Jump to content
striking

Нов колега с Accord 7th 2.4 S-type Face бензин

Recommended Posts

Здравейте, вече и аз си имам хонда :)

Имам няколко въпроса, на които не успях да  намеря отговора след 30мин търсене, моля ако има някъде отговор в друга тема, дайте ми темата ако ви е по-лесно, ще ви бъда благодарен.

 

1. Как да се свържа с handsfree-то на колата, с андроид съм? Какво ли не пробвах, е не намира устройство телефона ми.

2. Нормално ли е при студен двигател оборотите да стоят на 1500 докато след малко леко спадат на 1000 както си стоят принципно?

3. На самият двигател отстрани има един въртящ се ремък, който не е съвсем безшумен, а нали уж е бензин и аз се чудя малко, не би ли трябвало при запален двигател,

да не  се чува изобщо как работи? А той самият звук идва от този ремък де. Като я гледах с техник, той каза, че двигателя е много добре. Може би аз не разбирам нещо...

 

Това е за сега, ще се радвам на малко помощ. Благодаря ви :)

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо притеснително. Шумът евентуално е от ремъка, или ролката, или и двете, ако са износени и не са подменяни. За хендсфрито не мога да помогна, а оборотите са точно такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако тази ролка, ремък се скъсат? Това няма ли да е прецака сериозно нещо? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ролка и сте я гледали при майстор ми е странно как не я локализирал веднага. Звука е един специфичен и със сигурност ще го хванеш, че не идва от самия двигател. Нещо като въртене на разбит лагер наподобява. Ако ти законтри ролка или се скъса ремък най-общо казано ще спрат помпите, динамото може би, не знам на този акорд дали е на един ремък, общо взето не е добре, особено ако си на дълъг път и караш повечко километри така.

 

За оборотите, както колегата по-горе каза, при студен двигател е нормално да са близо до 1500, но тези 1000 оборота, които казваш че поддържа при загрял двигател, не са ли малко множко. Сравнение правя с моя сивик, който след като загрее заковава на 600-650 оборота и тогава действително не се усеща че двигателя работи. Мисля си че и при теб положението трябва да бъде аналогично.

 

За хендсфриито и аз имах първоначално проблем с моето. Играх си със самия модул като го разкачах и свързвах доста пъти. Работят ли ти dial/reject бутоните, поне да си сигурен че модула е изряден. Спазваш ли процедурата за свързване на телефона с автомобила? Не е просто да си включиш блутуута и да чакаш. Ако всичко правиш както трябва и пак не става и телефона ти е самсунг пробвай да се вържеш при изключен wi-fi и мобилни данни, това го четох в един чужд форум докато се мъчех с моя. Ако пак не става пробвай с други телефони, вкл. от старите (да не е смарт). Ако и това не проработва вероятността модула да е дефектирал се увеличава.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знсм какво има предвид под загрял двигател. При мен, след около 4 мин. до около 8 мин. (зависи от времето) падат на около 800-850, ако се вгледаш в оборотомера. Ако е имал предвид 1000 грубо, да, но иначе при абсолютно загрял двигател няма как да е хиляда, тогава може би да са около 700-750. Ако има пуснат климатроник, фарове, това са още около 100 оборота от горе, на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен.

Пробвай да направиш и пуснеш тук кратко видео със звук относно ремъка. Може да е от луфт в обтегача или ролката му, а самия ремък да шуми заради липса на съосност с нея.

Моя блутут също не можах да "подкарам" лесно, но се окоза че има утечка заради него и просто го изключих - по ми е важно да не "пие" акумулатора -провери и при теб имаш ли нередна консумация при затворена кола и изваден ключ. Основният заподозрян обикновено е той и може вече да е изключен. Намира се под горния панел с духалките на централната конзола. Тя се сваля така: 

(след 3-тата минута от клипчето).

