Jump to content
vpen

смяна на антифриз

Recommended Posts

Привет колеги. Да ви попитам колко антифриз побира Хонда Джаз 1.2 2006 г. Днес взех от Евро 07 1.5 л концентрат лилав на цвят модел I.G.A.T AN-SF 12+ и се чудя дали една бутилка ще е достатъчна. Благодаря ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капачката на разширителния съд също пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. шишето концентрат 1.5 л ще стигне защото се разреждан 1:1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че цвета на антифриза трябва да е зелен,имам спомен , че съм го чел из форума и от колегата Слави знам , че този от Евро 07 е добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я някой, дето е имал подобен проблем да даде съвет!

След смяна на антифриз се чува бълбукане в радиаторчето на парното. Колата загрява нормално, не прегрява нито в града, нито на дълъг път, но това ромолене и бълбукане си остава...

Смяната на антифриза е изпълнена точно по менюъла, но...

Ще съм благодарен за съвети!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

не се притеснявай, ще се оправи когато системата се обезвъздуши напълно. Врътни парното на максимално топло(без духа също може). След като няколко пъти колата загрее и се охлади ще спреш да чуваш тези звуци.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

застудяването започна и понеже не съм сигурен при колко градуса може да замръзне антифриза и дали някога е сменян - следващата седмица ще реша генерално проблема - смяна със нов. Терзаят ме два въпроса.

1. Какъв цвят да сложа? Може би G12 или G12+ /предполагам розов/

2. Как да източа количеството от блока. Има ли дренажен болт по него или от друго място?

 

Jazz 04' 1.4 83кс

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От схемата която си постнал за твоя модел ето  на радиатора е пробката №2 от там се източва.

 

https://honda-europe.epc-data.com/jazz/2004_5mt/20167/electric/B__0500/

Ако е оригинален вътре антифриза не го мешай с никакви други ,виж цвета на този които е в твоята система

post-3845-0-94791000-1477264370_thumb.jpg.d7ce27c6fc7b9679044d4110c3a79fe4.thumb.jpg.932a805124150a4947b6eb55f6a9f99d.jpgpost-3845-0-47147400-1477264386_thumb.jpg.162a280129ce4aad96cffb8cbba3f8e0.thumb.jpg.c66862258fff885d7d671f144bb5f70d.jpg

Ето  как се обезвъздушава

 

Количеството от блока мисля че е болта с №11 от постнатата схема от теб,но аз пробвах моя по точно майстора и се отказа защото щеше да го скъса,дано твоя се отвърти.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за темата с обезвъздувашаването!
За пробката в долната част на радиатора зная. С малко повечко ровене из нета успях да си отговоря и на втория си въпрос. Някъде над масления филтър има болт /пробка/ в блока.

За модела антифриз съм се спрял на бюджетен вариант -> HEPU + дестилирана вода  ~ 20лв.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя го смених с антифриз на хонда, източва се от  радиатора и от блока. Над масления филтър има болт на блока за източване. Не се ли източи от там, все едно не сте го сменили. Голямото количество е там. Болта се развива много трудно, на специфично място е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях (с оригинален, купен от аto.de). Никакви пробки. Освободих най-долното съединение от радиатора, Запалих два- три пъти за по една минута, за да изхвърли . Пълниш радиатора, обязателно и разширителния съд, въртиш километър - два на пуснато парно и вентилатор на 4, допълваш пак радиатор и разширителен и така 2-3 пъти. СЛедиш още един, два дни и всичко е ОК. Никакви бълбукания, шумове и т.н. Глътна около 4 литра при номинал 4.4. Старият антифриз беше перфектен - бистър и много мазен.

Антифризът е морско син. И оригиналният и старият

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта в блока наистина е на отвратително място. Успях с тресчотката + кобинация от удължения да стигна до него но риска да направя беля ми се стори прекалено голям и се отказах. От дариатора изтече около 2,5-3л. Откачих малкото маркуче под ЕГР-а и оттам излезе още около 0,5л. Ако капацитета на системата е 3,6л - то аз успях да вкарам около 3,3-3,4л. Може би са останали 200-300мл. Стария явно беше сменян защото беше червен. Обезвъздуших както е показано по - горе с фунията. Няма шумове бълбукания или други звуци. Парното загрява както преди.

 

Разреждане 3:4
1,5л. Антифриз G12+
2л. Дейонизирана вода

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, 

 

Мисля да си поръчам антифриз от Ato24.de за моята Джазка (1.2, 2003г., L12A1), и съм се спрял на ето този https://www.ato24.de/en/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html

 

Какво ще ми препоръчате?!? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналноия е най- доброто за твоята кола но не мисля че цената в сайта е супер.

Тук в Бг е 66лв за 5 л

https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...