Jump to content
migga

Mazda 6 vs Honda Accord vs Lexus IS 220

Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми покупка на кола и си мисля за тези три модела Honda Accord 2007г. бензин , mazda 6 2008г.дизел и Lexus Is 220 дизел какво ще ме посъветвате благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен избор на комбинации кола + двигател. Аз имам от 5.5 години Accord 7ма (2004, но поколението е 2003-2007) дизел, от скоро Accord 8ма бензин, Мазда 6 2005 бензин (която купих преди 2 години на баща ми) и едно време исках Lexus IS250 - за който само съм чел и се отказах след като един познат ми разказваше за неговите снежни преживявания (с IS200), а аз ходя по планините зимата.

 

Хондата е с най-здравия дизел от трите. Единствената от трите, която бих взел във вариант дизел. Маздата е с най-проблемния дизел. Легенди се носят за него по сервизите. За Лексуса знам, че има хубав (макар и неикономичен) V6 бензин и не знам почти нищо за дизеловият им двигател, но Хонда е печелила не една награда с нейния дизелов агрегат, за другите не може да се каже същото.

 

Личните ми впечатления са, че Маздата е готина, но не е толкова добре изпипана. Управлението е някакво неотзивчиво, малко вози като лодка. Разни дребни неща се повреждат по купето, което е много досадно. Има повече екстри, но факта, че работят половинчато не ги прави приятни за използване. Но най-големият проблем е с ръждата. На баща ми маздата е с година по-нова от стария Акорд, вече сменихме целия заден мост защото беше напълно изгнил и неразглобяем. Има ръжда по задните калници и разни ръбове тук и там. Хондата има само точки ръжда по железата отдолу, нищо по купето и изглежда перфектна.

 

При избора дизел срещу бензин, първо реши колко ще караш. Ако ще караш много (над 15к на година) и не мислиш да слагаш газ, дизела излиза доста по-изгодно. Аз си пазя статистика и за 105 000км за 5.5 години съм дал 18 000лв за гориво, като съм дал около 4 хиляди лева за ремонти по дизеловия агрегат (съединител + маховик 1400лв, верига на двигателя 1100лв, разни други неща). Ако предположим, че бензина гори с 30-40% повече и цената на дизел/бензин е еднаква, можеш да сметнеш колко по-изгодно е да караш дизел:

http://www.carspending.com/bg/vehicles/1-honda-accord-i-ctdi-executive

 

Съвсем отделно на мен високият въртящ момент на дизела ми харесва много. Сега, ако ще слагаш газ нещата са по-различни. Хем газта е евтина, хем имаш повече компоненти за обслужване, донастройване и тн. Нещо, което мен не ме блазни.

 

Аз бих те посъветвал ако гледаш Хонда, да е бензин или дизел според какво има запазено на пазара и колко караш (с бензина по-трудно ще сбъркаш). Ако е Мазда или Лексус, по-скоро бензин.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като цяло повече ме влече към хонда ама на скоро пробвах една 2.2 дизел 2007г executive голяма гъзария с кожата с навигацията  ама нещо много мудна ми се стори от към вървене не ми хареса изобщо и за това май към бензин ще се насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да бягаш мнооого надалече от Мазда 6 дизел. Ако е Мазда - нека е бензин.

За Лексуса нищо не мога да кажа, а за Honda Accord 2007г. бензин има много изписано - просто прочети важните теми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата за Маздата. Тъй като питаш за съвет, повечето хора тук ще ти дадат личното си мнение за тези три коли, което обаче вероятно се базира на личен опит.

 

Така ще направя и аз. Пак подчертавам според моето лично мнение:

 

Маздата отпада от воле. Не само, че отвън ръждясва и двигателя е наистина легендарно калпав, ако се касае особено за 2,0 дизел, но и отвътре е гола вода. На такива Мазди като съм се качвал, съм се отчайвал как е възможно на кола от този клас и с такива претенции да има наблъскана толкова евтина пластмаса, която на всичкото отгоре и скърца и е неприятна на допир. На задните врати отвътре почти нямаш подлакътници, като аз ги определям по-скоро като места за поставяне на копчетата за елстъклата. Виждал съм лично 6-ци от 2009 година, които би трябвало да са все още ок, на които цялата централна конзола има луфт и скърца. Прав е колегата, че имат повече екстри, но е и прав, че толкова и работят. Единственото хубаво на Маздата е външния вид и дотам. Двигател, интериор, материали, сглобка - всичко е зле и аз никога не бих си взел. Както каза колегата и управляемостта и возията са някак кофти неопределени. :)