Относно оборотите - горните мнения са изчерпателни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Оборотите, сигурно не съм забелязал и след време падат и под 1000, просто не съм се заглеждал, ще проверя и ще го видя това.

Все още не съм пробвал да се закача за хендсфри-то, но и това ще пробвам, мерси колега е4оmir за линка.

Ще пиша отново :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите са си както трябва. Някъде на 800 виждам стрелката, ама те разделенията са толкова малки, че ако е на 750 пак няма да се вижда както трябва къде е точно. 

Искам да попитам от ляво имам копче за VSA и като го натисна ми светва удивителна с надпис VSA на таблото, това какво означава, че е изключен ли като е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSA е сиситемата за стабилност. Да като го натиснеш я изключваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора :) А да попитам, аз съм с гуми 205/55/16 и предните са ми напомпани на 2.5 а задните на 1.7, как трябва да бъдат, защото задните май са меки малко, все пак само 1.7? 

Също така, блутут модула като задържа копчето, както е от указанията по-горе и не издава никакъв звук, какво ли не пробвах ама не става. Ако е повредено, дали ще бъде скъп ремонта за да се оправи или смени?

И последно исках да попитам за алармата, като е заключено мига червена светлина на таблото, но като се заключа в колата на отворен прозорец примерно и пробвам да 

отворя вратата за да изляза или нещо такова, и не се задейства да писука? На този акорд не трябва ли да пищи алармата? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш предната, шофьорска врата, трябва да имаш лепенка с таблица за препоръчителното налягане спрямо натоварването на колата. 2.2-2.3 за предните, 2.1-2.2 за задните. Като паднат температурите, пада и налягането в тях, а при затопляне се покачва. Пробвай да заключиш с дистанционното с отворен шофьорски прозорец и ръчно отвори през прозореца. Трябва да засвири. Ако ли не и застрахователите не признават че имаш действаща аларма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата свири, аз не можах да я пусна, но застрахователите си знаеха как да я пуснат. Отваряха капака, пък заключваха на отворен прозорец, после затваряха и пак отваряха капака и свирна, забравих вече какво правиха.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата се активира след около 10-15 секунди. Отваряш преден прозорец, заключваш, чакаш 15 секунди някъде и отваряш предния капак.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам вариантите с алармата, които ми дадохте. Гумите ми са напомпани 2.5 предни и 2.1 задни. Като размера им е 205/55/16. Така дали е добре? Защото информацията на лепенката на шофьорската врата е написана за 17'' не за 16'' не знам защо...

А за блутут модула някакви идеи/съвети ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17" е защото е Тайп-С. За блутуута не мога да помогна. По принцип е добре 2.3 към 2.2 предни/задни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя също е Тайп-С ама си е със 16-ки, като размера е именно тоя 205/55/16 и на колонката си пише именно тоя размер. Зимните ми са на 2.5 като ми казаха че така било добре уж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-твърди са ти гумите, толкова повече ще поема окачването ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има значение каква е лепенката на шофьорската врата. Аз лично я пренебрегвам и вместо със 17 както е показано, карам с 16-ки. Реално обаче има разлика около 5км на 100. Изминавам 100 по километраж, а те рeално са 95-96. Което до някъде ме дразни. Дръпнатите очички са го сметнали, че за 2.4 трябва да са 17ки :)

 

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_455800.jpg

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе сериозно ли има разлика в километража, за това че си с 16 а не 17? Струва ми се доста нелогично, като се има предвид, че и 16'' и 17'' са официално признати за колата. 

Сетих се още няколко неща да попитам.

 

1. Мога ли да видя моментен разход на гориво на бордовия, защото намирам само среден разход :/

2. Изгоря ми дясната лампа вътре в салона. Дали мога да си я сменя сам или отварянето на капачето е трудно, защото си нямам наидея как се отваря, но определено не искам да прецакам механизма нещо.

3. Зимни гуми с размери 205/55/16, т.е. като летните ми, добре ли е? Или зимните трябва да са по тясни примерно 205/50 ?

