Jump to content
ivokomers

Проблем с Акорд 8 2,2 I dtec

Recommended Posts

Здравейте колеги ,

 

Наскоро си закупих мечтаното комби Хонда акорд 2,2 I DTEC 2009 г.

За съжаление ентусиазма ми се изпари бързо .

Проблема е ,че автомобила за 150-те си коня не е никак пъргав (правя сравнение с предишната ми кола Мазда 6 комби 121  к.с)

Също  така съм карал Хонда 2,2 дизел предния модел 140 к.с който е много по-пъргав и много по-икономичен  .

Моята Хонда извън града ми дава 7/100  при 100-110 км/ч, което е  много според мен.

 Направи ми  впечатление, че от към двигателя се чува едно шуштене .

 Също така  през въздух отводаот към шофьора влиза  миризма на изгорели газове.

Също е положението и като вдигна предния капак , мирише .

Разбрах,че тези Хонди имат проблем с някъква тръба към ЕГР .

Възможно ли е разхода на гориво и малката пъргавина да е от  нея ?

Може  ли някой да  ми даде повече инфо за  това ?

Благодаря предварително !!

Редактирано от ivokomers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от два месеца съм с Accord 2.2 DTEC, но седан и с ръчни скорости. Вече минах 3000 км. и относно разхода, искам да споделя, че го засякох и в града и на дълъг път - разликата между показанията на компютъра и реалния разход /пълен, празен, пълен резервоар/ е 0,4-0,5 л/100 км. За твое успокоение, предполагам, че и с автомата е така.

Редактирано от Mr. Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-стария модел 2.2 cdti имаше проблеми с изпускателния колектор - пукаше се и се получаваха симптомите описани от теб. При твоя модел мислех, че този проблем е отстранен, но ще е добре да погледне някой дали не е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , 

 

 

а дали е възможно колата да няма такова ускорение поради повредената тръба към ЕГР-а ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGRа обикновено е прилепен до самия път на въздуховодите, няма тръби до него. Порвери за спукан колектор, спукана турбина, спукани тръби на изпускателите. Провери също дали не идват изгорелите газове от някоя от дюзите. На Акорда ми смених две дифтунги на дюзите и след време освен едно специфичко съскане с усещаше и миризма на изгорели газове

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери налягането на турбото, като има лесен начин(евтин)
Купуваш си един ELM за 10лв, сваляш си едно приложение от Гугул Плей и си гледаш данни на колата в реално време.
Също така може да провериш турбо пътищата + кулера защото ако няма въздух- няма Повер :) и разхода скача !

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно миризмата на изгорели газове - направи всичко, което Тино описа.

 

Има вероятност ако колата е от автокъща, да е била със заминал филтър за твърди частици - да е бил запушен и да са направили някакви номера, за да крият грешките от него. Струва си да се провери и ако случаят е, че филтърът е приключил, да го смениш с качествено гърне. Тогава можеш и да направиш софтуерен remap на колата - 180кс, повече въртящ момент, софтуерно запушване на EGR клапана и софтуерно изключване на филтъра за твърди частици (така че колата да не очаква да е там и да не свети, че го няма). Такива ремапи се предлагат от http://premiertuning.com/ на цена около 180 паунда, като ти трябва и кабел Galleto 1260, какъвто можеш да купиш за 40-50лв от ebay или да поискаш услуга на сервиз - почти всички имат такива.

 

 

Виж в тази тема, един от колегите е писал за чистене на DPF (филтърът за твърди частици), но това е в София - ти ще трябва сам да го свалиш и да им го пратиш, ако проблемът идва от там:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90322&p=1057446945

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

Аз също залагам на проблем с ДПФ-а , заради запушване или намеса на някой "майстор".

Другата ми идея е гарнитурата на турбото - ако не й даваш много газ тя изпуска, но не се чува особено и може да не си забелязал. Дори да не е това, явно от някъде имаш проблеми с газовете.

Опитай да я настъпш - на 2/3 или на МАХ и пусни рязко газта - услушвай се дали турбото "киха" или "свирва" леко. АКо се чува, може ДПФ-а да е запушен - на моята кола като се запуши ДПФ-а се чува доста ясно.

 

За да се отпуши отивам на планински път - изкачване и катеря 15-20мин нагоре, като карам на 2000-2300об на възможно по-голяма предавка, така турбото е най-натоварено и гадостите в ДПФ-а изгарят.

(Имам Рено 1.9л 131к.с. дизел с ДПФ, така че не ми се спори как се чисти - имам опит. Баннаха ме от Рено форума, щото им казах да не карат по магистралата 100км, ами да карат планинско. Обявиха ме за невежа ;) като им казах че техния метод е по-малко ефективен от моя).