 

Хонда Акорд бензин - няма грешка. Взимаш по-високо ниво на оборудване и си железен. Верен, безпроблемен и надежден автомобил. Супер настройка на окачването - неутрално - нито ти разбива бъбреците, но не те докарва и до морска болест като някоя французойка. Воланът е много директен и колата в завой се държи така, както си го очаквал и представяш. Материалите в интериора са на достатъчно високо ниво за ценовия клас, а дизайнът поне според мен на екстериора е с една идея по към луксозна кола с този хром. На Маздата й е уж по-спортно ориентиран, но....

 

Акорд дизел само след 2006 или новия 150 к.с. Преди това прави проблеми, за които много е писано тук във форума. Също здрав и надежден двигател, като за дизел е наистина много послушен. Проблемите, които прави са по-скоро присъщи на всеки дизел, измъчван с българска нафта, а не са типични за марката или модела.

 

Както казах, според моето лично мнение, Лексусът е друга бира. Не би трябвало да се сравнява с другите две, защото самият клас на колата като ценови такъв е по-висок. Като изключим специално изцепките за Европа, които са направени с оборудването на този модел, на бензините например най-редовно се намира подгрев и обдухване на седалките, камера за заден ход, преден и заден парктроник и т.н. Екстериорът е отново спортно-луксозен като при Акорда, но интериорът е драстично по-луксозен и говори за кола от по-висок клас. Самите материали са по-скъпи и луксозни, а изработката и сглобката спокойно си съперничат с качеството на Хонда. Качвал съм се и на двете коли и ти казвам, че кожата например на Лексуса е някак по-мека, рафинирана и някак не ме запотява.

 

Специално този дизел е много здрав, като това е разновидност на най-разпространения дизел на Тойота. Той при Тойота може да бъде 136, 150 и 177 к.с. При Лексуса е качен най-мощният, който 1 към 1 го има и на Авенсис и на Рав4 с 400 Нм въртящ момент. Това не го прави толкова екзотичен за поддръжка, а напротив, като разликата е, че при Лексусът е надлъжно разположен заради задното, а при Тойотите, тъй като са с предно или 4х4 е напречно разположен. Това като компоненти и резервни части не го прави различен. Това е изпитан с години и стотици хиляди коли двигател, който ако го вземеш на фейслифт /след 2009 г./ при Лексуса, само ще караш и ще сипваш нафта, която естествено рано или късно и него ще го докара до задължителните за бг дизел ремонти. Предимство на фейса са и много неща по интериора и екстериора.

 

Разликата в цените на трите коли е драстична. Лексусът е най-скъп, след това е Хондата, а Маздите направо се сринаха. Много зависи какъв ти е бюджетът. Също така, както писах, Лексът е на задно, а другите на предно, което трябва да си прецениш дали ти е проблем или не.

 

Изборът за мен между трите коли опира до Хонда Акорд или Лексус IS 220. Маздата категорично отпада.

Акордът е по-голям и по-широчък вътре. Труден избор, който аз лично направих заради цената на колите, когато търсех моята. При следващата смяна отново ще бъде на дневен ред, като заради някои неща везните клонят в полза на Лексуса, но пък разумът отново ми говори за Акорд.

 

Нещата са по-лошата шумоизолация на Хондата, по-постния интериор и по-остарялата автоматична трансмисия. Разумът обаче проговаря по отношение по-скъпата поддръжка на Лексуса, по-голямата му рядкост, а от там и по-редките части и хора, които да могат да го ремонтират адекватно и качествено.

 

Иначе като надеждност и двете коли според мен са на едно ниво.

 

Успех в начинанието и аз лично ти казвам да послушаш сърцето си...., ако имаш достатъчно пари! ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като цяло повече ме влече към хонда ама на скоро пробвах една 2.2 дизел 2007г executive голяма гъзария с кожата с навигацията  ама нещо много мудна ми се стори от към вървене не ми хареса изобщо и за това май към бензин ще се насоча.