4. Вътре в жабката, под подлакатника има някакъв вход, за ток като че ли. Някой може ли да ми обясни какво точно представлява това? 

 

Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... врата е написана за 17'' не за 16'' не знам защо...

 

... защото точно твоята кола е излязла от завода със 17" джанти, както има други излязли с 16".

 

Явно има значение каква е лепенката на шофьорската врата. Аз лично я пренебрегвам и вместо със 17 както е показано, карам с 16-ки. Реално обаче има разлика около 5км на 100. Изминавам 100 по километраж, а те рeално са 95-96. Което до някъде ме дразни. Дръпнатите очички са го сметнали, че за 2.4 трябва да са 17ки :)

 

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_455800.jpg

Колега, замисли над това което си написал. Би било валидно, ако карахме само по джанти, дали и гумите не участват в схмета?

Отделно грешното показание на километража е заложено от завода, нарочно.

 

3. Зимни гуми с размери 205/55/16, т.е. като летните ми, добре ли е? Или зимните трябва да са по тясни примерно 205/50 ?

...по-тесни гуми дали е по-добре не мога да кажа, много е относително и е малко "една жена казала". Но 205/50 не са по-тесни а по-ниски. Отделно 205/55 е най-популярния размер и ако избягаш от него ще даваш много повече пари за гуми, а какъв ефект ще постигнеш не ми е ясно...

Сигурно 90% от колегите с акорди карат с 205.55 16 зимата ... дали е "добре"  незнам 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да пиша, и Чавдар ме изпревари. А щях да напиша точно същото, на 100% ;)

 

Само да добавя - колкото по-широка, и/или по-ниска е една гума, толкова по-високо трябва да е налягането в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампичките се сненят елементарно трябва ти само малка и тънка отвертка аз ползвам такава от комплект за часовници като погледнеш капака отдолу ще видиш два жлеба провираш леко отвертката от двете страни и капака пада оттам вече е ясно просто си купуваш крушки аз ползвам Cree LED(доста повече светят)

Дай някоя снимка да видим колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре разбирам. Ще се радвам ако има кой да пише и по въпрос 1 и 4. Донвини, ще кача ама сега нямам. От къде мога да си купя тези Cree LED? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.ebay.com/itm/1X-White-31MM-1-CREE-Canbus-Error-Free-Festoon-Dome-LED-Light-Bulb-DE3425-I020-/310944580067?nav=SEARCH

 

Първо обаче виж какви са ти точните крушки и размери тъй като моята не е фейслифт и не знам дали има разлики предполагам не но все пак виж.

В подлакътника имаш най вероятно 12V-да си зареждаш например телефона и т.н. или може да е aux вход не помня какво беше точно при фейса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера ще го погледна, след като махна старата крушка. Но значи да разбирам, че от БГ няма от къде да се купят, и ще трябва да се чака месец за доставка явно...?

Сетих се да ви попитам още 2 въпроса :)

1. При запален автомобил с включени светлини, нормално ли е да свети постоянно лампата в жабката? Виждам я, защото има лека пролука и на тъмно се вижда, че свети. Но така, няма ли да изгори много бързо? 

2. Има един ключ, в който се пъха шофьорския. Намира се точно до ръчката за отваряне на багажника/колонката за зареждане, но не знам за какво е, някаква идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да пускаш отделни теми за отделните си въпроси (и да търсиш за вече съществуващи такива). С ясно зададено заглавие, за да може след това някой, който има същите въпроси да намери темата и отговра. Пък сега - питал си на няколко пъти по няколко неща, кой на какво отговаря не е ясно...

 

От последния ти пост:

1. Нормално е да свети жабката при пуснати светлини.

2. Заключваш да не могат да ти счупят прозореца и да ти отворят резервоара/багажника.

 

От минал твой пост, в който пита за моментен и среден разход, гуми и други.

