Jump to content
Flyer

ХРВ размер на задни високоговорители

Recommended Posts

Здравейте, нов съм във форума и имам няколко въпроса:

От скоро съм собственик на Хонда ХРВ (124 к.с., 1999 г., дълга база), която отлежава в автокъщата, защото КАТ в Русе нямат регистрационни табели и не мога да я рагистрирам. Нямат и транзитни. Успях да я покарам съвсем малко, поради горния проблем. Диференциала простъргваше малко, но с масло от Бултрако и 5-10 км. утихна. Подготвил съм и трансмисионно масло за смяна - пак от Хонда. Ще сменя още двигателното масло, въздушен и горивен филтър, ремък с ролка и водна помпа. Ако има още нещо моля да ме подсетите.

Възнамерявам това да е кола за градско и газова не мисля да слагам, но ще видим.

Та на въпросите:

1. Музиката няма задна линия и като махнах кората намерих само кабелите (както бе описано в други теми). В разискваните до момента теми пише, че някой слагал 13 см., други 12 см. а трети пишат, че оригинално са 10 см. Според мен гнездото оставено за високоговорител е голямо за 10 см., а нямах с какво да измеря.

Моля за информация какъв размер са оригиналните високоговорители. Не искам да режа каквото и да било.

2. На предната броня (ниско долу) трябва ли да има накаква мрежа пред радиатора. Същият прилича на баница - очукан от камъчета и пълен с животни, които не съм виждал и по Анимал планет.

3. Е ли е необходимо да се регулират клапаните? Струва ми се, че моторът не е така тих както бих искал и клапанките почукват. Сестра ми има Джаз и при затворен капак полагам усилия да чуя двигателя.

4. Кората под двигателя покрива ли целия двигателен отсег или е само до началото на двигателя?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Аз сложих Hertz 13-ки и станаха без проблем. Само леко огънах закрепващите им ушички. Оригиналните са 10-ки. Само че не очаквай голяма разлика в звука. Поне при мен нямаше.

2. Мрежа няма само решетка ама е бая едра. То там си е високо странно че ти е очукано толкова.

3. Регулирането на клапани си е до кола. На моята ги регулирах и почти не бяха мръднали. Но мотора на модела е много тих по принцип. Така че ди прецени.

4. Кората стига до половината само. Даже бих казал началото само. Във форума има хора които праввят метални за около 200лв под целия мотор.

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще опитам  и аз с говорители 13-ки. Имам в къщи едни стари Клариони. Купих си и мрежа, която да монтирам на предния сполер. След като обслужа и мотора ще преценя дали да регулирам клапаните.

 

Благодаря за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз съм от месец с Харви 2002г. 125к.с. Сложих отзад 13см JBL ама си беше зор, защото опираха точно на буксите си и се наложи да ги силиконирам преди да ги монтирам. 

Снощи се набих в друг филм понеже малко държа на някой неща, едно от тях е озвучението. Та купих си за предните врати компонентни Magnat edition 216 но май се оказват големи за там и тепърва ще правя правя опити да ги напасна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отпред сложих JVC CS-V628 защото само тях намерих 16см. Всички други са 16.5см и не пасват на пластмасата, която държи говорителя. А тези и отворите съвпадаха. Ако се слагат по големи трябва да се махне пластмасата ,а под нея вратата е с много сложен профил и трудно ще се напаснат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че на предна линия, ако махнете пластмасовите подложки е възможно да се получат вибрации на говоритерите и звукът няма да е кой знае какво.

 

Малко извън темата, но да попитам: Има ли Хонда ХРВ, която да не гори масло като луда?

Аз моята я гледам само на картинка (в Русе вече 15 дена няма номера в КАТ) и не знам дали ще е маслояд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че на предна линия, ако махнете пластмасовите подложки е възможно да се получат вибрации на говоритерите и звукът няма да е кой знае какво.

 

Малко извън темата, но да попитам: Има ли Хонда ХРВ, която да не гори масло като луда?

Аз моята я гледам само на картинка (в Русе вече 15 дена няма номера в КАТ) и не знам дали ще е маслояд. 

Сума теми има за маслото, ти точно в тая за говорителите реши да пишеш :P 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и браво за добрия избор.При читава подръжка мотора изкарва 250к.Като игнорираш това,което са ти наговорили джамбазите и километража,бръкни с пръст в ауспуха,малко по-навътре и отговора ти е налице...разбирай на пръста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера взех колата от сервиза със сменени двигателно и трансмисионно масло, ремъци, ролки и филтри и реглаж на клапаните. След майсторската интервенция Хондето направо мъркаше. Оказа се, че горивен филтър в двигателния отсек няма :yes: . Сигурно е в резервоара. 

Направен е обстоен оглед на автомобила и според майстора "Колата е читава". С малки изключения по метални детайли по ходовата част, ражди по купето няма (колата е австрийка, разтривана от две каки преди мен - Мария до 2007 г. и Клаудия до 2015 г.) Двигателят изглеждал добре и редовно обслужван, дори и ремъците видимо изглеждали добре, но ги смених де. Пропуснах да сменя водната помпа, защото парите свършиха, а идат и празници.

Въпреки липсата на регистрационни табели успях да покарам малко по неразкопаните русенски булеварди и впечатлението беше  

:punk: .    Нямах възможност да я вкарам в по-високите обороти, за да усетя прословутия ефект на ввтииииииииииииииии, но и до 4К оборота се стрелка прилично.

Задна линия все още нямам.

Редактирано от Flyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааааа, задна линия вече има. DLS 125 S - Шведски. Както ме предупредиха баса не се чува, поради липсата на обем, но високите са много "меки" и приятни. Дилемата беше между тези и Херц, но съм доволен от избора.

12.5 см. са и влязяхя с лека интервенция по калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как махна корите на задните говорители . Не съм с пълния фейс лиф и многп искам да сложа . колебая се между JBL или Hertz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корите излизат лесно. Гъвкави ся и счупването на фиксиращо зъбче е трудно, но все пак е нужно да се внимава. Използвах права отверка(омотана в малко плат, за да не се надраска пластмасата) и започнах да свалям от към седалката в посока багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...