Jump to content
IvanK

Разход на масло помагайте! АКОРД 2.4

Recommended Posts

Здравейте колеги искам да помоля за съдействие относно следния проблем с разход на масло :

 Имам акорд 2.4  от скоро го карам но забелязах нещо обезпокоително. След смяната на маслото установих че има разход около 200- 250 мл на 1000 км. Дайте съвет как да процедирам маслото което ползвам е 5W-30 ELF. Колата е около 140000 км и не знам какво да правя оказа се че преди това е карана с 5W-40 и ми казаха че не е  имало проблем. Според вас да сменя ли маслото с 5-40  или да търся някаква добавка или нещо подобно предложиха ми такава за почистване на двигателя която се слага в маслото.

Моля който има опит нека сподели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих слагал добавки, които "почистват", понеже не се знае какво развалят, докато "почистват". Аз карам с 5W40, но не съм сигурен, че от това е проблема. Ако не тече от никъде, диагностика и сервиз, не си прави експерименти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма файда от 5В40
Аз си поръчах сегменти от Бултрако - 110лв за бутало и до седмица всичко ще е при мене.
След като ги сменя ще кажа какъв е ефекта :)
Лично аз не съм виждал К20 или К24 дето да не гори масло, ще се опитам да направя такова ама да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как почистване на двигателя ще ти намали разхода на масло?Сложи масло с доказан произход и после ако пак го гори ,почисти мотора с нови сегменти и разхода ще падне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистването е с цел да се почистят маслените магистрали ако са запушени понеже това води до разход на масло това ми казаха. Относно това дали е нормално имам приятел със същата кола и ми каза , че за 10000 км му гори 300 400 мл масло а  е на повечко километри. 5-40 става ли за тази кола или не ? Колата няма течове никъде.

Колко е нормален разход според вас и има ли такова нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки да кара с каквото масло си иска, аз казах аз с какво карам и с какво е карана преди да я взема аз, а именно 5в40. За нашият климат става всичко от 0в20 до 10в40, според ръководството на хонда. Всеки си преценява какво, кога, и къде да сменя. Виж с какво масло е карана колата преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

При мен разхода е около 1.5-1.8 L/10k, като основно го пипа при продължително шофиране с 4.5-5к оборота и нагоре. Натисна ли я на магистрала, смуче яко.

Стойностите при теб са малко по-високи, но предполагам зависи от стила.

 

Поздрави

 

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах сегменти от Бултрако - 110лв за бутало и до седмица всичко ще е при мене.

След като ги сменя ще кажа какъв е ефекта :)

Лично аз не съм виждал К20 или К24 дето да не гори масло, ще се опитам да направя такова ама да видим :)

И покрай мен 'сичкото К20-24 лапа масълце , кой повече .. кой по малко ! Факт ! 

Обаче ми стана интересно какви са тия сегменти 440 лефа к-та ?! 

Тия дни с приятел сменяхме точно на К24 сегменти и се оказа , че освен NPR за 180 лефа к-т , нищо друго не предлагат дюкяните по наще ширини.Би ли споделил марката Недко ?! 

Добавям само , че при въпросното К24 се оказа , че и биелните лагери са за смяна.

Здрави По и не се косете за разход на масло под 2л. на 10000км. Доливайки поне го освежавате постоянно ....  :D

Редактирано от ROCKONOFF
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

440лв струва комплекта ОЕМ сегменти които излизат по рама от представителството на Хонда.
Вие какъв К24 правихте? Че при някои К24-ки маслосъбиращите сегменти са с различна дебелина и за моята кола ако не се лъжа излизаха 2.5мм.
Имаше предложения от разни майстори да си ползвам моята средна част на старите сегменти и да купя такива по евтини(понеже пак казвам при тях общата дебелина беше различна)
Иначе за К серията биелните лагери са слабост, не е като при по старите хонда мотори дето предимно основните страдаха...

 

пп...  от къде и какви биелни лагери взехте ?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нещата се оправеха значително с 0w40 на YACCO , преди смених няколко вида 0 и 5 w30...С 0/40 за 2000 км ми пипна 250-300 мл...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, казвате, че имало много хора, които се оплаквали и от К20, че харчел масло. Аз досега не съм попадал на такава тема тук във форума, докато за К24 тази е поредната.

 

Може ли някой да постне тук такава тема, за да имаме информация и за К20 какви параметри на харч са възникнали, дали е разрешен проблемът, как е разрешен, какво масло ползват колегите с разход и т.н.

Няма да е зле и някоя тема за биелните лагери да споделите, ако има такава разбира се. Аз поне нищо не намирам, тъй като се порових, че ми стана любопитно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми е любопитно от кой момент се наблюдава при к24 това горене на масло? Примерно след 200к или 10г. или някакви други събития? До колкото знам не при к24 ами при други двигатели, горенето на масло се получава при системен тормоз, напъване на двигателя на студено, прегряване и разни такива потребителски интервенции.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си попадал щото всички си наливат и си мълчат, има сумати теми из форума обаче иска само търсене.
Даже има човек с К20 дето прави ребилд на мотора има и тема, потърси !

А щом не ти гори на тебе масло защо въобще се затормозяваш да четеш глупости ? :)

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз да се похваля за моята К24 - гори 0-300 ml на 10000к. зависимо от маслото .... засега : :punk:

Колата съм я взел на 37 хкм, а сега е на 123хкм. Карал съм я с:

1. Статойл 5w40 и 5w30 - разхода беше около 200ml на 10000.