1. Няма ефективен начин и като цяло това с моментния разход е много измислена работа. Като натиснеш падала да ускориш от 0 до 60 по-рязко, моментния ти е 40/100, като отпуснеш педала по инерция е 0/100. Има смисъл ако искаш да засечеш разход за дадено разстояние - примерно от София до Пловдив. Можеш да използваш Android Torque (или съответното iPhone приложение) с OBD Bluetooth адаптер. Аз като цяло го правих няколко пъти и ми се стори досадно. Можеш да ползваш CarSpending да си следиш разхода при пълно-пълно и много бързо ще започнеш да усещаш колко гори колата при различни условия на каране и да си правиш сметката на ум. На моята седмица можех да кажа с точност до 2-3 литра колко гориво съм изхарчил по стрелката и като си рестартирам дневния километраж да сметна какъв е разхода.

3. Аз искрено мога да ти препоръчам зимата да караш с 205/55/16. По-меко е, гумите са значително по-евтини от 225/45 и като цяло идва по-проходима. Както бих те посъветвал за лятото да вземеш летни 17ки - едно, че изглежда много по-красиво, второ че това е TypeS, който си е предвиден с горния размер, трето че можеш да оцениш по-голямата площ на гумата върху асфалта при "спортни" потегляния. Разбира се, можеш да караш и на 16ки :)

4. Най-добре дай снимка на тая жабка - аз нямах нищо в жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, замисли над това което си написал. Би било валидно, ако карахме само по джанти, дали и гумите не участват в схмета?

Отделно грешното показание на километража е заложено от завода, нарочно.

 

Колеги, замислих се. Прави сте.

1. Гумите играят в схемата и 2. съм се подвел от грешна информация в този сайт: http://www.wheel-size.com/size/honda/accord/2007/

Тук дават за 2.4  размер 225/50 R17, а реално по лепенката на колата са 225/45 R17. Така разликата между 205/55 R16 и 225/45 R17 са само 2мм. в диаметър, което не се отразява на показанията на километртажа.

А според сайта от който се подведох е отива 25мм.  Може да редактирате този и годния пост с delete да не разводнявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq благодаря за отговорите. Не съм пускал отделни теми за всички въпроси, защото сметнах за неудачно да спамя с толкова много теми, с въпроси на повечето от които отговора е 1 изречение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нов въпрос. На огледалото за обратно виждане, има бутонче за затъмняване на стъклото. В ляво и дясно от него има светлини. Когато е включено в ляво свети зелено. В дясно не съм виждал да свети никога. Дясната светлина за какво е? И защо винаги когато запаля колата и се включва автоматично, дори ако съм го изключил преди това?

 

пс. Сложих гуми 205/55/16 Nokian 91h WR A3 :) Произведени са средата на 2014. Майстора който ги сменя ги напомпи 2.4 и от пред и отзад.

Редактирано от striking

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това в дясно, предполагам, не е светлина, а сензор, т.е. при ярко осветяване отзад командва стъклото да се затъмни. Включва се автоматично, защото това е екстра свързана с безопасността, и трябва да е включена постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалото винаги трябва да свети в зелено, а то ще проработи, само когато:

    1. предния сензор (който гледа към предното стъкло) каже че е тъмно

    2. другия сензор (до бутона за изключване) каже че нещо го заслепява.

 

Чак след като са налични и двете точки, огледалото започва да потъмнява, като колкото е по-силно заслепяването, толкова по-тъмно става огледалото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбирам, остава да проверя дали наистина не затъмнява през деня примерно, когато няма какво да ме заслепява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се заключва, понеже се задават нови и нови въпроси. Разбирам, че не ти се иска да пускаш нова тема за всеки свой нов въпрос и е ОК да зададеш няколко въпроса, но не е ОК да задаваш нови въпроси в мястото за дискусия. Иначе си има тема специално за 7ма генерация, която е над 100 страници, където всеки може да пита и отговаря случайни въпроси:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...