Jump to content
sidux

Горят ли масло Акордите?

Recommended Posts

В друга тема бях писал, че в сервиза са ми налели повече масло и е над максимума (2.0 i-VTEC). Днес изтеглих със спринцовка 0.5л и пак е над максимума, не мръдна много. Мисля, че на всички коли между мин/макс на щеката е 1л, при мен нивото е до усукването над максимума...

Взех да се питам, дали щеката не е оригинална, да е по-дълга, Няма как да се разбере дали от 2.4 щеката е същата или по-дълга...

Нека някой да каже ако знае имат ли разлика щеките от 2.0 и 2.4, ако може да се познае визуално на снимката:

 

За разхода на масло- в книжката прочетох- застраховали са се и казват, че е нормално до 1л на 1000км????

post-30849-0-17986100-1463180938_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята щека (2.0 i-vtec) е оранжева на цвят по протежението си, а топчето отгоре е сферично.

 

Колко литра масло ти наляха последния път? За 2.0 бензинов двигател ли говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам 2.4 е "по-висок", така че измери си и твоята.

post-1741-0-38324500-1463210578_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята щека (2.0 i-vtec) е оранжева на цвят по протежението си, а топчето отгоре е сферично.

 

Колко литра масло ти наляха последния път? За 2.0 бензинов двигател ли говориш?

Да, за 2.0 става дума. Не знам колко и какво са наливали, защото я купих от автокъща и я сервизираха преди това. Закярих поне 2 нови гуми отзад и 3м гаранция, вероятно не за всичко, но за основни неща...

Нормално сам си правя всичко по колата,за това и като не знам, питам. Имам основание да нямам доверие на сервизите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам 2.4 е "по-висок", така че измери си и твоята.

Ще премеря и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моята щека (2.0 i-vtec) е оранжева на цвят по протежението си, а топчето отгоре е сферично.

 

Колко литра масло ти наляха последния път? За 2.0 бензинов двигател ли говориш?

Да, за 2.0 става дума. Не знам колко и какво са наливали, защото я купих от автокъща и я сервизираха преди това. Закярих поне 2 нови гуми отзад и 3м гаранция, вероятно не за всичко, но за основни неща...

Нормално сам си правя всичко по колата,за това и като не знам, питам. Имам основание да нямам доверие на сервизите...

 

 

За тоя двигател (2.0  i-vtec) максимум слагаш 3.7 литра масло. По-добре малко по-малко отколкото да прелива и да го давиш в масло. Аз слагам 3.6 - 3.7 л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята щека (2.0 i-vtec) е оранжева на цвят по протежението си, а топчето отгоре е сферично.

 

Колко литра масло ти наляха последния път? За 2.0 бензинов двигател ли говориш?

 

http://prikachi.com/images.php?images/32/8804032h.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е К20А6 са 4.2 л с масления филтър. С 3.7 ще си над минимума...

Редактирано от mirott

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е К20А6 са 4.2 л с масления филтър. С 3.7 ще си над минимума...

 

R20A3 e моят, предполагам, че колегата за него говори. 3.7 л. максимум с филтъра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко литра масло ти наляха последния път? За 2.0 бензинов двигател ли говориш?

За тоя двигател (2.0  i-vtec) максимум слагаш 3.7 литра масло. По-добре малко по-малко отколкото да прелива и да го давиш в масло. Аз слагам 3.6 - 3.7 л.

 

И К20А6 е 2.0 бензинов - аз пък предполагам, че говори за него! И ако му сипе 3.7 ще е над минимума! 

Може и К20Z2 да е-пак е 4.2 л! Така по спомен пиша, Jap беше споменавал някъде, че си е взел и бензинов...но със сигурност не е R...!

Редактирано от mirott
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готина темичка за бяло вино.Лубимата ви марка,която "надвишава" всички стандарти ги е надскочила ,че и минала малко покрай тях.,За радост от Хонда пуснаха сервизен бюлетин,доста отдавна ,за да отрежат великите брандове.Те пък от своя страна пуснаха нови моделни линии ,за да задоволят изискванията на Хонда.

Та с две думи бензиновото масло за атмосферки трябва да отговаря на стaндарта GF-4,a след 2010 има по-жестоки изисквания.

Няма да ви тровя с марки,постигането на тоя сертификат е трудна работа,но пише ли го на тубата става за вашата бензинова Хонда.