Незнам в какво състояние е била Хондата, която си пробвал, но ако дизела ти е "муден", бензина ще ти е "спрял". 

Веселия смени 2.2 дизел(вярно, с римап) за 2.4 бензин 201 коня ... ето какви са му впечатленията: 

 

Ако трябва да съм честен, колата ми идва по-мудна от "печката", чиито прекрасен въртящ момент от ниски обороти прави шофирането много приятно. За да постигна същата динамика с тази кола,  предполагам трябва да я карам на над 5000 оборота (че и VTEC-а да помага), което далеч не е толкова комфортно колкото да те тегли дизела с пълен въртящ момент на 2000 оборота. 

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само мога да те посъветвам,ако искаш Лексус забрави за дизела. Не знам при вас,но тук в Испания има доста проблеми с този двигател 220d. Бензина е друго нещо. На маздата дизела е френски боклук. Ако искаш дизела ,вземи Хонда,ако искаш бензин и трите марки са надеждни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би конкретната кола, която си карал е била мудна, може би не си свикнал да държиш двигателя на над 1800 оборота с дългите скорости,така че винаги да те тегли. Има и друг фактор, че моята седмицай направих ремап от premiertunning, който намалява турбо лага, затваря егр клапана и вдига показателите на 380nm/180кс. Което е евтина опция, която нямаш при бензинов модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал 3бр Мазда 6 но всичките са все бензин(2бр. 2.0i и 1бр 2.3 Турбо), едната карам и сега (прекрасен MPS) и 2бр. Хонда Акорд, едната 2.2 дизел и тази която карам сега 2,4 бензин автомат и мога да заявя, че Хондите имат по-добър и качествен интериор, за моторите нищо лошо немога да кажа на която и да е от колите защото не съм имал драми с нито една, но най ми е на сърце мотора на МПС-а и на 2-ро място е 2,4 на Хондата...окачването на Мазда и Хонда е еднакво здраво така че там нямаш някакви драми, виж по ламарини Маздата отстъпва чак до модела 2008г

Просто си избери бензинов мотор :)

И само да вметна че проблемите на Мазда 6 са с стария дизел който е 136к.с. И то не за друго ами щоти са по на 400-500х км, новия 143к.с. Трябва да е зле поддържан за да има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам много бензинов лексус, но това задно ме отказа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда са по-атрактивни откъм дизайн и оборудване и предимствата им се изчерпват дотам. Още повече, че Mazda 6 от 2008-ма си е втората 6-ца, която е аналог на акорд 8-ма, а цената й се е сринала до тази на 7-ма (смятай!). Да се сравнява Лексус с Хонда, а не Акюра, и Хондата пак да има преимущество също говори достатъчно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веселия е прав, за това да се сравняват съпоставими коли. 8-ма ген. Акорд седан си + около 200кг. спрямо 7-ма седан. Отделно комби-седан при 7-ма разликата е 130-140кг, при 8-ма около 100кг. като гледам. И в добавка дали е ръчка или автомат, разликата м/у уж еднаквите к24 (190/201) мотори в 7-ма седан ръчни ск. и 8-ма комби автоматик може да е доста сериозна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу в духа на тази тема и дилема, да споделя, че май до дни ще премина към друга марка и по точно Ауди Авант 2.0 дизел 150 коня куатро. Не че съм недоволен от Хонда, дори напротив, затова и  карам Акорд-а вече 8-ма година. От 2 години се заглеждам по 8-ма генерация, но по хората, от които мога да намеря нещо с гаранция за пробег и експлоатация читави Акорд-и и на прилична цена никак не излизат. това също може да се приеме като комплимент за тях. Ауди-то изпадна случайно, на 13 хил. км. е на няма и година и с цена на 50% от тази в магазина. Нямаше как да не го приема като оферта. Като на запален скиор, мисля и че 4*4 също ще ми е от полза. Понеже като мощност е почти еднакво с  дизеловите акорди, ако има интерес ще споделя впечатления като сравнение. Надявам се, че отново ще имам Хонда жив и здрав да съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Предстои ми покупка на кола и си мисля за тези три модела Honda Accord 2007г. бензин , mazda 6 2008г.дизел и Lexus Is 220 дизел какво ще ме посъветвате благодаря.

