1ва това нещо го няма. Явно тези кутии не бива да се допуска да буксуват за повече от част от секундата в никакъв случай

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по темите съм писал да се внимава с тия кутии. Още повече на почти пълнолетните автомобили,  които караме. Тия детски по размер съединителчета се палят за норматив.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли със сигурност, дали автоматичните кутии на CL9 (2005 г.) и СМ2 (2003 г.) са взаимозаменяеми? 

 

Имам проблеми с моята на комбито и се чудя, дали ако я сменя с такава от седан ще стане или има някакви разлики между двете кутии?

Редактирано от TeoAT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло голям проблем с тия ск.кутии или по точно с майсторите, който ги правят. Чуят ли хонда - отказват.

Чудих се доста защо е така и намерих едно видео как защо какво се прави и си отговорих на въпроса -защо не искат.

 

Аз смених кутия заедно със хидротрансформатор заради ритания и резки смени на предавките , след 1 година каране почнаха симптоми на хидротрансформатор, вибрации между 1000-2000 оборота, на място като спра трепери все едно ще гасне докато съм на Д , на N нещата се оправят. 

Майсторите отказват и кутия и хидро на хонда да ремонтират. Аз обаче ще се захванах сериозно да си намеря сервиз за тая кутия която ми седи и то явно ще е извън България. На видеото се вижда, че си е работа да почистиш и сглобиш кутията, и че всичко е вътре, а не като на немските всичко да е вънка и само зъбите вътре, а майсторите напоследък искат само с компютър да барнат нещо и да вземат пари, на никой не му се труди явно.

Поръчах си чисто нов съединител/маховик/хидротрансформатор и ще споделя кво се случва след смяната, щото може и да се окаже, че самото хидро здава багажа а кутията е здрава.

И другото нещо - не карайте с компромисни алтернативни филтри на ск. Кутия щото при мене почнаха ядовете като смених филтъра с такъв не ОЕМ, може и съвпадение да е, но може и да е причина да се счупи.

 

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има ли някакво развитие по тази тема? Може ли да споделиш от къде поръча хидрото и дали вече си го сменил? 

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣

Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю от къде намери човек да ти замени неща вътре по кутията. Аз съм от Пловдив и от месеци търся "майстор" да ми подмени левия краен капак на кутията(зел съм си от Япония нов ) и никой не иска. Нищо не се пипа в нея само капака и даже не искат и да ме изслушат повечето. Щом чуят за хонда повече от там нататък не слушат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, jimi написа:

От няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣

Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.

А нещо по кутията сменя ли, или само хидротрансформатора? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Галин Абушев написа:

Приятелю от къде намери човек да ти замени неща вътре по кутията. Аз съм от Пловдив и от месеци търся "майстор" да ми подмени левия краен капак на кутията(зел съм си от Япония нов ) и никой не иска. Нищо не се пипа в нея само капака и даже не искат и да ме изслушат повечето. Щом чуят за хонда повече от там нататък не слушат. 

Пловдив FullTrothleMotorSport

ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя.

Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣

Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. 

Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. 

Pascualle

Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е. 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених капака на кутията в този сервиз  и наистина лагера беше проблема. От сервиза ми казаха, че като са свалили капака, лагера е останал на оста. Аз се опитах на ръка да го сложа в капака обратно, но не става - не е токова голям луфта. Човека каза, че не се сваля кутията, само моста се пуска. Другото притеснително е миризмата на маслото. Каза ми, че мирише на прегоряло. Сега го опресних с 3л.Мисля да си го сменя още един път тия дни с още 3л.

IMG_20240204_160849.jpg

IMG_20240204_160804.jpg

IMG_20240204_160807.jpg

IMG_20240204_160856.jpg

IMG_20240204_160843.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виеше ли със стария лагер ? 

Мойта я забелязвам че вие като е студена и като загрее спира да вие.

Тия 50-60 000км къде ги препоръчват да смениш 1/3 от маслото е абсурд според мен. На 20-30 000 го сменям (силно казано смяна)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен не виеше с превъртялия лагер. Като позагрее и като е на "P" и на  "N" се чуваше едно притропване нещо като "търът търът, търът търът" през равни интервали за части от секундата. Не мога да кача клипа понеже е голям...https://youtu.be/m2nBgtZv6s0?si=WdyClYg-f9wxnd96

Всъщност на този клип звука е едно към едно с моя. 

Редактирано от Галин Абушев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако този остатък от масло по капака е от маслото в скоростната кутия - не изглежда добре. Трябва да е бледо розово. Това ми изглежда доста кафеникаво. Може и затова да мирише.

Освен ако е някоя друга марка и не е с бледо розов цвят.

Аз съм опреснявал веднъж с масло Хонда и веднъж с Равенол. И двете с еднакъв бледо розов цвят. И на щеката, като избърша на бяла салфетка е същия бледо розов цвят.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, става въпрос за Акорд 7, американска версия. 2400 куб, 160 коня, автоматик. Същия салон, но външно е по-различна.
Чудя се дали да я купя, но има следните проблеми:

1. Когато съм на P или D, има силна вибрация в цялата кола. Когато натисна леко газта и кача оборотите вибрацията изчезва, но като спра на светофар и се появява моментално. Когато превключа от D на P, вибрацията намалява за 2-3 секунди и после пак се усилва.

2. Когато тръгна се чува един доста наприятен вой (предполагам от скоростната кутия - автоматична). На място този вой го няма. Колкото повече ускорявам, толкова повече това виене се засилва. Все едно си пуснал прахосмукачка. Иначе превключва нормално, без удари, върви плавно.

3. На таблото показва 250 000, обаче като е американка, дали това всъщност на са мили, защото ако са мили.....

 

Благодаря за всички мнения и съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2024 г. at 21:05, Г.Писаров написа:

Ако този остатък от масло по капака е от маслото в скоростната кутия - не изглежда добре. Трябва да е бледо розово. Това ми изглежда доста кафеникаво. Може и затова да мирише.

Освен ако е някоя друга марка и не е с бледо розов цвят.

Аз съм опреснявал веднъж с масло Хонда и веднъж с Равенол. И двете с еднакъв бледо розов цвят. И на щеката, като избърша на бяла салфетка е същия бледо розов цвят.

 

IMG_20240316_144156.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Галин Абушев написа:

 

IMG_20240316_144156.jpg

Това на салфетката изглежда вече нормално. Може снимката с остатъка по капака да лъже, като цвят. Просто на нея ми изглеждаше доста кафеникаво.

Редактирано от Г.Писаров
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, TheTherapist написа:

Здравейте колеги, става въпрос за Акорд 7, американска версия. 2400 куб, 160 коня, автоматик. Същия салон, но външно е по-различна.
Чудя се дали да я купя, но има следните проблеми:

1. Когато съм на P или D, има силна вибрация в цялата кола. Когато натисна леко газта и кача оборотите вибрацията изчезва, но като спра на светофар и се появява моментално. Когато превключа от D на P, вибрацията намалява за 2-3 секунди и после пак се усилва.

2. Когато тръгна се чува един доста наприятен вой (предполагам от скоростната кутия - автоматична). На място този вой го няма. Колкото повече ускорявам, толкова повече това виене се засилва. Все едно си пуснал прахосмукачка. Иначе превключва нормално, без удари, върви плавно.

3. На таблото показва 250 000, обаче като е американка, дали това всъщност на са мили, защото ако са мили.....

 

Благодаря за всички мнения и съвети.

Провери тампоните на двигателя и СК. А воя да не е от този лагер, за който говорят колегите в темата 🤔

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...