Jump to content
nupi

Щофьорско ел. стъкло работи когато си иска.

Recommended Posts

Привет,

Възникна проблем с шофьорското стъкло. Работеше си перфектно, но преди 2 дни отказа. Преди това /седмица/ колата беше за поставяне на аларма. Симптомите освен, че не се вдига и сваля са, че след като се натисне бутона, от към бутоните се,чува звук като от включване или изключване на котва на реле.

Интересното е, че свалих бутоните за стъклата и ги изчистих.Имаше нагар, но работят според мен. Другото е, че като се отвори врата добре работи стъклото, но при затворена спира и се чува това изключване или включване от релето. Имам съмнение относно алармаджииите, защото са изключили  една кутийка под огледалото се намира и са поставили устройство на бутона за заключване. Нещото, което си мисля е, че тези тиквеници са ми окъсили някъде  проводниците за джамовете.

Ако имате идей моля казвайте.

P.S.- ток по двете червени проводника до мотора не достига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекъснат кабел, или "късо" в снопа с кабели между купето и вратата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.

Моля за предложение за ел.техник, който да ми реши проблема. Четох в темата за сервизи, но не видях  подходящият човек. Става въпрос за София.

До преди малко си играх и не можах да разбера къде окъсява и как точно става тази гадост. Интересното е, че като тръгнеш от моторчето и стигнеш до управлението с копчетата, все едно има прекъсване, а не късо съединение. На омметър отчита 0-все едно няма верига....гадост. А под волана са яки снопове жици. Трябва си шпец! Виждам, че социалистическата ми дипломата за средно-"слаби токове" не достига и на мм. от японската мисъл.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела се е скъсал от буксата м/у врата и купето ;)))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела се е скъсал от буксата м/у врата и купето ;)))))))

Привет,

Там връзката е на букса ли? Как се разглобява тази гадост, защото там е с маншон и едни зелени пъпки. Страх ме е да не скъсам маншона. И аз имам такова съмнение от самото начало. Просто не знаех как са сваля, а местото е супер тясно и зад калника. Благодаря за помощтта. Ще си поиграя събота и неделя и ако не става-майстор, но кой?

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За информация на колегите с този проблем. В буксата беше проблемацията. Имаше 3 скъсани проводника, както и още 1-2 тръгнали да се късат. Мястото е супер гадно за работа, а НАЙ-ГАДНОТО е, че самата букса е пълна с една мазна хидроизолационна гнус. Абе разправия си е и трябва да се засекат проводниците с буксата на вратата, защото може да светне цялата кола или  да сваляш стъклата от  джойстика за огледалата :).

Сега джама лети нагоре-надолу, въпреки, че не съм правил нищо по механизма. Преди беше леко тромав, явно заради намаленото сечение на бакъра.

Поздрави и безаварийно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...