Jump to content
Buchkata

Аларма на Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте, тази сутрин ми се случи нещо много странно, отключвам си колата от дистанционното като всеки друг път и я отварям, и в този момент алармата почва да пищи. Пробвах много пъти да отключа и заключа с ключа и с дистанционното но резултата един и същ. Нищо не е бутано по колата и си работеше добре до снощи. Къде може да е проблема.

Колата Акорд 7 2.2 i-CTDI 2007 комби води се екзекютив май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабрична аларма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма да, но тя се оправи сама. Свалих акумулатора и го поставих и пак го правеше, но се оправи сама. И все пак ако някой знае къде да търся предпазител или от къде се спира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като се задейства, клаксона ли свиреше или сирена на аларма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сирена се чува някъде около задна дясна гума. Не е отпред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричните аларми на Хонда ползват клаксона при задействане!

При твоя случай вероятно има монтирана допълнителна аларма, свързана с фабричния модул за дистанционно отключване!

Търси къде е тази аларма и какво и се е случило, че се задейства! Няма и кой да ти каже към кой предпазител е свързана. Трябва да се проследят веригите!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям казаното от ivan_m. Фабричната аларма ползва клаксон и се задейства само при отваряне на врата без да е отключена колата с оригинален ключ. Например ако я заключиш с отворен прозорец, изчакаш малко и отвориш вратата през прозореца или ползваш ключ без имобилайзер.

 

Не знам защо биха слагали друга аларма. Идва ми на ум да не би имобилайзера ти да не работи или да не са искали да програмират оригинални ключове и да са го премахнали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво са правили, колата има и обемни датчици в купето. Отключва се с ключа и с дистанционното което е на ключа(като на него има 3 копчета), имам два ключа като и двата палят но само на единия му работят копчетата, опитах да го програмирам към колата ама не стана. Сега остана да търся къде се намира карантията

Редактирано от Buchkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че щом имаш обемни датчици, знчи е слагана афтърмаркет аларма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То стана ясно, че е допълнително монтирана, но е инсталирана грамотно и е свързана с модула на дистанционно отваряне на колата.

При това положение, като гледам, че Акорда е фейслифтов, алармата може да е по CAN шина и ако нямаш опит, търси добър сервиз, за да я проверят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сирена се чува някъде около задна дясна гума. Не е отпред

Моята кола също е фейслифт 2007 и мисля, че алармата е оригинална или поне поставена преди продажба от дилърски сервиз. Мисля, че в UK така ги правят...

Та..., и аз бях учуден защо свирката е в багажника над десния калник под тапицерията. Видях я когато се борех с влагата/теча в багажника, но не знам от къде се управлява. Вероятно свирката е сложена там, че да не могат бандитите лесно/бързо да отрежат кабелите, както ако е при двигателя...

post-30849-0-16094900-1450226029_thumb.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега за инфото. И аз мисля че е оригинална защото и обемните ми датчици не са поставяни допълнително а са вградени до плафона горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш, оригиналните аларми на Акорд нямат обемни датчици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За в Англия явно колите са доста по различни, в това число и алармите които е слагал дилъра е възможно да са като аксесоар от тамошните им брошури. Другото за което говорихме в една друга тема, че ексекутив е с ксенон, за в Англия не важи, въпреки че имат пръскалките на фаровете.

Винаги са били на опъки тези хора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или аз, или търсачката се изложихме :D

Имам абсолютно същия проблем, и пуснах тема, понеже не открих тази навреме:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99859&do=findComment&comment=1057449277

 

В крайна сметка, какво не беше наред, и как се справи с проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той се оправи сам проблема след около час час и половина, така и не разбрах какво стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се появи отново, но този път не изчезва. Откачих сирената обаче от време на време ми приписва червената лампа не таблото която е за алармата и явно има някаква консумация, защото за 6 часа и ми свали акумулатора. Ако някой знае къде се намира модула за алармата ще съм много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли бутоните за отворени врати, а също и на преден капак? Възможно е да не правят добър контакт от ръжда например. Англичанките си страдат доста от климата там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е че дори когато е отключена(изключена аларма) продължава, не спира никога. Само когато е откачен акумулатора или сирената, но с откачена сирена пак консумира ток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е че дори когато е отключена(изключена аларма) продължава, не спира никога. Само когато е откачен акумулатора или сирената, но с откачена сирена пак консумира ток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, без да искам цитирах. Дали има развитие с алармата, имам същия проблем със същата кола и ми го прави все по-често?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега потърси в Британския форум, там има таква тема, и то мисля е с фейсилфтов. Напиши в търсачката в Акорд 7 темата "Alarm Going Off".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, изчетох темите, но ще я карам в сервиз явно. Миналата година смених алтернатор и от тогава започнаха проблеми. Светва чек за акумулатор и угасва, оправя се когато включа фаровете. Явно подавания ток е повече, съответно наскоро замина и акумулатора и от миналата седмица е с нов. Но проблемът с алармата зачестява, тази нощ се разсвири пак и утре ще видим какво ще да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е алтернатора, има и такава тема "ELD issue".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро се чудих за алармата на тия хонди. При мен с ключа като заключвам или отключвам светят само мигачите и това е, звук нямам никакъв. Принципно реално има ли аларма някаква? Пробвал съм да се заключа вътре в колата и да отворя врата като вдигна палчето и аларма на се включва, така ли трябва да бъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На заключена кола, с копчето на ключа отварям багажника и като го затворя се включва алармата-започва да свири клаксона. Това от скоро взе да го прави. Даже като се случи първия път, отначало не разбрах, че е от мене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм да се заключа вътре в колата и да отворя врата като вдигна палчето и аларма на се включва, така ли трябва да бъде?

