Jump to content
neno_11

Акорд 6 генерация-обслужване

Recommended Posts

Здравейте колеги,купих си Акорд 1,8 136кс. 2002г. та въпроса ми е с какво двигателно масло се кара,хидравликата е шумна и по приказките на джамбазина трябвало да сменя хидравличната течност с оригинална от хонда/зелена на цвят/Мисля свещи да и взема за всеки случай но какви се слагат понеже никъде непише на двигателя както на сивика.Катализатора ако се махне става ли много шумна и има ли смисъл от това да го махна т.е. става ли по-пъргава?Имам и куп други въпроси но нека ако някой има опит с този модел да сподели.Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, честито за акорда! Като начало сподели какъв е цвета на сегашната ти течност на хидравликата и нивото в казанчето. Оригиналната от "последно" поколение е бистра леко жълтеникава но не и зелена, твоята ако е от по старата версия на течността вероятно е тъмночервена и мътна. Какъв е нетипичният шум? Ако търсиш добри и бюджетни свещи вземи Денсо. По спомен KJ20 CRL11, но ще проверя и коригирам при нужда. За маслото аз карам 2.0 двигател с 5 w40 но предполагам и 10 w 40 е бюджетен вариант. За марките масла има една камара теми. С катализатора не се занимавай според мен, отделно че имаш и втора сонда, няма да литне колата без него.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с 1,8 и карам с 10в40 на Мотул 6100. Моята хидравлична течност е тъмночервена, Dextron III. Опиши шума, тъй като и аз имах проблем и един майстор ми каза, че трябва да сменям помпата, а минах само със смяна на едно малко семерингче за 50 стотинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шума се чува от помпата,маслото е на нивото където е разграфено,лошото е че не е постоянно а само при запалване за известно време и после изчезва.цвета немога да го определя един червено лилав и мътен,волана се върти няма проблеми не затяга предполагам че в рейката няма проблеми.незнам от къде се източва и колко събира.този в автокъщата му казали от хонда-варна че трябвало течноста да е зелена но като почетох видях че това е за електрохидравлична система а аз незнам каква е на моята хонда?!

свещи мисля да взема на NGK ZFR6FIX-11 понеже на пролет ще я газифицирам

двигателно масло мисля 5в40 а за марката там незнам какво се препоръчва? Сивика го карах Yacco и съм доволен от него.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така изчезва маслото, не бълбука ли около максимума докато работи? А като е угасена колата, нормално ли е нивото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, маслото не изчезва а шума изчезва като се изфорсира и на ниските пак леко се чува........... нивото си е точно на маслото.

Редактирано от neno_11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да почнеш с течността - Honda PSF. Цвета е жълтеникаво-прозрачен. Шише от литър трябва да стигне. Смяната: изкарва се входящия в казанчето маркуч и се удължава с друг подходящ маркуч, който вкарваш в съда, в който ще се източва старото масло. Палиш двигателя и въртиш волана крайно ляво - крайно дясно докато спре да изхвърля масло от маркуча. Помпата може да почне да вие, когато остане без никакво масло, но това ще е за някакви секунди, колкото да източиш старото масло. Гасиш, възстановяваш маркуча и пълниш казанчето догоре. Палиш, въртиш отново ляво-дясно. Нивото в казанчето ще падне. Пълниш казанчето до белега макс. и си готов. Може пак да повъртиш да видиш как е нивото и при нужда да долееш. Аз го правя сам, но принципно е по-лесно с полощник. За да не завие помпата изобщо може помощника паралелно с източването да налива нова течност в казанчето, но тогава има вероятност ако се увлече да не ви стигне литър. Според мен дори помпата да завие е допустимо за толкова кратко време. Не съм чел сервизното ръководство за акорд, но при сивик не се споменава нищо виене/оставане на помпата "на сухо".

 

Марка масло по твой избор, стига да не е менте. Вискозитета е 5в30 или 5в40, да кажат хората които са си чели книжките. :) Въпреки че масово се налива 10в40, но ако имаш мерак пробвай как ще се държи с 5в30/40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пробвам със смяна на течноста но предполагам че помпата е свършила,щом шуми спира,шуми спира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5w40 е маслото.Подоходящо е за всякакъв сезон.Полусинтетиките са компромисен вариант.Сменяш хидравличната течност с оригинална такава и ако не изчезне шума.ремонтира илинаправо сменящ помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а моторите им здрави ли са,питам понеже сивика се оказа доста корав?  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гледан добре,с него ядове няма да имаш.Като цяло автомобила е доста добър само да са полагани необходимите грижи.Имат си и слаби места както всяка марка и модел.Тук са-маркуч за високото налягане на хидравиката(протича от кербовката) рейка!!!,задни дръжки на вратите и някой ел истории.Като цяло нищо фрапантно.Като цяло е един надежден и здрав автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги.

Относно хидравликата май се разминах само със смяна на течноста. :)

Някой може ли да ми намери ръководство за този мотор?

Редактирано от neno_11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря но нещо не се отваря файла???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долната помпа на съединителя има ли начин за натягане,там където натиска планката на аксиялния лагер понеже се чува пресвирване от там.като натисна планката спира???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтегли си файла,след това го Mount-ваш с някоя програма и инстлираш.Ако си с windows 7 и нагоре,преди да инсталираш даваш на setup файла десен бутон properties->compatibility->слагаш чек на run this program to.... и от падащото меню избираш windows xp (service pack 3) и инсталираш ,Iso файла трябва да остане моунтнат  за да тръгне програмата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно пресвирване от планката на аксиалния лагер там където се натиска от долната помпа на съединителя?! Като задържа с ръка тази планла към помпата спира да присвирва или като обера празния ход на педала с крак също спира пресвирването.Дали самата помпа не натиска достатъчно планката или е от аксиалния лагер? Някой дали се е сблъсквал с този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

вторият Акорд който си купих има абсолютно същият проблем. При мен се чува по скоро като чуруликане според оборотите на мотора и то не винаги.

Карам го вече година около 40 000км без никакви проблеми. Питал съм доста фенове и майстори и всеки казва да не го мисля.

Пробвах да преместя малко помпата, така че сама да обере луфта, но не успях.

Лично аз не бих се притеснявал, а като дойде време за съединител и лагер, ще му се обърне внимание.

Все пак е трудна задача да имаме "перфектни" 15 годишни коли,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абсолютно и при мен е така и съм наясно че няма да има проблем но много се дразня на такива дребни неща.помпата няма възможност за регулиране.мисля си ако натегна малко празния ход от горната помпа??? или ако се сложи пружина на планката да я притиска към цилиндърчето понеже при субаруто е така:) или да сменям долна помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...