Jump to content
Ников

Проблем с автоматична скоростна кутия

Recommended Posts

Здравейте, 

Аз съм нов собственик на Хонда Акорд. Имам проблем с автоматичната скоростна кутия, след като закупих автомобила карах около 200 км без проблем, спрях да пия кафе и след като потеглих наново ми отказа 5 скорост не иска да включи. На другия ден пробвах пак колата 5 скорост включи и за секунди пак изчезна.

Моля за съвет, благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо повече за автомобила, че не виждам друга информация, освен Акорд и автомат, например - година, модел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комби, 2003 г., Бензин,  2400 двигател 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото смени ли го на скоростите? Провери ли на щеката до къде е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го сменил.

Филтър трябва ли да се сменя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И филтър, в него все пак се събират боклуците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маслото е първа задача. На ръчен режим как е? Дори и там 5-та може да вкл. над 60 км/ч, а като спадне скоростта си сваля на 4-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на ръчен не включва 5 - та. Ще направя диагностика в Хонда - сервиз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър в Хондова автоматична трансмисия се сменя само когато, кутията се свали за ремонт !!! Иначе само масло се сменя (и то с оригинално, хондово такова за конкретния тип автоматична трансмисия).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтър в Хондова автоматична трансмисия се сменя само когато, кутията се свали за ремонт !!!

Тук ме загуби?!! Искаш да повярваме, че трябва да изчакаме да се развали кутията за да се смени консуматив!?!?

Може да погледнеш в тази тема на пост №11 какво съдържа филтъра:

http://www.tsxclub.com/forums/1st-gen-car-care/36339-how-change-your-acura-tsx-automatic-transmission-fluid.html

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "обслужване" се сменя само маслото, филтъра не влиза в т.нар. "обслужване". Когато кутията има проблем и трябва да се сваля/ремонтира/прегрявана е (примерно), тогава се сменя и филтъра. Това, че някой е решил да си го смени... друг може да реши, че е най-добре цялата скор. кутия да смени... или направо цялата кола. Но това не е меродавно.

Редактирано от ADH-Honda
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си решава какво, кога, и дали да сменя. Филтъра с доставката е около 70лв. Този филтър не е там за красота, и щом е филтър значи филтрира, а щом филтрира значи има какво да филтрира. След като автомобила е на над 100 000км., дали не е насъбрал гняс в този филтър, при положение че маслото на скоростите сменя голям диапазон на градусите, поради което си сменя и качеството. Явно е сметнато, че има отпадък който трябва да се филтрира, с цел по-дълъг живот на кутията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, че си се оправил. Ебати какви изобретателни са тия бе, когато е за беля. Много полезна имфорюация за колегите, ма които им предстои подобна покупка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се ,че си попаднал на Майстор и си решил проблема ,ама напиши имената на тези авто-цигани да се знае коя  автокъщата и да си имаме едно на ум!

Редактирано от POPAI
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с имената ...

 

Доколкото знам в Република България все още вАжи "Всеки е невинен, до доказване на противното."

 

... Отговора на продавача на въпроса ми за винта е, че не знае кой го е сложил и защо. ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички автокъщи в България продават автомобили, като замаскирват дефектите. Все още сме далече от Европа за съжаление !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За голяма жалост както сами виждате Европа вече не е това което беше. И лошото е, че и там правят нещата, които и тук. Всички араби, украинци, руснаци, поляци, румънци и тн.. може би само официалните представителства не си позволяват такива цигании.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем си прав, хем не си ;)

 

Прав си

...че и там правят нещата, които и тук. ...

, и не само цветнокожите, правят ги и онези със синята кръв ... в добрата стара Англия.

 

Не си прав, че

... може би само официалните представителства не си позволяват такива цигании.

В момента съм в лееееек конфликт (заради две циганиики, които съм описал в темата за 9-ките в раздел Сивик) с Хонда Мейн Дилър в моето скромно югозападно градче ... в добрата стара Англия.

Ще видим в понеделник, какво ще измъдрят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове, искам да Ви се похваля, че моята Хонда е в отлично състояние. Благодаря на сервиз Хонда - Стара Загора за професионалната работа !

Безаварийно шофиране :whistle:  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все да те радва и да си я ползваш със здраве. Доколкото виждам е комби -за велосипеди е доста удачна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на хонда акорд 2.0 155к.с., колата е с автоматична скоростна кутия и имам проблем с 2 предавка. Като включа втора предавка буксува. Някакви идеи от какво може да е проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно автоматика е хидротрансформаторен тип и леко "боксува" на всички предавки. Така е устроен. Тоест - стрелката на оборотомера не се движи синхронно с тази на скоростомера. Твърда връзка има при високи обороти на мотора, или когато се движиш на 5-а и над 70км/ч.

Налага се да опиташ с по-подробно обяснение, а най-добре да откриеш някой сервиз в който поне да пробват колата и да преценят има ли нещо нередно.

Не вкарвам сегашното ти обяснение в графата "лаишки", защото наистина съществува вероятност от запушен или некоректно работещ соленоид и недостигът на маслено налягане води до доста намалено предаване на въртящ момент при въпросната предавка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Radostilieva96 said:

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на хонда акорд 2.0 155к.с., колата е с автоматична скоростна кутия и имам проблем с 2 предавка. Като включа втора предавка буксува. Някакви идеи от какво може да е проблема? 

