Jump to content
Viktor Ivanov

Д14а4 с винтов компресор

Recommended Posts

Д14а4 е двигателя и обмислям да сложа винтов компресор. Интересува ме дали ще издържи двигатея на натоварването? Компресора мисля да е от мерцедес 1.8 цди примерно. Какво точно ще трябва да променям по двигателя нужно ли е да се пипа компа? Дайте акъл моля...

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един човек със същата идея http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95093&hl=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80

 

Няма грам смисъл с 2 думи...

По добре турбо и да се возиш на 150 коня, да се радваш как съска и да си плащаш малък данък. Турбо или swap. Измислено, пробвано, занимателно, готино. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще има ли ефект ако е с оргиналните части? По натам може да сменя колекторите и генерацията :).

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за сток мотор ти говоря с ДОБРА настройка.(ако говориш за турбото). Генерация ще ти трябва и нали знаеш, че турбото ти е на изпускателния колектор :D :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресор ще да бъде няма лаг. Мисълта ми е да сложа допълнителна ролка, ремък който да върти компресора, стойка на която да стой компресора, спортен филтър, пътища и интеркулер. Кажете дали пропускам нещо.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Редактирано от Viktor Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за механичен турбокомпресор които се върти от ремък.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислите ли, няма прасне двигателя?

Редактирано от Viktor Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с най-добри чувства ти казвам, че така няма да получиш читав отговор или помощ.

Ако имаш сериозни намерения, а не се чудиш как да уплътниш времето в тоалетната, почети малко литература, събери си мислите и желанията и, ако още искаш да се хванеш с подобен проект, прочети още 10x по толкова книжки, теми във форуми и тн, определи си обхват на проекта (демек какво искаш да постигнеш) , съответно необходим бюджет и тогава вече, доста по-запознати хора ще почнат да ти дават доста по-смислени съвети, а и целият форум ще спечели от това.

 

Успех!

 

P.S. С този ДВГ като си включа климатика и почивам, считай че натоварването на турбо компресора ще е в пъти по-голямо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат си го замислил, те ти тема заразмисъл.

Посоката на въртене на мотора.

И още нещо си пропуснал електроника инсталация.

П. П до две седмици щи мине и ще се откажеш.

П. П 2 компресор за да даде коне ще си и открадне такива и д14 ще произвежда сила да върти нещо и накрая ще умре героиски.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква електроника ще баде нужна?

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даи първо да се види ко ше го върти тоя компресор.

Обд1 инсталация, комп и делко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даи първо да се види ко ше го върти тоя компресор.

Обд1 инсталация, комп и делко.

И аз малко да сА иЗкажа... само нещата от втория ред на колегата са около 400-500 лева.. Поне 180-200 за п28 комп (стига някой да продава в момента), може и повече.... делкото и инсталацията и те толкова...

 

Знам че ти се иска да изкараш коне от този мотор, и предполагам че е възможно, но за да се изкарат коне от малък мотор и малка кубатура си трябват много пари за да контрираш гореспоменатите проблеми....

 

Помисли, събери пари, и се хвърляй и на някой една идея по голям мотор - д16, б16.... и там няма да минеш тънко де....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Darius имаше сивик с Б16 и компресор. По спомен беше налял дооста парици в колата. Нещо от сорта на 12-16к 

И след това колaта се продаде за 4 :(

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално... пазара за Хонди в БГ доста отдавна умря...

Ако не се лъжа (ако става въпрос за същият човек) продаде колата без компресора, тъй като него си го продаде отделно. Мой приятел е успял да я пробва все още с компресора и каза, че вървяла доста доволно :)

Някъде бях чел, че се маха климатика, за да зацепиш компресора, но не знам колко е вярно.

 

Успех в начинанието на колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако обърна движението по часовниковата стрелка чрез зъбни колела и взема компресор от мерцедес? Мисля, че щте ми излезе доста по евтино и ефекта няма да е мн. по различен проблема е че нз. кой е достатъчно кадърен да го направи.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Редактирано от Viktor Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях гледал едно клипче на д14 мотор с компресор на мястото на климатика

