Jump to content
Markony

FAQ ЧЗВ касаещи газифицирането

Recommended Posts

На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:

25.Да питам за един приятел с оригинална газово уредба?

  • Те таково чудо нема.В някои страни са монтирали ГИ в магазина,за да измъкнат 2-3к евро от някой напудрен клиент.В повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi може би ще запея друга песен.Изобщо не препоръчвам закупуване на кола с монтирана газ.

 

Здравейте колега,
По т.25 искам да кажа, че очакваам да получа 2010г. Хонда Сивик с поставена от Хонда оригинална метанова уредба с въпросните части, които споменаваш и още няколко други разлики в тази връзка!

Редактирано от dindin
Можеше да се цитира само т.25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно, явно ще научим нещо ново. Може и извънземно да се окаже 😀

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки задължително. Око да види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и снимка на документацията в частта, която се отнася до уредбата. :)

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:

 

Т

25.Да питам за един приятел с оригинална газово уредба?

  • Те таково чудо нема.В някои страни са монтирали ГИ в магазина,за да измъкнат 2-3к евро от някой напудрен клиент.В повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi може би ще запея друга песен.Изобщо не препоръчвам закупуване на кола с монтирана газ.



 

Да истрескаш толко гръмко нещо трябва да си сигурен , а не поредната "полезна" тема . 

D17A7

Found in:
o 2004-2005 Honda Civic GX
o Uses CNG (Compressed Natural Gas)
• Displacement : 1668 cm3
• Bore and Stroke : 75 mm X 94.4 mm
• Compression : 12.5:1
• Power : 100 @ 6100 rpm
• Torque 98 ft-lb @ 4000 rpm
• Valvetrain : SOHC
• Fuel Control : OBD-2 MPFI

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление отдавна не съм виждал мнение на Маркони,дано види твоето твърдение и да се обоснове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно да се обоснове спрямо wiki-то и какво толкова ако има Хонда с "ОЕМ" газова уредба и о видиш ли, Маркони сбъркал? :D

 

На 2.01.2020 г. at 17:10, pharmacist написа:
На 7.12.2015 г. at 20:20, Markony написа:
  • повечето случаи са морaлно остаряли с неясна подръжка и златни консумативи.Като видя редуктор Honda с дюзи Denso и ЕКУ Hitachi

 

 

Същото положение като ОЕМ навигации от преди 2 десетилетия, ОЕМ радио с касетка и всякакво друго архаично ОЕМ оборудване.

Искаш ли го в колата да ти върши работа или само да ти краси интериора ...

Голям праз.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, dindin написа:

Какво точно да се обоснове спрямо wiki-то и какво толкова ако има Хонда с "ОЕМ" газова уредба и о видиш ли, Маркони сбъркал? :D

Искаш да кажеш че мотора д17а7   не съществува ?   Инфото го има и wiki-то но не е от там .  Случайно съм държал в ръцете си бутала от тоя мотор  -pms

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Той Маркони на доста места се беше изхвърлил здраво, пък и сега явно не му трябва повече реклама. Все пак с голямо уважение към него от моя страна. 

 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Тук колега vespa смятам че много здраво грешиш.

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от скоро съм с LPG. След инсталацията монтажистът ми каза че колата е по "нов" модел и не може да излъже компютъра да НЕ отчита, че колата харчи бензин, докато върви на газ. Така постоянно си карам на Лампа, единственият начин да рестартира стрелката е да отскача клемите за около 10 мин.

Някой знае ли как мога да я излъжа тази стрелка? 

колата е Civic 1.8, 2006г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пуснал темата е за мен най-добрия в поставянето на газови на Хонда,в някой от темите писа че е направил специален модул с който  да се предотвратява това.

Свържи се с него и обясни проблема.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтажистът ти, е много зле... или ти е монтирал и газова, която е зле!!! 🙄🤐

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се зачетох в темите в раздела ми възникнаха няколко въпроса:

- Има ли наистина реален риск при пробиване на метален колектор без да се сваля и как се решава проблемът със стружките, ако изобщо това е проблем? Разбирам, че повечето майстори не го свалят - явно има някакъв чалъм.

- Правилно ли разбирам, че конкретно за моя двигател R20A по принцип не е необходим допълнителен омаслител?

- Довпръскването на бензин има ли по-особена връзка с работата на V-tec-а или е свързано повече с предходния въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрият майстор Винаги сваля колектор...!!! 😣🙄🤫

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в такъв случай препоръчителна ли е и смяна на гарнитурата на колектора? Би следвало клиентът да е подготвен предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, гледайте ги от време на време малко тия уредби:biggrin:

IMG-20200215-141716.jpgIMG-20200215-141719.jpgIMG-20200215-141724.jpgIMG-20200215-142151.jpg

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.02.2020 г. at 12:14, mitaka0007 написа:

Добрият майстор Винаги сваля колектор...!!! 😣🙄🤫

Гледам, че си в Германия.Аз през 2018г. работих в сервиз за газови уредби в Германия.Нито веднъж не сме сваляли колектор.Там 90% от колите които идваха за монтаж бяха 6 или 8 цилиндрови.Това е сервиза:

http://www.us-autoteile.com/

Беше монтирана газ и на този кемпер.Аз там не  участвах.Кемпера е Форд 10 цилиндъра.

 

 

kemper.jpg

Редактирано от ivan_pop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук е пълно с  мърльовци....!!! Ама искат по 90 Евро на час, шибаняците... 

https://www.gmservicenagel.de/

Това е най- добрият в Германия! За жалост трябваше да чакам 6 месеца за да ми сложат газова.  ( сложих при друг🙄) Това за колекторите са негови думи! 