За съжаление официален доставчик на Хонда в момента е MOBIL-1 USA.Европейският му събрат още не е пуснал тук "Хондовските масла" ЕP,AFE и AFS.Та направо не знам с какво да караме.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото знам 2.4 е "по-висок", така че измери си и твоята.

Излиза, че си е оригинална, не е по-дълга. Измерих я- 57см, мярката MAX е на 53.5см.

Виждам, че на колегата Cyreon е съвсем различна, а на 2.4 се вижда, че е 59см.

Колко събира ме интересува единствено да знам колко да купя. Когато сменям масло, наливам до минимума, паля за малко и след като стече, след 5-10мин, доливам до средата на щеката...

Марката не ме интересува, използвам 5W30 пълна синтетика.

Двг е Z2 и за да няма недоразумения ето табелката:

post-30849-0-75371300-1463233674_thumb.jpg

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 л с филтъра. Щом караш до средата-купуваш си 4 л и си ти:)!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Jap car моя двиг. е същия.Когато го сменях преди няколко дни налях 1 туба 4л. 0w30като нивото достигна на 3мм.от горната дупчица на щеката. Тъй като бях чел в книгата, че трябва да е 4,2л.с филтъра реших да долея 150-200мл.,и хоп отиде над белязката с 2-3мм.Сега ще трябва да издърпам малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Jap car моя двиг. е същия.Когато го сменях преди няколко дни налях 1 туба 4л. 0w30като нивото достигна на 3мм.от горната дупчица на щеката. Тъй като бях чел в книгата, че трябва да е 4,2л.с филтъра реших да долея 150-200мл.,и хоп отиде над белязката с 2-3мм.Сега ще трябва да издърпам малко.

Нищо не му пречи,не се занимавай с глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готина темичка за бяло вино.Лубимата ви марка,която "надвишава" всички стандарти ги е надскочила ,че и минала малко покрай тях.,За радост от Хонда пуснаха сервизен бюлетин,доста отдавна ,за да отрежат великите брандове.Те пък от своя страна пуснаха нови моделни линии ,за да задоволят изискванията на Хонда.

Та с две думи бензиновото масло за атмосферки трябва да отговаря на стaндарта GF-4,a след 2010 има по-жестоки изисквания.

Няма да ви тровя с марки,постигането на тоя сертификат е трудна работа,но пише ли го на тубата става за вашата бензинова Хонда.

За съжаление официален доставчик на Хонда в момента е MOBIL-1 USA.Европейският му събрат още не е пуснал тук "Хондовските масла" ЕP,AFE и AFS.Та направо не знам с какво да караме.....

Така е. Голям избор и човек като се зачуди и зачете, и влиза в един филм, а питанките остават висящи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време съм ги питал в хонда защо наливат масло 5w40.Отговора им беше, че това било за нашия климатичен пояс и ми дадоха пример с как в Америка слагали 0w20.Че то Америка мисля се намира 2или3 климатични пояса....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и в Хонда в Германия наливат 5w40. Цялата работа е кой каквото му падне слага и после имат всякакви оправдания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е чел и проверявал сервизния наръчник, знае какво да слага. В Англия масло на Хонда 5х40 няма, в България го има. Не знам защо постоянно се пита какъв визкозитет да се слага, след като накрая всеки си сипва каквото си реши...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Тъй като бях чел в книгата, че трябва да е 4,2л.с филтъра реших да долея 150-200мл.,и хоп отиде над белязката с 2-3мм.Сега ще трябва да издърпам малко.

Ето, същото правят и в сервиза...пише в книгата и давай...

Защо трябваше да сипваш?...2-3мм под Макс е в нормите, но 2-3 над Макс не е. Не, че е фатално, но не е добре да е препълнено.

И така, изтеглих още 1/2л и вече дойде на Max. Негодниците бяха сипали 1л повече! Вижда ми се и доста гъсто, та може и 10W40 да са сложили, а може и филтъра да са спестили...Хайде аз си следя нещата и ще се оправя, ами хилядите, които считат, че щом е в сервиз, всичко е ОК?