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://honda-tech.com/appearance-build-threads-122/my-civic-coupe-sohc-eaton-m62-supercharger-project-2681888/page7/ Към средата има снимки. Доста по-сложно и трудно е отколкото си мислиш. Ако искаш да засилиш колата има 3 варианта: SWAP на нещо по силно, слагаш втек глава, турбинираш д14ката..... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сърди и убиждай, ама нито знаеш кво да правиш, нито нищо. Искам да кажа, че питаш как става щото си го видял на клипче?!?!, питаш кой може да го направи и тн. Ако имаш 10 бона г/д ще те насочим към човек и ще си щракаш с пръсти, обаче с д14 ме съмняват тия финанси(пак нищо лично, просто бъди реалист). Ако пък искаш да си уникален с д14 компресор, нямаше да питаш такива въпроси, защото щеше да разбираш(а тези дето разбират или са доказано болни фенове :D да се занимават или са преценили, че не си струва) Удари едни 4 хилки + - 1000 и задай въпроса: Кой продава Б16 и кой може да ми направи суапа! Тогава си говорим за по реални неща. Всяка жаба да си знае гьола, не те храня и със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек дай да видиме до 2 бона дали ше зглобиме нещо читаво. Млад е двигареля и наскоро си я купих останаха ми малко пари и искам да я позасиля.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми разбиваи мечтите толко грозно :D

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, коне за без пари няма как да изкараш.С 2000лв може да ЗАПОЧНЕШ да събираш части за ТУРБО и пак ти казвам тва ти е най-лесното(НЕ Е ЛЕСНО, а по-лесно от останалите). С тия пари китайски кит...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E па колко да е млад тоя двигател Д14А4 ... В най-добрия случай 17 годишен ... и само не ми казвай , че е на 35 хил км ... И аз си купих кола и след няма и 6 месеца изтръгнах Д14-то въпреки , че беше адски читав двигател. 1-во ако не го направиш сам ще ти одерат кожата за труд . 2-ро с парите дето ще ги дадеш за чарколяци за тази химера е по-добре да си купиш нещо наистина полезно. 3-то ако решиш да слагаш друг двигател с малко четене и 1-2ма приятели дето си имат някакво понятие от коли ще успееш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2бона си вземи по-голям мотор... поевтиняха вече :) За 1000-1500лв взимаш х22 мотор и за още 500-1000 го набутваш в твойта коруба и си със 180-200кс напред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата ще е доста по-сложна от тази да турбинираш.Както отбелязаха колеги по-горе,моторчето ти е доста хилаво и просто не си струва заигравката.Но ако твърдо си решил да надуваш го направи с турбинка.Моят Сивик е с компресор,но той няма нищо общо с това,което ти мислиш да правиш.Не се хвърляй на въпреки,защото ще си счупиш главата,нищо няма да постигнеш и накрая пак ще дойдеш на "нашия". :tooth: Повечето от момчетата,които те съветват имат опит с "тюнинга" и знаят за какво иде реч,а там винаги се хвърлят, при малки  грешки, много "грешни пари". :pirate:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Колега, имаш представа колко ресурси изисква да се подкара H22 в Сивик?

Колко ресурси ?! След като има 2 Х22-ки едната на 1300 другата на 1500 ... + Още около 1000 максимум за да се пусне в коша. И зависи колко бира ще изпиете с момчетата дето го пускате :D 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем че реша да сложа турбо за6тото не искам да остана без климатик... Каква турбина ми трябва колектор по поръчка ли трябва да е комп... За какви пари става дума долу горе? Колко мошна ще стане колко ще харчи.. Има колеги минали по моя път дайте малко акал :Д не искам да е бог знае кво животно щото си я карам всеки ден искам да е 150-200 коня и да не харчи много... около 15 газ е приемливо да кажем какво ще кажете

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам... мисля, че най-евтиният и сигурен вариант в случая е В-тек глава... останалото просто не си заслужава на този двигател... 

 

П.С. С този тунинг поне има доста запознати и вече са го правили.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 баце, евала за линковете по-горе... след препрочитането на темата в ХондаТек определено ще ми е доста по-лесно да си направя сам проекта! :yes:  ;)

 

П.П. Сори за спама :offtopic:

Редактирано от Street-warrioR
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................. Колко мошна ще стане колко ще харчи ........................ щото си я карам всеки ден искам да е 150-200 коня и да не харчи много... около 15 газ е приемливо да кажем.........

 

Е тука е разковничето, хем искаш да върви ама ако може и да не гори...... Темата ти тотално замина на майната си........

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 150-200 коня при нормално каране около 15л мисля че е приемливо при положение че сега с 90кс ми гори 9л. За 1.4 на тва купе колко искаш да харчи кажеш да е некав голям тежък автомобил с голям двигател да харчи 20-25л при нормално каране. Искам нещо напълно реално. Не се е обезмислила а напротив...

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я настъпя и 30л да ми даде ми е все тая.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, успех с начинанието. Ще следя темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начало на проект икономична турбо д14ска.

Убу си пишем направи мотора 1.5 и сложи бутлца с биели от икономик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...