Този двигател 2,2 D-CAT на Лексуса е добре познат с проблемите си във всички тойоти, в които се монтира. Не му понася българската нафта, иначе си е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора няма смисъл от караници и повишаване на тон.
Общо взето всеки казва истини !
Веселия е прав като казва че дизела е по приятна за каране понеже неще обороти за да върви добре !
Бонго е прав че К24 с рефлаш е в пъти по бърз от дизела макар да е с 200 нютона по малко.

Цената за рефлаша и при двете е приблизително еднакъв !
8ма генерация е много по тежка от 7-ма и в комплект с Автомат си е тегаво ама пък си е кеф, че не натискаш съединителя...

Дизела може да се направи с малко пари но точно до толкова до колкото са направили всички(рефлаш) и до там.
Капацитета на К24 в СТОКОВ вид се изчерпва на над 330-350 коня с турбо или компресор.

Общо взето за всеки влак си има пътници :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как без да сте карали автомобил със задно,се притеснявате и страхувате???Всичко са митове и легенди,аз съм имал 2 броя ис 200 в продължение на 7год,невероятна кола поведението и е безупречно.Минавал съм Шипка при пресен сняг без вериги,но не това е темата.За мен верния отговор е Ис250,колата вообще не е лакома,и дизела не е лош-просто има "детски болести".Другите 2 модела,вече не са толкова интересни.Ако Маздата е 2.2 дизел вече е друга тема.Нека задното да не смущава никои,малко практика и ще забравите дори.Поддръжката на Лекс,се свежда почти само за консумативи,а части има бол.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поизчистих темата от (включително мои) мнения, които се въртят от това колко подходящи били за тунинг N22 и K20/24. Вярвам, че авторът на темата не се интересува какво трябва да тунингова.

Бих се радвал ако спрем да се откланяме с мнения, които не помагат на автора да направи информиран избор, от който да остане щастлив. Както бих се радвал ако каже дали информацията до тук му помага. Ако не - да каже какво точно търси в автомобила си. Ясно, че всеки иска хем да не се чупи, хем много да върви, хем малко да гори, хем да изглежда добре, да има много екстри, да е 4х4 на сняг, да е със задно в завоите, пък разбира се и да не е скъпо. Но такава кола няма, дори и Хонда :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги все още не съм се спрял на нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се похваля и аз с Lexus IS220d Luxury ;)

post-9729-0-93876200-1461956623_thumb.jpeg

post-9729-0-80823400-1461956634_thumb.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е само лекинко си сбъркал, след IS биваше да пише 250....ма ти така и така ша я продаваш...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е само лекинко си сбъркал, след IS биваше да пише 250....ма ти така и така ша я продаваш...

Знам аз за 250, но този изпадна :) ... другата седмица и той и MPS-a  ще излизат на пазара на автомобили май май :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм голям фен на тази марка, но модификацията Luxury е доста постна. 2.2дизела не е лош мотор, като изключим разхода, който е доста над дизеловият Акорд (вероятно заради задното предаване, което прави колата и по-мудна за мощноста си).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм голям фен на тази марка, но модификацията Luxury е доста постна

Нещо бъркаш модификациите... Моя е с всички екстри за модела без навигация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oк, има кожа и ксенон, но дотам. Другите имат както подгряване, така и обдухване в седалките, шибедах, ел.регулиране на волана с памет и други. Навигацията е задължителна за модела Президент, а при Luxury дори и от озвучението са спестили, говорителите не са пълен брой, няма бас. Не съм специалист в кожените тапицерии, но при огледа кожата в този модел ми се видя с доста по-ниско качество от на Акорд Ексекютив

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аве човек, под всичко без нави имам в предвид всички екстри без нави, ел.задна щора, подгрев, обдухване памет на волан и на двете седалки, връзване на телефон, преден и заден парктроник, Keyless go,сваляне на огледала при задна скорост, абе всичко без навито :)