И който купува кола, първата работа е да пита за Сервизна История...а тя за мен няма никакво значение, а е и лесна за фалшифициране.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В днешно време всичко може да бъде изфабрикувано..за съжаление се използва само за злоупотреби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак намерих една фирма ,която още няма ментета и прави масла за нас.Имат си оф,дистрибутор у нас и като за сефте чувам името..съм сигурен че още никой не го имитира.Прегледах лабораторни анализи и анализи след пробег и си е много прилично масло.Не на Висотата на Мобил 1 УСА,но си покрива стандартите,че даже си има Honda HTO6.Марката е Petro Canada...ползвайте търсачката,цените са хубави.Ще викна 5W30 SS за проба.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://shop.yacco-bulgaria.com/index.php?route=product/product&path=95_100_352&product_id=606

 

http://yacco-bulgaria.com/products/Automobile/VX_1000_LL_0W40/VX_1000_LL_0W40_BG.pdf

Тва е маслото за к24 с лека склонност към погорване, ментета нема, доказано, пробвано вече 15-на смени на 3 различни коли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Специален пакет добавки":Много фосфор,липса на молибден..затова не може да влезе в японските стандарти.Погоряването се дължи на-вероятно на пробега до смяна.Това е масло за 5000 км..Иначе си е квалитетно стндартно рейсинг ориентирано масло без естери.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Markony за MOTUL 300V  ли говориш .. естери !!! 

 

http://topoil.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0-motul/motul-300v/motul-300v-power-5w40

 

 ... ама то май пак е за 5000 км.

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чочи приемам иронията ти с усмивка.Страхотно масло,но да едва ли е ще изкара 5к за граддска кола.Едно време на ралито изкарваше 300км.

Намесих се в темата,не защото съм голям специалист по маслата ,а защото всеки си интерпретира цифричките на опаковката и това какво харесва приятеля му :)

Та 300V,никога не бих си налял на градската кола.Това е масло за перформанс и на Мотул изобщо не им дреме за износоустойчивост,нагар и катализатор...Бягаш едно състезание само в лютеницата и след това хвърляш.Не че не го знеш де ,ама да си намираме на приказка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За катализатора съм съгласен / махнах го преди 40к/, но за нагар и износоустойчивост не съм! 

Ирония няма, преди около година ти ми предложи да сипя 300V 0w20 /https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51781/original/300V%20High%20RPM%200W-20%20%28GB%29.pdf?1329125318/  да видим дали ще го харчи  :yes: , е аз сипах 300v 5w40  вече 3 пъти и харча е 0,7л. на 8000 км когато и го сменям!!!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://dox.bg/files/dw?a=6fda746529  бюлетин

https://540ratblog.wordpress.com/ класация

 

 

0W20 е вискозитета препоръчван за всички Хонди еднозначно.Добваките и пламната точка са свързани с горенето/разхода на масло ,макар че той не е фактор за мен.Детергентите мият,а естерите са ценното в това масло,макар че са само 5-8%.Между 0W20 и 5W40 има едни 10000км разлика за смяна на масло.

Притеснителното е че вече се продава и на битака.Иначе ако се включваш в общите поръчки можеш да се ориентираш по американската класация,като важи ,че маслото трябва да се вземе от там.

 

На вниманието ви само Мобила ,който е на 5-то място се ползва за ОЕМ Хонда в щатите..пробега му е 15000 мили

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=6fda746529  бюлетин

https://540ratblog.wordpress.com/ класация

 

 

0W20 е вискозитета препоръчван за всички Хонди еднозначно.Добваките и пламната точка са свързани с горенето/разхода на масло ,макар че той не е фактор за мен.Детергентите мият,а естерите са ценното в това масло,макар че са само 5-8%.Между 0W20 и 5W40 има едни 10000км разлика за смяна на масло.

Притеснителното е че вече се продава и на битака.Иначе ако се включваш в общите поръчки можеш да се ориентираш по американската класация,като важи ,че маслото трябва да се вземе от там.

 

На вниманието ви само Мобила ,който е на 5-то място се ползва за ОЕМ Хонда в щатите..пробега му е 15000 мили

Поздрави за колегата Маркони,който се опитва да разчисти тази мъглявина в темата за маслата ,като дава нещо по-конкретно, което заслужава вниманието ни. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Даааам , спецуалисти много, вече бая смени на няколко коли си маа по 12 хил....скоро тряаа сменям двигатели.......К 24-ТА е склонна към погорване а не маслото, буа се редовно в критиките а разхода намаля драстично с това масло....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h5rov....изтегли си ILSAC GF-4 стандарта и прочети,но не няма масло 5W-40,което да може да покрие стнадарта.Това са масла за 4-6к км пробег.

 

Всичко ,което наистина може да преживее 10к км започва с 0..

По принцип се случва указания визкозитет да не отговаря на съдържанието на бутилката и тогава може да е различно като възможност за пробег.

