Jump to content
ivokomers

Проблем с Акорд 8 2,2 I dtec

Recommended Posts

Здравейте,

Имам същия проблем с тръбата на ЕГРа. Препоръки за сервиз в София за качествена поправка на разумна цена? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/14/2018 at 23:47, mcd написа:

Оказа се че е била заварявана веднъж. Жабите не обичат да дават пари и са големи мърлячи.

Както и да е... завариха я отново дори са я пръснали с някаква антикорозионна боя. Дано да няма грижи повече.

Здравей,

Би ли ме опътил към твоите майстори, имам същия проблем, но не ми се дават 500+ лв за подмяна. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/6/2018 at 22:43, shofera написа:

Здравейте,

Имам същия проблем с тръбата на ЕГРа. Препоръки за сервиз в София за качествена поправка на разумна цена? Благодаря предварително!

 

Сигурен ли си , че проблема ти е идентичен?

За Акорда от аватара ти ли говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, имам 2 акорда, 7ма и 8-ма ген., очевидно става дума за 8-цата. И да, проблемът е идентичен, демонтирахме го и тръбата е сцепена на оребрението, сега очаквам обаждане дали заварката ще е успешна. :)

Редактирано от shofera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не е,поне при мен стана без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, policeman написа:

Няма как да не е,поне при мен стана без проблем.

Благодаря ти, надявам се! Ето и как изглежда тръбата към момента, пукнатината е доста зловеща.IMG-e54cbc107532beca1bd408d357437a1a-V.thumb.jpg.825e404f5b18818d69bbe6dea6c1c9a0.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти заварят двете витки и става.Аз карам така вече доста време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Много ли е играчка до достигането до тази тръба. Някой с опит може ли да сподели пътя на разглобяване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.12.2015 г. at 19:16, ivokomers написа:

Здравейте колеги ,

 

Наскоро си закупих мечтаното комби Хонда акорд 2,2 I DTEC 2009 г.

За съжаление ентусиазма ми се изпари бързо .

Проблема е ,че автомобила за 150-те си коня не е никак пъргав (правя сравнение с предишната ми кола Мазда 6 комби 121  к.с)

Също  така съм карал Хонда 2,2 дизел предния модел 140 к.с който е много по-пъргав и много по-икономичен  .

Моята Хонда извън града ми дава 7/100  при 100-110 км/ч, което е  много според мен.

 Направи ми  впечатление, че от към двигателя се чува едно шуштене .

 Също така  през въздух отводаот към шофьора влиза  миризма на изгорели газове.

Също е положението и като вдигна предния капак , мирише .

Разбрах,че тези Хонди имат проблем с някъква тръба към ЕГР .

Възможно ли е разхода на гориво и малката пъргавина да е от  нея ?

Може  ли някой да  ми даде повече инфо за  това ?

Благодаря предварително !!

 

Здравейте

колегата не влиза май вече.

Някой друг правил ли го е този тунинг и работи ли ви круиз контрола след процедурата, защото чувам, че много често спира да работи та малко се чудя колко е безопасна тази процедура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.06.2018 г. at 9:12, shofera написа:

Благодаря ти, надявам се! Ето и как изглежда тръбата към момента, пукнатината е доста зловеща.IMG-e54cbc107532beca1bd408d357437a1a-V.thumb.jpg.825e404f5b18818d69bbe6dea6c1c9a0.jpg

Късно видях поста ти - предполагам вече си я направил. Тази тръба ми изглежда като новия модел - тази която уж е подобрена версия на старата - съдя по мрежичката - мисля, че старата няма мрежичка.

Та явно и тя не си заслужава да се купи щом пак се е спукала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Новите са с мрежа.Тия дви подмених и моята с новия модел .Разхода ми падна с около литър и вървежа се подобри значително .