 

За всички с ДПФ-и - Хора, карайте в обороти където турбото работи и няма да имате проблеми!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За миризмата мисля, че това е проблема при теб

http://hondakarma.com/threads/egr-pipe-crack-accord-i-dtec-8th-generation-accord-warranty-extension.26/live?page=1

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен миризмата беше от спукана някаква тръба или мека връзка, обясниха ми ама съм забравил. Била като гофрирана или по-скоро начупена като маркуча на прахосмукачката и на един от върховете е имало пукнатина - завариха ми го за 200 лв и дотам. Иначе достъпа дотам беше кофти, даже като я сглобиха някакви кабели ми пречеха на ръчката на скоростите да влизат 2, 4 и 6, та се наложи пак разглобяване и наместване на кабелния сноп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

преди няколко дена посетих Бултрако Варна и от там се произнесоха ,че е  тръба отиваща към ЕГР .Както е написал колегата VamPo

Чест проблем  при Акорд 8 , трябвало да се смени и не можело да се заваря (така казват ).

Доверих им се на 28.12 имам час за смяна .Иначе въпросната тръба струва 350  лв и около 120 за смяната и .

Надявам се след подмяната и освен да изчезне миризмата и да се подобри динамиката и разхода на колата .

После ще пиша какъв е резултата . 

 

Поздрави на всички !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

смених въпросната тръба и действително миризмата изчезна .

Но разхода на гориво не е паднал (поне по борд ) и за динамиката не  мога да кажа, че се е подобрила .

Според мен за 500-те лева  които дадох единствената разлика е  миризмата .

В  общи  линии е  това .

Ако някой се  интересува от старата тръба да пише на лс .

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти я дали, може да качиш снимки, да видим за коя става дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата, която се пука е " А "  Пукането става при оребрената част, която всъщност не е мека връзка.

 

36420_EGR_Pipe_Crack._Accord_iDTEC_AOCUK

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на премахнат катализатор и недодялан матрапазки опит да се прикрие магарията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли причината за пукане на тази тръба? - Корозия, след голям пробег на автомобила или е загадка.

И има ли профилактика за предотвратяването му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно от постоянното изстиване и нагряване, и постоянните вибрации, материалът се изморява. Така че може да се каже, че е от "пробег". Подобно нещо се случваше с изпускателните колектори на дизела на седма генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivоkomers, твоята на какъв пробег е? Питам, че да знам на мен кога ще ми предстои това забавление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

моята е на 187хил.  реални са с документи .

Относно кога евентуално ще се появи ,всичко е на  късмет .

Във чужди форуми се среща проблема даже и при 50-60 хил.км пробег  ,но  там го отстраняват безплатно

понеже са гаранционни колите  

А иначе е точно тази тръба която колегата ВесКо е показал и точно там на оребрението се е прекъснала .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за 500-те лева  които дадох единствената разлика е  миризмата .

 

Разбирам, че проблемът с мудната работа на двигателя не е решен, така че отново ти напомням да видиш ситуацията с DPF филтъра. Тук също е обсъждано как се маха, на каква цена, както и опции за ремап:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99723

 

Ремапната седмица е всичко друго, но не и "мудна". Да не кажа, че старият ми дизелов акорд 7 с ремап на 180кс бе поне толкова пъргав, колкото новия 2.4i

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дпф-а и той е на дневен ред понеже 2-3 дни преди предстоящата ми смяна на

тръбата към ЕГР-а ми светна и лампата за ДПФ-а

По път към Варна лампата изгасна ,и след диагностиката се оказа ,че колата си е направила регенерация .

На ясно съм ,че е въпрос на време да светне пак и може да е за  постоянно .

Насочил съм се за премахване на ДПФ-а + ремап към VPperformance Русе .

Говорих с човека има направени 2-3 Хонди като  моята  IDTEC 2.2  много CRV-та

Резултатите били много добри (по негови думи )

Цената която спомена е 650 лв  вкл. махане на ДПФ + софтуер ремап на около 185 кс

Някой  ако има поглед на работата на фирмата от Русе да  сподели .

 

Весела Нова Година !!!!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

650 лв. е доста над цените, които ми обявиха в София и Бургас, съответно в Юби-ко и при Апостолов. Също така ми препоръчаха да си взема питата, която ще свалят от дпф, изкупували ги на някои места за 200 лв, с което цената на "ремонта" пада.

Това което ми обясниха че се прави при премахване на ДПФ е точно сваляне на тази пита, без да се маха гърне или някаква част от изпускателната система - само се сваля питата, после се рови в софтуера на колата, за да се изключи търсенето на ДПФ. Това е само като инфо, което ми обясниха. Не съм го правил, аз чистих машинно филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

преми малко разговарях по телефона с Юби-ко .

Нещата седят така .

За сваляне на DPF -a + ремап + софтуерна настройка ,цена около 1000 лв

Става дума за Хонда 2,2 IDTEC 2009 год .