Като за начало - проверка на нивото на маслото, дали е светло-червено на щеката и дали мирише на изгоряло, ако не е сменяно скоро или няма информация кога е сменено -  смяна на маслото и филтъра с оригинално масло и филтър. 


От къде намери тази тема, не знаех, че колегата @Ников има регистрация във форума и е имал проблеми с колата, която карам от 40 хил.км., за щастие без никакви проблеми :hondarulez:

Редактирано от gmarinov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с предишните мнения, обаче ...

 

Това, за което говори Цецо си е заложено в принципа на работа на хидротрансформатора, както той каза.

Значи, хидротрансформаторът буксува (ако така можем да го наречем), но го прави на всички предавки.

Радост, обаче, казва, че има буксуване само на 2-ра предавка. Това ме навежда на мисълта, че буксуването идва от друго място. Предишното ми CR-V буксуваше на 3-та предавка. Най-ярко изразено беше при задействане на кикдауна от 4-та на 3-та при смачкване на газта. Кутията включва на 3-та, но се получава едно секундно буксуване, както буксува съединител на ръчна кутия. Причините може да са, както и двамата казаха, соленоид, старо масло, или най-тежкото - износени фрикционни дискове на многодисковия съединител. Аз смених цялото масло (4 смени по 3л) и нещата се подобриха временно. Не предприех други мерки и си я карах така следващите 3г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, те стъпките са ясни.

Сменя се маслото.

Ако не се оправи - закача се на тестер и дано каже къде е проблема. Ако нищо не каже, се гледа соленоидът дали е чист и работи коректно.

Ако няма резултат - отваря се кутията и се сменя пакетът фрикциони, особено ако още при смяната на маслото върху пробката има много черни или метални налепи.

Колега от форума имаше подобен проблем с неговото Акорд купе. Карал съм го и колата риташе, а при вкл. на някои от предавките "мислеше" преди зацепване и мотора ревеше. Смяната на маслото не даде резултат, но то никога не бе сменяно в тая кола.

Накрая се стигна до отваряне и нови пакети фрикциони. Сега е като нова.

Момчето е от Козлодуй, автомата бе ремонтиран при Любо от Мартен (селце до Русе) и стоя там няколко месеца, понеже чакаха частите от щатите, а сумата вече не помня, но около хилядарка в левове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

... а сумата вече не помня, но около хилядарка в левове.

Уточнение:

Колата буксуваше на всички предавки, най-слабо на последната (4-та). Соленоидите бяха добре.

Ремонта бе - нови пакети фрикциони, нови гарнитури, промиване и ново масло + труд = 1160лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Radostilieva96 написа:

Здравейте колеги, от скоро съм собственик на хонда акорд 2.0 155к.с., колата е с автоматична скоростна кутия и имам проблем с 2 предавка. Като включа втора предавка буксува. Някакви идеи от какво може да е проблема? 

Как включваш втора предавка на автомата?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се усеща кога той превключва от 1-ва на 2-ра, но има и М режим, където с + и - можеш да избереш определена скорост.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От година и половина имам едно бавно комби 2.4 автомат, по принцип няма проблеми със смяна на предавки или ритания от към кутията, но има шум и то осезаем когато колата е на място на Р N. Бях говорил с колега че шума идва от някакво лагерче в кутията, което се сменя само ако кутията бъде смъкната. https://youtu.be/kq-Dl1UIsZY във този клип около 5тата минута показват капак от корпуса на кутията в който има 2 лагера и мисълта ми е дали е възможно точно от там да идва и шума при мен и евентоално дали някой от вас знае дали може да бъде поръчана частта от някъде.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има писано по този проблем. Опасенията са, че със смяна на лагера може да не стане защото в много случаи лагера превърта в леглото на капака и от там идва шума. Може да се наложи нов капак.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтираш стария капак, или сменяш с нов. Новият е около 400 лева и се сменя без да се сваля кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си караш така и нямаш грижи, ако не те дразни лекото виене.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията не се сваля но се пускало магарето с 10 сантиметра надолу, освен това тези 400 лв. колко са сигурни? защото срещам писано от 180 до 560 лв. Това цената само на капака с лагера ли е или комплект с гарнитурата и О пръстените? ОЕМ цена ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, CCord написа:

Кутията не се сваля но се пускало магарето с 10 сантиметра надолу, освен това тези 400 лв. колко са сигурни? защото срещам писано от 180 до 560 лв. Това цената само на капака с лагера ли е или комплект с гарнитурата и О пръстените? ОЕМ цена ли е това?

Да и аз това питам, дали някой е правил процедурата и евентоално от къде са пазарувани частите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, jijane написа:

Ремонтираш стария капак, или сменяш с нов. Новият е около 400 лева и се сменя без да се сваля кутията.

Колега намерих темата където си описал процеса по смяната и номерата на частите, а помниш ли от къде ги закупи и след смяната до сега имаш ли някакъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично използвам D&V Auto за доставка на оригинални части за Хонда. За 10-на дни ги доставят. Не знам от къде и как, но и не ме интересува. Проблеми за 50 000 километра, откакто съм го сменил капака, никакви. Тоя капак освен ОЕМ друг няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момци,

Имам питанка относно капацитета на маслото на автоматична кутия на 2.4

Интересуваме суха кутия колко литра масло събира.

Благодаря предварително!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...