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E нали това казвам - горе на колегата и тя е с мрежа - явно не изкарват и те.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донякъде сходен проблем ми се появи и съм в леко незнаене какво да правя. Днес, след около 5 км. каране на градско, на един светофар забелязах лек пушек откъм лявата страна и миризма на изгорели газове. Като спрях след малко и отворих капака - пушеше точно както е показано в едно видео по-нагоре в темата. Обаче, след още 10-15 км, прибирайки се към офиса , всичко изчезна - нито дим, нито миризма. Пусках, спирах духалките, за да усетя нещо - НИЩО  като дим и/или миризма.Не ми е светило нищо, нямам проблем с ДПФ, карам всяка седмица по 60-70 км. извънградско и предполагам, ДПФ се регенерира нормално. На градско малко карам. Колата си върви нормално, на вид всичко е наред. Само където за 10-ина минути пушеше и миришеше. Та може ли да е въпросната тръба, за която става въпрос по-горе ? Ако е тя - защо беше за 10 минути ''ситуацията'' ? Благодаря предварително на всички за мненията и идеите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш читав майстор мини да я погледне, възможно е, ако е спукана да пропушва повече и по-малко в зависимост от режима на ЕГР-а (отворен/затворен) вероятно в зависимост от карането. Когато се появи при мен също се случваше един път да пуши доста, друг път слабо...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, shofera написа:

Ако имаш читав майстор мини да я погледне, възможно е, ако е спукана да пропушва повече и по-малко в зависимост от режима на ЕГР-а (отворен/затворен) вероятно в зависимост от карането. Когато се появи при мен също се случваше един път да пуши доста, друг път слабо...

 

Работата е там, че нямам майстор. Колата я имам от година. Ходил съм при Слави за нещо дребно и на др.места за смяна консумативи.... Бихте ли препоръчали някой за този проблем, в София? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, stany681 написа:

Работата е там, че нямам майстор. Колата я имам от година. Ходил съм при Слави за нещо дребно и на др.места за смяна консумативи.... Бихте ли препоръчали някой за този проблем, в София? 

И колко време може да се кара така? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей отново,

Аз в общия случай ползвам услугите на Омбре, конкретно за предишната 8-ца (с която беше и проблемът) - ходих при един пич в Слатина след колелото на автобус №9, той ми завари тръбата за около 100лв. Сега карам фейслифтова 8-ца и обмислям направо да изключа ЕГР-а софтуерно и да го запуша при човека, който ми махна проблемния ДПФ на предишната. Пиши ми на лично за координати да не излезе като реклама. :)

Редактирано от shofera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да караш и така,но ще ти мирише в купето при пуснат вентилатор на място .Отделно от там разтоварва турбината,защото цепката ще се увеличава с времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, policeman написа:

Можеш да караш и така,но ще ти мирише в купето при пуснат вентилатор на място .Отделно от там разтоварва турбината,защото цепката ще се увеличава с времето.

Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, stany681 написа:

Благодаря за инфото. Явно ще се прави, понеже обичам по колата всичко да си е наред. И понеже това ми е първия дизел(не знам има ли всъщност значение), ако нямам проблем с ДПФ, добра идея ли е да се елиминира ЕГР-а, и компа на колата да го игнорира? Не съм привърженик на подобни интервенции, но понякога човек няма друг правилен ход. Питам по принцип. 

Направо търси някой да ти го затапи и направо прави ремап😉Има доста тунинг фирми предлагащи услугата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,искам да питам колегите с проблем с миризмата на изгорелите газове в купето на 8ген., как са решили проблема.

Съмненията са за изпускане, от една от няколкото метални гарнитури,към турбото.

Не се разбира коя.Знаете ли коя е проблемната?

GIF-87b676714f2720eba900046d92eb190b.thumb.gif.6399827df131715ec860e99563672a55.gif

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Прочети кореспонденцията отгоре, доста подробно е описано, проблемната тръба е на ЕГР-а.

Ето и още малко инфо:

 

06187rl0305.jpg

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, shofera написа:

Здравей,

 

Прочети кореспонденцията отгоре, доста подробно е описано, проблемната тръба е на ЕГР-а.