Когато си заключен вътре вдигаш палчето на горе да отключиш, дърпаш дръжката да отвориш вратата и имаш аларма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пробвал съм да се заключа вътре в колата и да отворя врата като вдигна палчето и аларма на се включва, така ли трябва да бъде?

Когато си заключен вътре вдигаш палчето на горе да отключиш, дърпаш дръжката да отвориш вратата и имаш аларма.

 

Нищо не се случва...отварям си я все едно е отключена от ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз веднъж успях да я накарам да се включи, но вече не помня какво направих, скоро повторих опита - неуспешно. 

Може да пробваш, като си вътре да се заключиш с копчето от дистанционното и да дадеш на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си аларма. Разбрах го в деня, когато я купих, в 4-ри сутринта на паркинг в Унгария, като се опитах да запаля на заключена кола. Когато тествате алармата, изчакайте 30-60 секунди за да се активира.

Застрахователите я тестват така:

Отварят шофьорската врата, натискат бутона, заключват от дистанционното, изчакват малко и пускат бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си аларма. Разбрах го в деня, когато я купих, в 4-ри сутринта на паркинг в Унгария, като се опитах да запаля на заключена кола. Когато тествате алармата, изчакайте 30-60 секунди за да се активира.

Застрахователите я тестват така:

Отварят шофьорската врата, натискат бутона, заключват от дистанционното, изчакват малко и пускат бутона.

Кой бутон колега? Така както си го обяснил, нищо не се разбира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги тези аларми, но моята я заведох на специалист по аларми(и то добър) и според него алармата е слагана от дилъра по CAN и комуникира с останалата част от колата. Така и не намери проблема с нея и за това просто е свалена в момента. Единственото което ме дразни е когато дам на контакт на таблото ми присветва червената лампа на алармата. Самите обемни датчици ги намираше диагностиката и понеже бях ги откачал веднъж имах грешка записана от тях в компютъра на колата, за това предполагам, че са фабрични или оригинално опционални

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има си аларма. Разбрах го в деня, когато я купих, в 4-ри сутринта на паркинг в Унгария, като се опитах да запаля на заключена кола. Когато тествате алармата, изчакайте 30-60 секунди за да се активира.

Застрахователите я тестват така:

Отварят шофьорската врата, натискат бутона, заключват от дистанционното, изчакват малко и пускат бутона.

Кой бутон колега? Така както си го обяснил, нищо не се разбира
...моя грешка. Става въпрос за бутона, който отчита дали вратата е затворена или не.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сетих се за какво говориш, ще го тествам, само дано не забравя за "бутона".

Моята за каското я тестваха с предния капак, както съм споделял някъде из форума.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На датчика ли казвате "бутон" ?

 

09edff87ce8dd81b1c72c9cc38031877_801x452

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука до мене има едни застрахователи и все ми надуват главата. Обикновено ги заключват на отворен прозорец. Изчакват минута да се включи алармата. След това посягат през отворения прозорец, отключват си и си отварят. И гледат дали пищи и дали пали на включена аларма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На датчика ли казвате "бутон" ?

 

09edff87ce8dd81b1c72c9cc38031877_801x452

Аз така разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликите между ключ, бутон и датчик (и всевъзможните им вариации) може цяла тема да направим :)

 

Иначе да, за тази гад става въпрос.

Поздрави.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.12.2015 г. at 2:34, JapCar написа:

Моята кола също е фейслифт 2007 и мисля, че алармата е оригинална или поне поставена преди продажба от дилърски сервиз. Мисля, че в UK така ги правят...

Та..., и аз бях учуден защо свирката е в багажника над десния калник под тапицерията. Видях я когато се борех с влагата/теча в багажника, но не знам от къде се управлява. Вероятно свирката е сложена там, че да не могат бандитите лесно/бързо да отрежат кабелите, както ако е при двигателя...

post-30849-0-16094900-1450226029_thumb.jpg

Аз имам същия проблем, колата ми е 2007 комби, фейслифт, с десен волан, също имам теч в багажника и се чудя дали проблема не е от това!!! Не разбрах как се е разрешил проблема при колегите! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.11.2019 г. at 20:36, jorge написа:

Аз имам същия проблем, колата ми е 2007 комби, фейслифт, с десен волан, също имам теч в багажника и се чудя дали проблема не е от това!!! Не разбрах как се е разрешил проблема при колегите! 

Не знам за кой проблем говориш- сирена или теч в багажника... Ако е второто, още не съм го открил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...