Редактирано от mitaka0007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, mitaka0007 написа:

 

Това е най- добрият в Германия! За жалост трябваше да чакам 6 месеца за да ми сложат газова.  ( сложих при друг🙄) Това за колекторите са негови думи! 

Може и да ги свалят колекторите тези, че са им бая дебели цените.Гледам, че за 4 цилиндъра цената е 2400 Евро.

Там където бях монтирахме Принс на цена 1600-1800 Евро за 4 цилиндъра, и беше 75 Евро на час за работа.

Аз колектори не свалям.Но ако клиента иска ще ги сваля, не е проблем.Съответно трябва и да си плати за това клиента!

На моята кола не съм свалял колектора.Вече 8 години няма грижи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 minutes ago, ivan_pop said:

 

 

Аз колектори не свалям.Но ако клиента иска ще ги сваля, не е проблем

.

Скакво гарантираш  или провиш  така че няма да попаднат стружки в колектора и от там знаем къде могат да отидат и да нанесат големи поразии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

😏🙄😳😏  Може да им са дебели цените, но се чака с месеци за монтаж... Няма нищо случайно! Аз не бих оставил да ми се монтира без сваляне на колектора!!! 

На тото не ми се играе: Ще падне ли стружка или не..?!? 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯👎

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Скакво гарантираш  или провиш  така че няма да попаднат стружки в колектора и от там знаем къде могат да отидат и да нанесат големи поразии.

Присъединявам се към този въпрос Нека да чуем решението от хората които монтират - или които са присъствали на монтаж. С прахосмукачка, грес или...?

Ще използвам да попитам за препоръка - къде в София монтират читаво Романо или BRC на Хонда, и при това знаете със сигурност, че свалят колектора? За BRC-Дружба съм чувал, че дупчат без сваляне.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско!

И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!

Редактирано от ivan_pop
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.02.2020 г. at 18:11, CiVic8GEN написа:

Колеги, от скоро съм с LPG. След инсталацията монтажистът ми каза че колата е по "нов" модел и не може да излъже компютъра да НЕ отчита, че колата харчи бензин, докато върви на газ. Така постоянно си карам на Лампа, единственият начин да рестартира стрелката е да отскача клемите за около 10 мин.

Някой знае ли как мога да я излъжа тази стрелка? 

колата е Civic 1.8, 2006г.

Смени некомпетентния газаджия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.01.2020 г. at 3:42, ivailopp написа:

Снимки задължително. Око да види.

 

4342B6FB-7F54-4F53-ACB4-9A4EE38C310B.jpeg

48A224CF-1A65-485A-985D-0D8FFF3CFFE7.jpeg

84E708DC-613F-4DD5-98BD-28F6511B67E0.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво показвате тук? Снимки на R серия мотор със затапен егр и някаква си лепенка...Нещо не мога да Ви разбера...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

понеже искахте снимки на Сивик 8-ма, с оригинален метан, затова ги постнах.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките, но няма как да разбера колко е оригинална. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така CIVIC GX ,само за Америка, сега виждам, се произвежда се до 2015. Прави се от завода така, но не се знае с какви консумативи...

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки случай съм си взел 2 резервни филтри, които се сменяват на 60000 км и това е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.03.2020 г. at 15:56, pharmacist написа:

Колега,

понеже искахте снимки на Сивик 8-ма, с оригинален метан, затова ги постнах.

Фърляй боб да не се прецака нещо с този метан!Разправял съм се с разни Опели и Фолксвагени със заводски метан.Като стане въпрос за ремонт там, цените са умопомрачителни!

Колко литра е резервоара за бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.02.2020 г. at 12:06, ivan_pop написа:

Мажа свредлото със специална грес и пускам въздух под налягане вътре в колектора.При нарязване на резбите, само въздух.Трябва да се ползват предпазни очила, че стружките фърчат като тапа от шампанско!

И в Германия като бях ползвах въздух.Макар че колегите дупчеха без предпазни мерки и не е имало проблеми!

Я колегата да изгледа видеото от 2:50-  3:10... 🤔🙄 

Какво правим с това количество стружки...!? По твоя метод, колко процента успяваш да извадиш и колко попадат вътре??? 😉🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.03.2020 г. at 20:30, mitaka0007 написа:

Я колегата да изгледа видеото от 2:50-  3:10... 🤔🙄 

Какво правим с това количество стружки...!? По твоя метод, колко процента успяваш да извадиш и колко попадат вътре???

 

Като се надуе от вътре на вън колектора със въздух под налягане, какви стружки да влязат вътре?На мен целта ми е не да събирам стружките а да не влизат вътре в колектора!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Искам да благодаря за темата и обширната информация предоставена тук. 

Караме Honda Civic 1.8 EX, 2009 , Euro 5
Двигател: 1.8 (1799cc) , Тип L4, R18A2
Мощност: 103kW / 140 к.с.
Трансмисия: 5 степенна / автоматична
Гориво: Бензин

 

Искаме да монтираме ГИ, но не знаем дали този двигател е ок за това и ако да, то какъв трябва да бъде ГИ? 

Благодаря предварително за мненията ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на мотора.Държи си перфектно на газ .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам нещо!

Тая течност за омасляване добра ли е?

Холандеца ми беше завещал малко над половината, но за около 15000 АГУ-то я изпи. Клапанчето което я подава се разщрака (на прибиране в гаража) и така разбрах, а ме дразни звукът му.

До сега не съм имал ядове, та пак с нея ли да карам?

IMG_20210327_080618.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая течност за омасляваме не върши нищо. Не само тя, всички. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така съм чел, само че моята е с електронно управление и ме дразни щракащият и на сухо клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казал съм го много отдавна.Изхвърлете ги тия мазила и си проверявайте клапаните на 20-30к.Не допускайте бедна смес и сте ТОП.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...