Ето и още малко инфо:

 

06187rl0305.jpg

 

 

 

 

Да му се не види и тръбата.... Преди 20 дни на градско ми изпуши и замириса( писах по-горе)....Спекох се , отидох при Слави. Потвърди ми за спукана тръба и му я поръчах.Към 20-ти ще я сменяме. ОБАЧЕ - ОТ ЕДНОКРАТНОТО ПРОПУШВАНЕ , ТА ДО ДНЕС - НИЩО ОТ ''СИТУАЦИЯТА'' НЕ СЕ ПОВТОРИ - НИТО ДИМ, НИТО МИРИЗМА. Разбирам, че се случва, като ЕГР-а отвори, ама за 1000 км. да не отвори веднъж ??? Иначе колата си върви като пушка, никакви проблеми или забележки. Та не разбирам набутах ли се с тази предстояща смяна, що ли ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,не си.Изпушва когато влезе в регенерация и спреш на място .От цепнатината ти разтоварва турбината,а от там и мощността пада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, policeman написа:

Не,не си.Изпушва когато влезе в регенерация и спреш на място .От цепнатината ти разтоварва турбината,а от там и мощността пада.

Аа, сега ми стана ясно. Така е, като не съм инженер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,няма лошо:cool:Човек се учи докато е жив:zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, policeman написа:

Е,няма лошо:cool:Човек се учи докато е жив:zen:

Благодаря много за инфото, policeman.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:thumbs1:Няма за какво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Успешно сменена спукана тръба ЕГР. Ето я и старата. 

IMG_20190729_164944.jpg

Редактирано от stany681

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега по-добре ли усещаш колата?🤓

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, policeman написа:

Сега по-добре ли усещаш колата?🤓

Не знам. Минах 3 км. На градско. Утре имам 50-60 извън София, не знам защо, но не мисля, че ще се усети нещо.. . 

Редактирано от stany681

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше драстично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още един сцепен кюнец:biggrin:,и заместителя му!

IMG-20191004-WA0003.thumb.jpg.20f55a42f8afc86e96014ec3e6484f55.jpgIMG-20191004-WA0002.thumb.jpg.8464b1cb97f7bb71e793d0a8e037990d.jpgIMG-20191004-WA0001.thumb.jpg.f0f3303dadafc4974908e9e897d29a2d.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква му е цената на този заместител? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много оплаквания от тази тръба,  (при Акорд 8-ген. с 2,2 i-DTEC двигателя) и като чели, това започва да си става хроничен проблем.

Не съм срещал коментари, за този проблем но при CR-V със същия двигател, но започвам да се съмнявам, че може би и при мен нещо се е сцепило там. Видимо не се забелязва, няма и проблем с вървенето и разхода , но на моменти усещам, една лека неприятна миризма в купето, приличаща на тази когато прави регенерация.

Дали да разглобявам се чудя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, JHM написа:

За тея пари един ремап и забравяш за тръбички. Моята е направена над 1500 оборота да изключва ЕГР-а.

Редактирано от Petrun4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.02.2016 г. at 11:17, ivokomers написа:

Здравейте колеги ,

 

вчера бях в VR performance/Русе за премахване на DPF +remap  .

Резултата е умопомрачителен :o

Колата стана около 185 кс., изстрелва и набира ,няма нищо общо от преди  това .

Нищо не свети ,всички системи си работят ,с две думи съм доволен (към  момента)

Относно разхода ,не съм я засичал понеже все още и се радвам на вървенето и подавам стъпка :punk:

Момчето си разбира от  работата  .

Препоръчвам го !!

Благодарим ви за отзива!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам същия проблем !!

Въпроса ми е следния може ли да се изключи софтуерно този клапан и да не се маха тръбата , просто клапата да остане в затворено състояние и до там ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, predatov said:

Здравейте, имам същия проблем !!

Въпроса ми е следния може ли да се изключи софтуерно този клапан и да не се маха тръбата , просто клапата да остане в затворено състояние и до там ?

Може. Премахва се софтуерно и се затапва. Само от горния край е достатъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...