В крайна сметка май ще се насоча към VRperformance Русе

всичко  ставало на едно място и цената е по-добра за разлика от Юби-ко ,които

махат само  dpf-a а друг майстор ги ремпвал и до настройвал .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разбрах защо при мен цената е била такава - защото е била само за премахване на дпф и софтуерно изключване на търсенето му. Без ремап и вдигане на hp i nm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ivokomers.Относно разхода на автомобила пробвай да си подмениш дифтунгите на дюзите.Оригинални в Бултрако са на добра цена,естествено с поръчка.Често срещан проблем при дизела и при подмяна разхода е надолу до 2л.+подобрение на динамиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

преми малко разговарях по телефона с Юби-ко .

Нещата седят така .

За сваляне на DPF -a + ремап + софтуерна настройка ,цена около 1000 лв

Става дума за Хонда 2,2 IDTEC 2009 год .

В крайна сметка май ще се насоча към VRperformance Русе

всичко  ставало на едно място и цената е по-добра за разлика от Юби-ко ,които

махат само  dpf-a а друг майстор ги ремпвал и до настройвал .

Бегай в Русе, знаят какво правят и го правят читаво...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега policeman ,

 

Това ,което споменаваш за дефтунгите на дюзите направо ме накара много да се замисля .

Разхода ,който споменаваш ,че може да падне с толкова много направо ме изуми.

Ти правил ли си тази смяна и какви са симптомите ?

 

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм,защото сега купих колата,но две коли на мои приятели са със сменени дифтунги и резултатите са много добри.Едната кола е ФРВ и по думите на колегата разхода на дълго му е паднал с близо два литра.Решил съм да подменя и моите в скоро време.Ще питам и ще пиша за симтомите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,

 

вчера бях в VR performance/Русе за премахване на DPF +remap  .

Резултата е умопомрачителен :o

Колата стана около 185 кс., изстрелва и набира ,няма нищо общо от преди  това .

Нищо не свети ,всички системи си работят ,с две думи съм доволен (към  момента)

Относно разхода ,не съм я засичал понеже все още и се радвам на вървенето и подавам стъпка :punk:

Момчето си разбира от  работата  .

Препоръчвам го !!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой може ли да качи снимка на тази тръба?

Не може ли да се завари? Все пак е обикновена тръба - тези цени са абсурдни за нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си ремапнал мотора и си изолирал егр софтуерно,тръба не ти трябва а две пластини от неръждавейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ремапвал, а и не смея, че нали мрънкат за дизелите напоследък да не се налага да слагам обратно всичко. Пукната ми е смотаната тръба и като тръгне регенерацията почва да пуши яко. Ще пробвам да я заваря, че цената която ми предложиха е над 10 пъти по-ниска от официалния сервиз. Ако не изкара ще купя нова, но честно казано 600лв за тъпа желязна тръба ми се струва абсурдно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 10 часа, mcd написа:

Не съм ремапвал, а и не смея, че нали мрънкат за дизелите напоследък да не се налага да слагам обратно всичко. Пукната ми е смотаната тръба и като тръгне регенерацията почва да пуши яко. Ще пробвам да я заваря, че цената която ми предложиха е над 10 пъти по-ниска от официалния сервиз. Ако не изкара ще купя нова, но честно казано 600лв за тъпа желязна тръба ми се струва абсурдно.

 

ЦЕО с подходящата тел (тръбата е от неръждавейка) ще свърши чудесна работа.Вибрационната част на тази тръба върши чудесна работа (не може без нея,иначе ще се сцепи самата тръба) , гледай шева да е къс колкото цепнатината не повече.Не охлаждай,остави я сама да си изстине.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам това за неръждавейката ще им го отбележа - не бях се замислил че е таква. В сервиза ще я заварят - не аз.

В понеделник ще я карам и ще пиша какво е станало. Момчетата са добри - ползвам ги от години предполагам ще се представят на ниво както винаги. Още като видяха пушака предположиха какво е - в 2 други сервиза гледаха като телета. (беше ми го направила на есен тоя номер но решихме че се е залепил някой найлон по тръбите, че нямах кора тогава)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата полисмен policeman, сподели за някакъв маркуч, който може да е спукан (нормални при и-ДТЕК) намира се като си пред колата, в задната лява част на мотора(пред пасажеря), иска си разглабяне, сега се сетих, но немога да намеря точно пост-а на колегата.

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е точно тръбата към ЕГР-а,която има гофрирана част и там се къса от вибрациите.Моята я завариха и няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGR-a е отпред в дясно под въздуховода. Нещо се бъркате момчета - гледал съм го в сервизния софтуер на хонда.

Съответно и пуши откъм шофьора изпод въздуховода точно от дясната страна на мотора.

Ето клипче:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Портвърждавам - тръбата е отдясно както вече казах, но е ужасно недостъпна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че е била заварявана веднъж. Жабите не обичат да дават пари и са големи мърлячи.

Както и да е... завариха я отново дори са я пръснали с някаква антикорозионна боя. Дано да няма грижи повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...