Jump to content
AsenM

Проблем 1

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От 5 години имам  Хонда Сивик Хечбек 1998, 1,4 iS 90 коня, бензин + ГИ.

До скоро съм сменял само стандартните консумативи, много здрава излезе.

От 2-3 седмици започна да гасне, отначало на газ после и на бензин.

Прави го в движение и/или на престой.

На престой угасва и после около 10 мин. не иска да запали, върти стартера и не пали.

Ако я оставя малко да постои запалва.

В движение, на скорост оборотомерът пада на 0, колага започва да звучи глухо, газта не реагира, колата губи мощност, и спира, ако натисна съединител угасва.

После пак същата процедура, ако я оставя малко да постои - пали.

Чека светва, когато върна газта, за да намаля плавно скоростта.

Свещите смених преди няколко месеца. Само свещи без кабели.

Водих я в различни сервизи. Изчистиха много натрупани грешки, поправиха моторчето за празен ход, защото оборотите бяха много ниски.

Ден-два колата беше супер и  на газ, и на бензин. И пак се почна.

До момента никой не може да каже какво е, тъй като не винаги проявява проблема в сервиза.

Моля, дайде съвет, какво да правя и/или при кого да отида в София.

 

Поздрави,

 

Асен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията!

 

Е тази сутрин беше голямото гаснен в голямото задръстване, с триста зора успях да я закарам до първият сервиз.

Освен датчика на коляновият вал, чух и предположения като бобина, комутатор, главно реле и дебитомер.

От къде да започна, всяка една част нуждае ли се от настройка след подмяна?

Къде се намира датчикът на коляновият вал и има ли лесен достъп до него? Мога ли сам да проверя дали работи?

Дано разберат този път в сервиза какво е защото до момента диагностиката нищо не показа, чакаха да прояви проблема. Оставих я да угасне на място там, дано този път успеят да решат проблема, че не знам как ще я карам до друг сервиз.

Между другото Омбре Хонда съществува ли още и има ли някакви контакти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика се намира на коляновия вал,под капака на ангренажния ремък.Може да се замери,но ти трябва аутодата и да гледаш по схемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери ли с ГИ всичко наред ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих дал още една идея, става въпрос за паник бутона зад жабката ако има проблем с буксата или кабелите и в този случай не е нужно да се натиска за да запали имахме същия проблем и се оказа от него. Това е просто вариант ако не е от КВ.

Поздрави и успех колега :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше горе долу същото ,оказа се палец и и дистрибуторна капачка.След като ги смених се оправи и след няколко седмици замина делкото.

Редактирано от EKowner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше горе долу същото ,оказа се палец и и дистрибуторна капачка.След като ги смених се оправи и след няколко седмици замина делкото.

Колега, убедил съм се че при Honda всичко е възможно, дори и невъзможното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...