2. Мобил 5w40 - разхода беше около 300ml на 10000.

3. Кастрол 5w40 - разхода беше около 200ml на 10000.

4. Мотул 5w30 EcoClean за 9000 - 0ml, сега пак съм със същото и за 4000 пак е макс (предпочетох това масло, защото се води mid saps и уж е по-добре за коли на LPG. Ще го сменя на 8-9000к. Колегата ROCKONOFF ми предложи едно три пъти по-скъпо, но Long Life - RedLine за коли на газ и другия път мисля да го пробвам!

Почти винаги правя промивка на двигателя преди смяна на масло - сипва се едно флаконче в старото и бачка 10мин на празен ход.

 

пп. Иначе не се плашете - на жената Мазда-6 2,3 бенз гори по литър на 1000-1500км. ама има компресия, не пуши и двигателя мърка - мотора пее, шофьора плаче  :biggrin:

 
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Е аз да се похваля за моята К24 - гори 0-300 ml на 10000к. зависимо от маслото .... засега : :punk:

Колата съм я взел на 37 хкм, а сега е на 123хкм. Карал съм я с:

1. Статойл 5w40 и 5w30 - разхода беше около 200ml на 10000.

2. Мобил 5w40 - разхода беше около 300ml на 10000.

3. Кастрол 5w40 - разхода беше около 200ml на 10000.

4. Мотул 5w30 EcoClean за 9000 - 0ml, сега пак съм със същото и за 4000 пак е макс (предпочетох това масло, защото се води mid saps и уж е по-добре за коли на LPG. Ще го сменя на 8-9000к. Колегата ROCKONOFF ми предложи едно три пъти по-скъпо, но Long Life - RedLine за коли на газ и другия път мисля да го пробвам!

Почти винаги правя промивка на двигателя преди смяна на масло - сипва се едно флаконче в старото и бачка 10мин на празен ход.

 

пп. Иначе не се плашете - на жената Мазда-6 2,3 бенз гори по литър на 1000-1500км. ама има компресия, не пуши и двигателя мърка - мотора пее, шофьора плаче  :biggrin:

 

 

 Колега VPOP Може ли да споделиш какъв е препарата за промивка който ползваш? И на мен ми казаха за такъв препарат затова питам . И може ли някой да сподели на какви изисквания трябва да отговаря маслото какъв клас  или  не е толкова от значение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие какъв К24 правихте?

 

К24А3 с 2.5мм дебелина.

 

пп...  от къде и какви биелни лагери взехте ?

 

Таихо от местните дюкяни , нямам идея колко струват , човека си ги донесе и паснаха перфе. 

 

20151102_160137.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 Колега VPOP Може ли да споделиш какъв е препарата за промивка който ползваш? И на мен ми казаха за такъв препарат затова питам . И може ли някой да сподели на какви изисквания трябва да отговаря маслото какъв клас  или  не е толкова от значение?

 

 

Не мога да ти кажа, ама ще питам ако се сетя утре, но трябва да знаеш, че тази промивка е основно за отлагания, особено по маслените пътища, които и без това са тесни и за сегменти не виждам как ще помогнат???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя маслояд харчи по литър и малко на 10к. Преди ме човъркаше това ама вече свикнах и наливам и карам  :laughing1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново , последната информация която имам относно разхода на масло  и за добавките е следната :

За разхода ми казаха ,че една от причините е ,че маслените сегменти запичат заради отлагания и затова има разход на масло в което има логика. Промивката можела да пооправи нещата? Поинтересувах се относно използването на добавки има противоречиви мнения затова

сега взех една която е за промиване на двиг. и по точно за премахване на отлагания и щяла да помогне евентуално описанието на добавката е  :

 

 

Добавка за почистване на старото масло от двигателя с вътрешно горене.

Също така промива и системата за променлив ход на клапаните и бутални пръстени, както и хидравличните повдигачи на клапаните.Намалява киселинноста в картера.Премахва лаковите образувания по валовете.Подобрява движението на маслото по маслените магистрали.Подобрява картерната вентилация.

Предпазва от замърсяване новото моторно масло като премахва напълно остатъците от старото двигателно масло.

Промива картера на автомобила.

Удължава живота на новото масло, подобрява работата на двигателя, намалява разхода на масло и намалява шума на двигателя.

 

Нека който има  мнение го сподели !

Редактирано от IvanK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи като хапче, което лекува всичко. Аз никога не съм ползвал такива субстанции, дано не се и налага, но едва ли ще лекува толкова неща и няма да остави вреди. Все пак, щом ти е наложително, и няма друг начин, го направи - от един път едва ли ще навреди или увреди нещо фрапантно. Дано от една промивка се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е достатъчно агресивно за да свали стари нагари, трупани с години, при всички положения ще нанесе и щети на всички семеринги и гарнитури, с които има пряк досег.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже със сигурност, да не отварям нова тема, колко е разликата от минимум до максимум на щеката на Акорд 7 2.4 мотора? 1л 0.5л?

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Мин до Макс е минимум 1л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици сипах такова. Предното (с което минах 5500км) бе същото. Нямам разход на масло, а преди него карах с Тотал 10/40 което "си отиваше" полекичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2017 г. at 20:43, Nikito82 написа:

Някой може ли да каже със сигурност, да не отварям нова тема, колко е разликата от минимум до максимум на щеката на Акорд 7 2.4 мотора? 1л 0.5л?

Здравей колега от минимум до максимум е някъде около 0,7 л, по лични наблюдения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така забелязах, налях към 280грама и отифе на средата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...