Относно кожата бих казал, че е една идея по-приятна на допир от на Акорда

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и малко снимки от салона

post-9729-0-14651500-1462169416_thumb.jpeg

post-9729-0-56981500-1462169426_thumb.jpeg

post-9729-0-08768200-1462169446_thumb.jpeg

post-9729-0-48984900-1462169455_thumb.jpeg

post-9729-0-42153700-1462169463_thumb.jpeg

post-9729-0-89467400-1462169472_thumb.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега след като видях снимките съм съгласен с теб. Тази която гледах аз беше доста по-куц вариант, при това че беше luxury. Може би щях да я купя, ако имаше екстрите като твоята, но дори и кожата й беше различна (много опъната, гладка и твърда, не като твоята на дупчици). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега след като видях снимките съм съгласен с теб. Тази която гледах аз беше доста по-куц вариант, при това че беше luxury. Може би щях да я купя, ако имаше екстрите като твоята, но дори и кожата й беше различна (много опъната, гладка и твърда, не като твоята на дупчици). 

Tи си гледал Business версията, въобще не е била Luxory

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега след като видях снимките съм съгласен с теб. Тази която гледах аз беше доста по-куц вариант, при това че беше luxury. Може би щях да я купя, ако имаше екстрите като твоята, но дори и кожата й беше различна (много опъната, гладка и твърда, не като твоята на дупчици). 

Tи си гледал Business версията, въобще не е била Luxory

 

Много добре знам какво съм видял, че дори и в документите си го пишеше, така че не си го измислям. Пише се Luxury.

След бърз оглед из нета ми стана ясно, че някои тези ферсии, а също и според годините, си ги кръщават за всяка държава различно. Нека да не спорим повече  :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема до преди и няма месец,като Ви казвах че втора генерация на Ис е по-добра от Акорда побързахте да ме "нахокате" че съм вън от сектата.Дори и новия собственик на Ис,градския Плевенски съфорумник :))) нареждаше за минусите.Никога не бързайте да давате мнение за нещо до което не сте докосвали повече от час.Наистина трябваше да е бензинов-автоматик,за да се насладиш истински на колата.Дано не усетиш от минусите на 2AD,иначе великопен автомобил със страхотно поведение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отдавна съм спрял да робувам на Марки и модели, кола като кола това е ;) , а и бензиновия едва ли ще ме грабне с вървене след MPS-ката :)

Минусите са си същите, които съм казал и тогава, просто ми изпадна на оферта и това е!

P.S. Продължавам да твърдя, че правилния Лексус е GS450h ;)

Редактирано от dido dobrev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тааа, кога сте карали мазда6, мазда3 или някакъв модел ма мазда?Не искам да пишете простотии, неграмотни отворковци!Мазда6 бензин много як мотор и ходова част, и тя като изброените по-горе си има своите малки недостатъци...Съпоставена като цена в сравнение с другите модели далеч ги надминава.Много е стегната директен волан, и по меко вози от останалите автомобили, освен всичко друго е и по икономична...Пиша само за бензиновата...

  • Хаха 6
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Leo-Mazda ти за тва ли се регна, да изровиш тая тема и да дриснеш в нея :D Хубаво е като пишеш да видиш от кога е последния пост и да се замислиш (ако ти позволява) дали тая тема е актуална за толкова време.

 

Такива действия напред с рогата не се толерират тука ;) 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В конкретния случай си прав, наистина...Но не искам някой който никога не е карал японска кола да пише по някоя тема, или да създава своя...Днес ходих да гледам и карам един Лексус "уж да го купувам" стори ми се двигателя умрял. все пак 155коня...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм 626 преди, а от 4 г карам Mazda6 141коня и на дъщеря ми-mazda3 105 коня, много вървят тия две коли...Малки забележки тук таме, но в сравмение на мои приятели с мерцедеси Е класа, Ц класа и БМВ- тас тия вечни ремонти доста ги надминават...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявай изброените Ц класи и БМВ-та, няма как да нямаш супер добро мнение за Мазда.

За да не съм офф, често карам бензинова Мазда 3, 2.0 АТ, 2016-та година, еми евтинджак си е... пластмаса, скърца, но пък нова. За дълъг път е мъка, изморява. За града супер, но още няма читаво решение за газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда 6 единствено само бензинов агрегат, дизела е доста трошлив, плюс това вътре е само пластмаса и чесно казано са доста грозни интериорно, задните стопове са под всякаква критика, сигурно ги правят от светлоотразители за колело , доста по-трошливи от Лексус и Хонда :eat:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...