Има още един принцип.На една марка само един или два модела са убийствени...другите са меко казано боклуци или стандартни масла ,които се продават заради името...

По подробна информация за точно определено масло ,може да се намери в анализите на частни лаборатории.

Маслата се правят с рецепти ,които са тайна,но аналитиците успяват да отгатнат формулата по 3-4 наина и тогава може да се направи заключение за маслото.

У нас спокойно могат да ти налеят 5W40 в Бултрако...лошо няма,но идеята е да се сменя често,да се прави оборот на масла филтри и труд и да ти се износва КМГ с цел още пари и още части ит.н.-жалката картинка в Б-я.

 

За конкретни модели/марки масла препоръчвам форума на руснаците oil-club.Там има най-много анализи на европейски масла.Както на нови така и на отработени и то не само двигателни..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в тази класация до номер 100 та и доста по нагоре масло в БГ май няма?

Аз известна марка освен Мобил не видях

От какво ли се издържат тия лаборатории!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се случва указания визкозитет да не отговаря на съдържанието на бутилката и тогава може да е различно като възможност за пробег.

Има още един принцип.На една марка само един или два модела са убийствени...другите са меко казано боклуци или стандартни масла ,които се продават заради името...

Ех, че хубаво казано! Интуитивно съм го знаел, за това никога не съм ползвал маркови масла...:)

Все пак само за спорта- интересно ми е когато някои храбро твърдят, че с дадено масло колата започнала да изразходва драстично по-малко гориво! Има ли официални изпитания за това на някоя лаборатория или са изцяло легенди? Смятам, че дори да има разлика 1%. тя не може да се хване, защото от много други фактори разхода зависи 10-20%. Е, производителите на масла естествено наблягат на подобен рекламен момент, който е недоказуем и не могат да ги обвинят в подвеждаща реклама...

Иначе за разхода на масло сигурно зависи от маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубаво четиво, само че нищо не видях за европейските масла. Хубаво, Руски форум има такава информация за евро масла, е и, как разбира човек на кой и какво да се довери, след като едните казват за другите, че лъжат, нищо не показва че същите също не лъжат. Това са просто писания, няма факти. Всичко си зависи от това, до колки добре умее един да убеди друг, в това което пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отговоря и на двамата.Разгледайте руския форум внимателно.Имаме данните на едно масло от PDF-после имаме данните на същото масло от лабораторията,като втория анализ е много по-подробен.Накрая имаме пак на същото масло отработено след хххх километра.Коментарите под тези анализи са да кажем различни ,но цифрите са си цифри.При отработеното масло се виждат стружки от ралзични елементи,нагар и др.Информацията е прекрасна стига да можеш да я четеш.Например аз видях анализ на Мотул с изненадващи неща,които съм ги установил в практиката,но не мога да ги докажа.Давал съм за изследване в наща лаборатория само оригинални масла на Хонда...че анализа е скъп.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема става все по-интересна -благодарение и на Бранко, който отвори "кутията на Пандора", та колкото повече чета -толкова по не знам (което си е нормално). Но така или иначе решение трябва да се вземе. В тази тема (от руския маслен сайт) от таблицата в първото мнение се вижда какво препоръчват за Акорд-ите през последните години. http://www.oil-club.ru/forum/topic/23558-motornoe-maslo-honda-accord-7-k20z2-20-mt/ Ако тя е достоверна -защо се пренебрегва от дилърите? Апостолов (от когото взех колцата) лично ме увери че каквото е налято в нея няма да я прецака и имам 2 год. гаранция, в която трудът (ако нещо) е за тяхна сметка, а части продават не само те. Ясно ми е че гледат цената, щото налятото масло е под 50лв за 5л. Живи и здрави, но като искам да го сменя -много сложно стана. Мотула който съм харесал (ясно че не е най-доброто, но е приемлив) се оказа че е ново поколение (вискозитета е само върхът на айсберга). След справки е видно че неговото API e SN =  ILSAC GF-5, който покрива задължително изискванията на GF-4. Та явно може да се наливат и масла от последно поколение. В книжката която ми дадоха към колата пише SJ или SL , но тя е за "пре фейс-а". Мойта е след, но едва ли К24А3 е различен. Търсих в нета книжка 07 да видя там какво пише но :(  Говорих с вносителя на Мотул - Равда ООД, който каза че за сега имат само добри отзиви за 8100 X-clean FE 5W30, но го продават от 2 г. и още не е заслужило славата на предишните версии като 8100 Eco-nergy с което карах последното десетилетие предишния Акорд и бяхме доволни.

Сега идва лято -жеги.  Мотора е шумен като запаля, при достигане на норм. раб. темп.(650об/мин) утихва, но има лека вибрация.  След извънградско -когато всичко се е темперирало той нито се чува (на място), нито има въпросната вибрация. Дали е наложително да сменям сегашното Тотал 7000 10W40 което е на 4600км и е видно как изглежда в момента -също като преди 4000км. Не намалява, далеч е от "прегаряне" и може би има още някой километър в него -освен ако някой има вещи коментари. Следя обаче постовете и линковете и трупам инфо и "засилка" на къде да скоча. Нямам сервизна книжка и не знам тези 150 000км дали са реални, та ме е леко страх да сипвам 0W20 (да не стане "вместо да изпишем вежди, да избодем очите"), а според някои не е нужно да е толкова "тънко".

Както се казваше в едно вехто предаване "ами сега?"

post-1741-0-14080400-1463336947_thumb.jpg

post-1741-0-31280200-1463337091_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще отговоря и на двамата.Разгледайте руския форум внимателно.Имаме данните на едно масло от PDF-после имаме данните на същото масло от лабораторията,като втория анализ е много по-подробен.Накрая имаме пак на същото масло отработено след хххх километра.Коментарите под тези анализи са да кажем различни ,но цифрите са си цифри.При отработеното масло се виждат стружки от ралзични елементи,нагар и др.Информацията е прекрасна стига да можеш да я четеш.Например аз видях анализ на Мотул с изненадващи неща,които съм ги установил в практиката,но не мога да ги докажа.Давал съм за изследване в наща лаборатория само оригинални масла на Хонда...че анализа е скъп.

Би ли дал линк към този тест на Мотул. Минах през Мобил 5х40, Валволин 5х40, и сега съм с долупосоченият Мотул.

В Англия одобрените масла за Хонда са 0х20/30 и 5х30/40. За да не е само Англия, давам за пример и Холандия, там е 5х30/40 и 10х40, как знам, звънял съм в официални представителства, и за други неща.

 

Аз лично не видях тест на Мотул Х-Клийн 8100 5х40, а койтосъм в моента. Добре разбирам, че преди 10 и повече години не е имало 0х20/30, но защо ако е лошо за двигателите са написали изрично 5х40 + безумната цифра километри за смяна, ако това ще "счупи" двигателя?

Не се заяждам, обаче ако ей така се доверявах на всяко писание/препоръка, ще полудея и ще сменям масла като обезумял.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това масло Bardahl - XTC C60 0W40  не намирам спецификация, а е 52лв. литъра!!!  :yes: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маслата си е цяла наука и колкото повече се чете толкова повече се чуди човек.

 

Ще се опитам да генерализирам малко нещата доколкото съм чел:

 

Вискозитетът не е най-важното нещо - масло 0в40 може да има почти същите характеристики като 5в30, просто е прието че от една стойност нагоре е 5 а надолу е 0 - справка гоогле.

 

Та както казва Маркони има други спецификации които са важни за хондите ни.

 

за 2.0 знам че заради тънките магистрали трябва да е до в30 и с ниско HTHS, ако сте с катализатор или газова C2, GF-4 най-добре.

за дизела да почва с 0 най добре 0в30 заради смазването на веригата особено ако е за къси разстояния, и пък ако имате дпф - C2.

за 2.4 няма толкова голямо значение аз даже слагам с голямо HTHS и C3 заради газовата. ако нямате газова и катализатор слагайте А3/Б4

 

Масово по сайтовете препоръчват масла с нисък HTHS само заради икономията на гориво и ЦО2 стандартите, но тези масла по малко пазят двигателя ви. Хонда също препоръчва 0в20 предимно за икономия, хубавото на това масло е, че почти винаги е с много естери, които се водят най-добри клас смазочни масла та хем икономично хем дълъг интервал на смяна хем пази двигателя.

 

За марката вече си е индивдуално, ако някой пита кое е най-доброто масло ем за средния потребител в гамата на всеки производител си има масло което да съвпада с критериите за колата/двигателя.

 

Та пак казвам най-важното е честа и навремена смяна и препоръките за какви спецификации да има маслото не толкова марката, зимайте където ви е най-изгодно и сменяйте навреме. 

 

Засичате си маслото на 1к гледате си начина на каране с лютеница без лютеница градско магистрала и като почне изведнъж да го гори маслото колата ви значи е дошло време за смяна.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...